افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

معرفی 10 هتل ارزان باتومی • تصویر از مجله Life

  • کد خبر : 145763
معرفی 10 هتل ارزان باتومی • تصویر از مجله Life

هر ساله گردشگران زیادی از کشورهای مختلف جهان از جمله ایران برای دیدن زیبایی های باتومی به گرجستان سفر می کنند. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، باید بدانید که اقامت در یک هتل راحت و کافی برای لذت بردن از سفر ضروری است. بسیاری از مردم به دنبال رزرو هتل هایی هستند […]

هر ساله گردشگران زیادی از کشورهای مختلف جهان از جمله ایران برای دیدن زیبایی های باتومی به گرجستان سفر می کنند. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، باید بدانید که اقامت در یک هتل راحت و کافی برای لذت بردن از سفر ضروری است. بسیاری از مردم به دنبال رزرو هتل هایی هستند که برای آنها مقرون به صرفه باشد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به ده مورد از آنها بپردازیم. ارزان ترین هتل های باتومی برای معرفی شما

1. هتل میریوسی

«هتل میریوسی» یک هتل سه ستاره در باتومی است که در 400 متری ساحل دریای سیاه قرار دارد. اگر در آنجا بمانید، دسترسی آسانی به میدان اروپا و میدان پیازا خواهید داشت. با اینکه میریوسی یک هتل سه ستاره است اما امکانات رفاهی خوبی دارد. برای مثال می توان به پارکینگ، رستوران، اینترنت رایگان و … اشاره کرد.

این هتل در Batumi 6000, Kutaisi Street 12/14 واقع شده است. هزینه یک شب اقامت ممکن است بسته به نوع اتاق و امکانات آن و همچنین تخت های اضافی متفاوت باشد. به طور کلی هزینه اقامت در هتل میریوسی در مقایسه با سایر هتل ها ارزان تر است.

2. هتل در شهر قدیمی

هتل اولد تاون یک هتل سه ستاره در مرکز شهر است. در این هتل امکان صرف صبحانه رایگان را دارید. نکته دیگر این است که می توانید غذاهای مختلف اروپایی و گرجی را در رستوران آنها امتحان کنید. شهر قدیمی نیز دارای امکاناتی مانند اینترنت رایگان، سرویس فرودگاهی و سرویس اتاق است.

از آنجایی که Old Town یک هتل سه ستاره است، یکی از هتل های ارزان قیمت این شهر به حساب می آید. برای یک شب در آنجا باید بین 18 تا 30 دلار بپردازید. همچنین می توانید حیوانات خانگی خود را با خود به اتاق بیاورید.

3. هتل ایفل

از دیگر هتل های ارزان و ارزان باتومی می توان به «هتل دو ستاره ایفل» اشاره کرد. این هتل تا دریا 15 دقیقه فاصله دارد. ایفل یکی از مجهزترین و ارزان ترین هتل های باتومی است. در این هتل 18 اتاق وجود دارد که هر کدام دارای بهترین امکانات رفاهی مانند تلویزیون، تهویه مطبوع، تجهیزات کامل بهداشتی، حمام اختصاصی و … می باشند.

با نشستن در تراس این هتل می توانید منظره زیبای این شهر را تماشا کنید. هزینه اقامت در این هتل تقریبا 108 لاری می باشد. به همین دلیل، ایفل را یکی از بهترین و ارزان ترین هتل های باتومی می دانند.

4. هتل موزارابه

«هتل مگزوربی» نیز در دسته هتل های سه ستاره قرار می گیرد. فاصله این هتل تا ساحل دریا تنها 400 متر است. از جمله مهم ترین امکانات در Mexoverby می توان به اینترنت رایگان، سونا، اجاره دوچرخه و خدماتی مانند سرویس فرودگاهی اشاره کرد. اگر قصد اقامت در این هتل را دارید، حتما غذاهای گرجی و اروپایی را در رستوران آنها امتحان کنید.

