افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

اصلانیان: اگر درویش نمی تواند مشکلات را حل کند باید برود/ دست کارکنان خالی است، مخاطبان تحت تاثیر لیدرها می خوانند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 145857
اصلانیان: اگر درویش نمی تواند مشکلات را حل کند باید برود/ دست کارکنان خالی است، مخاطبان تحت تاثیر لیدرها می خوانند – پرسپولیس نیوز

مهاجم سابق پرسپولیس می گوید هواداران پرسپولیس تحت تاثیر مسئولان علیه بازیکنان و کادرفنی شعار داده اند و نباید تحت تاثیر این شعارها قرار بگیرند. امیرحسین اصلانیان، مهاجم سابق سرخ ها در ابتدا گفت: با احتساب نتایجی که سایر تیم ها کسب کردند، پرسپولیس می توانست راحت تر کار کند. اما اگر دقت کنید پرسپولیس […]

مهاجم سابق پرسپولیس می گوید هواداران پرسپولیس تحت تاثیر مسئولان علیه بازیکنان و کادرفنی شعار داده اند و نباید تحت تاثیر این شعارها قرار بگیرند.

امیرحسین اصلانیان، مهاجم سابق سرخ ها در ابتدا گفت: با احتساب نتایجی که سایر تیم ها کسب کردند، پرسپولیس می توانست راحت تر کار کند. اما اگر دقت کنید پرسپولیس 6 بازی متوالی را نبرده بود و دو بازی خانگی را در آسیا باخته بود. این نشان می دهد که از نظر ساختار و بازیکنان مشکل داریم. وقتی هر چهار تیم عربستان صعود می کنند نشان می دهد که باید مثل آنها فکر کنیم و هزینه کنیم اما متاسفانه اینطور نیست.

وی سپس به ضعف خط دفاعی پرسپولیس در این دیدار اشاره کرد و گفت: در دقیقه 90 حفره بزرگی روی زمین ایجاد شد که در فضای بین دو مدافع میانی بود. حریف مدام از این فضا استفاده می کرد و اگر درخشش بیرانوند نبود می توانست 5 گل به ثمر برساند. گلسیانی که پنالتی را از دست داد و گل دوم را هم مقصر دانست، اصلا توجیهی نداشت که باید به جای او بازی کند. عدم موقعیت آنها در ابتدا باعث شد گلزنی کنیم و سپس وارد ضدحملات شویم و در نهایت شکست بخوریم. به نظر من گلسیانی بدترین بازی عمرش را انجام داد و هیچ توجیهی برای کاری که باید انجام دهد وجود نداشت. البته این موضوع به کادر فنی هم بستگی دارد. وقتی در 6 دقیقه اول گل می زنی باید کمی به عقب برگردی و نتیجه را حفظ کنی. بعد از گل نیازی به حمله آنچنانی نداشتیم تا با دروازه بان فاصله 50 متری از مرکز زمین ایجاد کنیم و با یک پاس به گل برسیم. فکر می کنم در این دیدار هر دو بازیکن مقصر بودند و فکر کادرفنی باید به سرعت به بازیکنان اعلام می کرد که کمی برگردند که این کار انجام نشد و بازی مساوی شد.

مهاجم سابق پرسپولیس با تاکید بر اینکه از این پس پرسپولیس باید روی رقابت های داخلی تمرکز کند، گفت: به هر حال اگر قرار بود از این گروه صعود کنیم، در مراحل بعدی هیچ انتظاری از پرسپولیس وجود نداشت. به نظر من الان باید روی لیگ تمرکز کنیم چون رقابت با سپاهان، استقلال و تراکتور خیلی سخت است و برای قهرمانی بچه ها باید روی لیگ تمرکز کنند. اکنون مسابقات آسیایی به پایان رسیده و دربی را پیش رو داریم که برای همه اعضای تیم بسیار مهم است. اگر بازیکنان بتوانند دربی را ببرند خیالشان راحت می شود.

