افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

رویانیان: مدیریت باید با نظر مربی بازیکن جذب کند/ بزرگترین اشتباه یک مدیرعامل این است که برای مبارزه با تیم خودش گروه تشکیل دهد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 145984
رویانیان: مدیریت باید با نظر مربی بازیکن جذب کند/ بزرگترین اشتباه یک مدیرعامل این است که برای مبارزه با تیم خودش گروه تشکیل دهد – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات و مسائل مختلف این باشگاه و باشگاه استقلال صحبت های جالبی انجام داد. محمد رویانیان در گفت و گو با برنا درباره تفاوت میزبانی نصر و پرسپولیس با فعالیت های جانبی مربوطه اظهار داشت: در دیدار پرسپولیس و نصر تهران حاشیه هایی وجود داشت که درست نبود و نباید […]

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات و مسائل مختلف این باشگاه و باشگاه استقلال صحبت های جالبی انجام داد.

محمد رویانیان در گفت و گو با برنا درباره تفاوت میزبانی نصر و پرسپولیس با فعالیت های جانبی مربوطه اظهار داشت: در دیدار پرسپولیس و نصر تهران حاشیه هایی وجود داشت که درست نبود و نباید ایجاد می شد. در هر صورت، هر تیمی از هر کجای دنیا که با ما بازی می کند باید مانند تیم های دیگر رفتار شود. این مشکل باعث افزایش اعتماد به نفس، اعتقاد و ایمان بازیکنان ما می شود، اراده آنها را بالا می برد و تاثیر منفی روی بازی می گذارد، همانطور که در بازی پرسپولیس شاهد بودیم.

وی در خصوص شایعه اختلافات بین مدیریت و کادرفنی پرسپولیس تاکید کرد: وقتی بین مدیریت باشگاه، کادرفنی و بازیکنان اختلاف وجود دارد اگر پیشکسوتان و افراد دیگر دخالت کنند به این اختلافات دامن می زنند و در آینده. ، این اختلاف نه حل می شود و نه حل می شود، بلکه پایان می یابد و حتی تشدید می شود. برخی از مردان مشکلات را بزرگ می کنند و همه چیز را تفاوت و مشکل می نامند. به نظر من بزرگترین اشتباه یک مدیر عامل این است که مشکلات تیمش توسط دیگران هدایت و حمایت می شود و خودش گروهی برای رسیدگی به تیم تشکیل می دهد. این بدترین نوع مدیریت است. من فکر نمی کنم آقای درویش این کار را بکند، اما اگر بخواهند این اختلافات را ادامه دهند و دیگران دخالت کنند، صددرصد اوضاع بدتر از این می شود و ممکن است حل نشود.

مدیرعامل سابق پرسپولیس ادامه داد: بهتر است سیستم و مدیریت باشگاه با شناخت کافی از بازیکنان عمل کند و بازیکنان بدانند در چه باشگاه بزرگی بازی می کنند. مشکلاتی وجود دارد اما بازیکنان باید با مدیریت همکاری کنند و مدیریت باید به گونه ای با آنها برخورد کند که بازیکنان احساس حقارت، تحقیر و بی تفاوتی نکنند. اگر این احساسات در بازیکنان شکل بگیرد خطرناک است و مدیریت هم باید به این مسائل احترام بگذارد تا خلاء ها از بین برود.

رویانیان در پاسخ به این شایعه که درویش بدون اطلاع سرمربی بازیکن جذب کرده است، گفت: مدیریت باید با نظر مربی بازیکن جذب کند، این یک قانون است، البته اگر بازیکن با نظر «فور» به خدمت گرفته نشود. مربی، این یک مشکل خواهد بود.”

وی تصریح کرد: مدیریت باشگاه ها نسبت به گذشته بسیار سخت تر شده است. ساختار . این دو باشگاه باید بروند خارج از گروه درآمدزایی کنند و دنبال اسپانسر بگردند و ببینند آیا قبول دارند یا نه! مجاری ها از بسیاری از قابلیت های خود استفاده نکرده اند و با وجود میلیون ها هوادار که دارند، بازاری ایجاد نکرده اند و رابطه ای برقرار نکرده اند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس اضافه کرد: سال گذشته با افزایش سهام در بورس 700 میلیارد تومان درآمد داشتند و از این طریق چاله های قبلی را پر کردند و اکنون جایی برای گرفتن پول ندارند. خبری از درویش و خطیر و فتح الله زاده و … نیست. مشکل اینجاست که نحوه درآمدزایی و تامین منابع مالی این دو باشگاه اصلا شفاف نیست و هیچ اختیاری ندارند! از سال 1990، پرداخت پول از بیت المال به این دو باشگاه ممنوع شد. از آن سال به بعد این دو باشگاه باید خودکفا می شدند. باشگاه هایی که به نفت و فولاد و… وصل هستند و صنعتی هستند منابع مالی خود را از آنجا می گیرند اما استقلال و پرسپولیس به جایی ارتباط ندارند و دولت نمی تواند مستقیم به آنها کمک کند.

وی ادامه داد: متأسفانه از طریق سازمان خصوصی سازی آمدند و 700 میلیارد تومب از پول مردم را به صورت سهام گرفتند و به این دو باشگاه دادند و به چاله انداختند. صد سال است که اگر زیرساخت های تامین منابع و بازاریابی این دو باشگاه تکمیل نشود، همان بدبختی ها و بدهی ها وجود خواهد داشت. آنها باید از صفر حل شوند، فوتبال در کشور ما باید تکلیف خود را روشن کند. نه فوتبال تکلیف مشخصی دارد و نه پولی که برای آن هزینه می شود در جایی محاسبه می شود. پولی که خرج می شود نه در تولید ناخالص داخلی ما محاسبه می شود و نه جای دیگری و کنترلی روی آن وجود ندارد، در کل فوتبال را به عنوان صنعت به حساب نمی آورند و سرمایه گذاری نمی کنند.

رویانیان در پاسخ به ادعای فتح الله زاده مبنی بر اینکه ناکونام با مبلغ بیشتری پیشنهاد پرسپولیس را نپذیرفت و به استقلال آمد، گفت: نوکونام از خارج از کشور آمد، چون اینجا بلاتکلیف بود به او گفتم اگر می خواهی به پرسپولیس بیایی. ” او اول می آید.» راضی بود اما بعد ظاهرا به او گفتند استقلالی هستی و اگر به پرسپولیس حمله کنی او هم از این موضوع منصرف شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)