افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

اسمارتک نیوز » انتقاد تند پیشکسوت پرسپولیس از گل محمدی

  • کد خبر : 145963
اسمارتک نیوز » انتقاد تند پیشکسوت پرسپولیس از گل محمدی

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، ضیا عربشاهی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل الدحیل قطر گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. من خودم فکر می کردم به راحتی الدیل را شکست می دهیم و این تیم با این جو فوق العاده در ورزشگاه به راحتی پیروز می شود اما این اتفاق […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، ضیا عربشاهی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل الدحیل قطر گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. من خودم فکر می کردم به راحتی الدیل را شکست می دهیم و این تیم با این جو فوق العاده در ورزشگاه به راحتی پیروز می شود اما این اتفاق نیفتاد! بعد از گلی که به ثمر رساندیم، فرم تیم به هم خورد و به خاطر غافلگیری به بدترین شکل ممکن گل زدیم و شوک این گل تیم را به چالش کشید و تیم نتوانست خودش را پیدا کند. تیم اسیر احساسات بود و همه می خواستند گل بزنند.

وی با انتقاد شدید از یازده ابتدایی که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به میدان فرستاد و همچنین تعویض های او در جریان بازی، خطاب به او ادامه داد: آقای گل محمدی، هواداران شما را امپراطور خطاب می کنند. شما چه امپراتور ترسو هستید؟ چرا دقیقا دو هافبک دفاعی را در ترکیب قرار می دهید؟ چرا در یک بازی که باید برنده شوید دفاع کنید؟ وقتی گل زدیم آن هافبک ها کجا بودند؟ بدتر از آن تعویض های شما بود.

مهاجم سرخ ها در ادامه انتقاد از گل محمدی اضافه کرد: چرا وقتی تیم نیاز به گلزنی و بازی هجومی دارد سعید صادقی را که خوب نفوذ می کند بیرون می آورند؟ چرا به جای سرلاک و ریگی عمری بازی نکردی؟ در دیداری که با حضور تماشاگران می توانستیم به راحتی برنده آن شویم به شما باختیم. شما باید به طرفداران پاسخ دهید و در مورد این موضوع به آنها توضیح دهید.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: هر وقت صحبت می کنیم می گویند می خواهی حاشیه درست کنی و تیم را پایین بیاوری. من در این تیم بازی کردم و قبل از اینکه در این تیم بازی کنم و قبل از اینکه من را پیشکسوت بخوانند، طرفدار و عاشق این تیم بودم و هستم. چه شرمساری برای هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و عذرخواهی کردند. آنقدر خرج کردند که در هوای سرد و آلوده تهران آمدند تا شاهد صعود تیمشان باشند، اما خودت سر تیم را برید. حالا بیایید صحبت کنیم، مردها اگر بخواهند عصبانی می شوند.

عربشاهی در مورد اینکه دقیقاً مقصر شکست پرسپولیس در این دیدار کیست، گفت: ترکیب اشتباه تیم و تاکتیک های اشتباه و به دنبال آن تعویض های بد باعث شد تا بازیکنان بزرگی مانند کوتینیو الدحیلی را از دست بدهیم که حذف شد. ، اگر او را نداشتیم، شکست می خوردیم. مقصر این شکست کیست؟ گل محمدی با تصمیمات اشتباه تیم را وارد بحران کرد. خدا می داند اگر علیرضا بیرانوند نبود چه بلایی سرش می آمد. آقا یحیی مسئول باش!

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را انجام داد و اگرچه محکوم به پیروزی بود اما در ورزشگاه آزادی تن مقابل الدحیل با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و حذف شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.