افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

تیراندازی مرگ دوست ثروتمند برای سرقت / قاتل بی رحم در محکومیت اعدام + جزئیات

  • کد خبر : 145924
تیراندازی مرگ دوست ثروتمند برای سرقت / قاتل بی رحم در محکومیت اعدام + جزئیات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده در 13 آذر 1401 پس از ناپدید شدن مردی 35 ساله به نام مازیار آغاز شد. پدری که به پلیس مراجعه کرد گفت: پسرم دیروز از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. عروسم می گوید مازیار با یکی از دوستانش به نام فرزاد قرار گذاشته و به او […]

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده در 13 آذر 1401 پس از ناپدید شدن مردی 35 ساله به نام مازیار آغاز شد.

پدری که به پلیس مراجعه کرد گفت: پسرم دیروز از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. عروسم می گوید مازیار با یکی از دوستانش به نام فرزاد قرار گذاشته و به او گفته که قرار است معامله کند. الان تلفن همراه پسرم خاموش است و می ترسیم برایش اتفاقی افتاده باشد.

با این شکایت تلاش ها برای افشای راز ناپدید شدن مرد جوان آغاز شد. در اولین گام تحقیقات، ماموران با بررسی آنتن موبایل مازیار متوجه شدند که تلفن همراه این مرد همزمان با تلفن همراه دوستش فرزاد در حوالی باغی در دماوند در حال ارسال است.

سرقت بیت کوین

فرزاد در افشای این ماجرا ردیابی و دستگیر شد اما او اظهار داشت که از سرنوشت دوستش اطلاعی ندارد.

اما اظهارات ضد و نقیض این مرد شک پلیس را برانگیخت و در نهایت او دستگیر شد. آدم کشی مازیار با کمک یکی از دوستانش به نام عرفان اعتراف کرد.

به این ترتیب عرفان نیز شناسایی و دستگیر شد.

فرزاد 40 ساله درباره ماجرا توضیح داد و گفت: مازیار را سال ها می شناختم و با او دوست بودم. بیت کوین وجود دارد. وسوسه شدم که بیت کوین بدزدم. به همین دلیل با دوستم عرفان قصد سرقت آنها را داشتم.

وی ادامه داد: مازیار را به باغم در دماوند دعوت کردم، عرفان و با ماشین دنا پلاس دنبالش رفتیم و او را به باغ کشاندیم و دست و پایش را در آنجا بستیم و شکنجه کردیم تا بیت کوین گرفتیم، برای گرفتن کلید خصوصی. از او سکه گرفتیم، اما او مقاومت کرد و کیف پولش را به ما نداد، او را با شلیک گلوله کشتیم و جسدش را در باغ دفن کردیم.

جسد در باغ پیدا شد.

پس از اعترافات این مرد، جسد مازیار کشف شد که در باغ دفن شد. پزشکی قانونی او آثار شکنجه ای که داشت را تایید کرد.

به این ترتیب فرزاد در بند 13 دادگاه کیفری یک استان تهران در برابر اتهام قتل و عرفان در برابر اتهام معاونت در جرم و هر دو در برابر اتهام مشارکت در آدم ربایی از خود دفاع کردند.

در دادگاه چه گذشت؟

در این جلسه والدین درخواست دارند. انتقام گرفتن آورده شده

دو متهم سپس از خود دفاع کردند اما یکدیگر را متهم کردند و مدعی شدند که در قتل مازیار بی گناه هستند.

فرزاد گفت: می دانستم ارزش بیت کوین مازیار حدود 20 میلیارد تومان است به همین دلیل خواستم ولت را از مازیار بگیرم که او مقاومت کرد. من و عرفان او را کتک زدیم تا تسلیم شود، در همان زمان عرفان اسلحه را به سمت مازیار گرفت تا او را بترساند، اما او بلافاصله به او شلیک کرد. من اتهام قتل را قبول ندارم و مازیار را نکشتم.

وقتی عرفان مقابل قضات قرار گرفت گفت: تحت تاثیر حرف های وسوسه انگیز فرزاد قرار گرفتم و به فرزاد پیوستم اما هیچ دخالتی در قتل نداشتم. فرزاد دوستش را کشت اما حالا دروغ می گوید و می خواهد من را مقصر قتل بداند. تازه دفنش کردم جسد من به او کمک کردم.

در پایان جلسه قضات وارد دادگاه شدند و با توجه به شواهد موجود در پرونده فرزاد به انتقام گرفتن و عرفان به 10 سال زندان محکوم شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.