اصلانیان درباره شعار هواداران علیه اعضای تیم گفت: طبیعی است. در تمام این سال هایی که در فوتبال بودم همیشه این اتفاقات افتاده است. با یک هدف چه می کنند و با باخت شرمنده باشند رها کنند. بالاخره هواداران در ورزشگاه تحت تاثیر برخی لیدرها هستند و به نظر من اگر بازیکن حرفه ای هستید نباید به این فضاها توجه کنید. در هر صورت، اگر پنالتی اعلام می شد، «خجالت بکش، ولش کن» نبود و همه از بازیکنان و کادرفنی تشکر می کردند، اما فوتبال همین است و هیچکس نمی داند چه خواهد شد. البته الان هیچ اتفاقی نیفتاده و با یک پیروزی همه چیز به روال عادی خود برمی گردد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: به نظر من اصلا تغییر ترکیب صلاح نیست و باید این را هم در نظر بگیریم که دست مربی خالی است. حالا وقتی یک مهاجم از سپاهان می رود، سه مهاجم خوب دیگر روی نیمکت می مانند. این نشان می دهد که دستان حریف چقدر پر است اما در تیم ما حتی نتوانستند بازیکنان مورد نظر را جذب کنند. جالبتر اینکه آقای درویش نبیل بهویی را بدون هماهنگی با کادر فنی خرید که مثل هندوانه بسته بود و هیچکس نمی دانست برای پازل کادر فنی آماده است یا نه. باید ببینیم این بازیکن چند بازیکن دونده جذب کرده است.

وی در پاسخ به اینکه جدایی مهدی عبدی و عیسی آل کثیر مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است، گفت: تا جایی که می دانم جدایی هر دو بازیکن به دلیل مشکلات فنی بود و آقای گل محمدی به آنها وقت داده بود. تا ارزش خود را ثابت کند، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. بحث مالی مطرح نشد و همکاری با این دو بازیکن برای جذب بازیکنان برتر قطع شد اما این اتفاق نیفتاد. گل محمدی چندین بار اعلام کرد که سه بازیکن را مد نظر دارند اما قیمت آنها به حدی بود که باشگاه نتوانست آنها را جذب کند. من نمی دانم سپاهان چگونه می تواند محدودیت بودجه را دور بزند، اما پرسپولیس نمی تواند. الان تیم پرسپولیس نصفه و نیمه است و نیم و نیم نمی توانند سه دسته بجنگند.

اصلانیان همچنین با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی می تواند به نفع سرخ ها باشد، بیان کرد: فاصله ای بین مدیریت، کادرفنی و بازیکنان وجود داشت که با این باخت این شکاف بیشتر می شود. به نظر من وزارت ورزش باید بیاید و جلسه ای برگزار کند و اگر قرار است تغییر مدیریتی صورت بگیرد، این کار انجام شود. یا باید جلسه ای برگزار شود که اعضای تیم به یکدیگر نزدیک شوند یا اگر این امکان وجود ندارد و آقای درویش نتواند مشکلات مالی تیم را حل کند، باید تصمیم دیگری گرفته شود. البته اگر مدیر جدید بتواند کار را بهتر انجام دهد، باید تغییراتی رخ دهد. پرسپولیس هنوز دو جام دیگر در پیش دارد و باید با تمرکز برای کسب آنها پیش برود.

وی در پایان درباره جذب بازیکن در نیم فصل گفت: اگر پول باشد حتما بازیکن می خرند. خرید بازیکن خوب هزینه بالایی می خواهد و متاسفانه در سال های اخیر به جز لوکادیا همه مهاجمان خارجی که پرسپولیس خریدند وحشتناک بودند. از بودیمیر و پریرا و نبیل تا امروز، سامبو چوجی و دی کارمو. در سال های اخیر مهاجمانی خریداری شده اند که در کشور خود بازی نکرده اند. نمی دانم چطور واسطه ها آن بازیکنان را به ایران می آورند و چند تا واسطه در این بین هستند و پول به جیب چند بازیکن می رود. واقعا اگر قصد خرید اپراتور خارجی جدید دارید جای اشتباهی نیست. از کادرفنی می خواهم بازیکنی با چهار کلیپ نخرند. به کشور بازیکن بروید یا چند بازی دوستانه در ایران انجام دهید و آن را امتحان کنید.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)