برای یک شب اقامت در هتل Magzorby باید بین 45 تا 67 دلار بپردازید. این هزینه ممکن است بسته به شرایط و ظرفیت هر اتاق متفاوت باشد.

5. هتل رویال ونیز

«رویال ونیز» هتلی کوچک و زیبا در باتومی است. طراحی داخلی زیبای این هتل سه ستاره و اتاق های با منظره دریا می تواند اقامتی آرام و لذت بخش را برای شما فراهم کند. رویال ونیز یک رستوران خاص ندارد. اما رستوران ها و کافه های زیادی در نزدیکی آن ساخته شده است.

هر اتاق در این هتل حداکثر یک تخت اضافه دارد و برای استفاده از هر تخت اضافه باید 40 لاری بپردازید.

6. هتل پلازا مسافرخانه

هتل Piazza Inn یکی از محبوب ترین و ارزان ترین هتل های باتومی است. این هتل در میدان مرکزی واقع شده است و مهمانان آن می توانند تنها با 10 دقیقه پیاده روی به ساحل دریای سیاه برسند. Piazza Inn دو رستوران دارد که هر کدام غذاهای اروپایی و گرجی متفاوتی را ارائه می دهند. هزینه اقامت در این هتل به شرایطی مانند امکانات اتاق، تخت اضافی و … بستگی دارد.

7. هتل ورونا

اگر می خواهید در هتلی نزدیک ساحل و در عین حال مقرون به صرفه اقامت کنید، هتل ورونا را رزرو کنید. هزینه اقامت در هتل دو ستاره ورونا برای هر شب 40 لاری می باشد. با اقامت در آنجا می توانید به جاذبه هایی مانند باغ وحش و دلفیناریوم دسترسی داشته باشید.

8. هتل چهار فصل

«هتل چهار فصل» نیز یک هتل دو ستاره است که در مجموع 8 اتاق دارد. Four Seasons توالت و حمام مجزا ندارد و حتی آشپزخانه آن در دسترس عموم است. به همین دلیل به عنوان یکی از ارزان ترین هتل های باتومی شناخته می شود. برای اقامت در این هتل شبی 45 لاری برآورد شده است.

9. هتل اروپا

از دیگر هتل های سه ستاره باتومی می توان به «اوراسیا» اشاره کرد. فاصله این هتل تا مرکز شهر تنها ده دقیقه است. بنابراین با اقامت در آنجا به راحتی به امکانات مختلف دسترسی خواهید داشت. با دو دقیقه پیاده روی از هتل اوراسیا می توانید به راحتی به ساحل برسید. در رستوران هتل زیبای اوراسیا انواع غذاهای گرجی و قفقازی طبخ می شود. برای اقامت در هتل اوراسیا به طور متوسط ​​باید بین 32 تا 45 دلار بپردازید.

10. هتل ریوا

در نهایت هتل ریوا را داریم که یک هتل دو ستاره با امکانات راحت است. هتل ریوا به بسیاری از جاذبه های گردشگری باتومی مانند موزه باستان شناسی و پارک دلفین ها نزدیک است که شما را از پرداخت هزینه های حمل و نقل معاف می کند. اگر بخواهید از تخت های اضافی در این هتل استفاده کنید، باید شبی 60 لاری بپردازید.

رزرو هتل در باتومی با Fly Today

در این مقاله سعی کردیم تعدادی از ارزان ترین هتل های باتومی را به شما معرفی کنیم. در نهایت می توانید برای رزرو هتل در این شهر با قیمت مناسب روی سایت “Fly Today” حساب کنید.

Fly Today یکی از معتبرترین سایت های ایران در زمینه سفر و گردشگری است و به بانک اطلاعاتی گسترده ای از هتل های هر شهر دسترسی دارد. بنابراین می توانید از طریق این سایت هتل در باتومی یا هر شهر داخلی و خارجی دیگر را با قیمت های متفاوت رزرو کنید. البته خدمات فلای تودی به اینجا ختم نمی شود، بلکه امکان خرید بلیط هواپیما و بلیط قطار از این سایت نیز استفاده می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.