افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

آیا سایه چشم خود را دوست دارید؟ شما بلد نیستید اینجور ترفندها رو انجام بدید، شب باهاش ​​سر کار بروید، مهمانی بروید.

  • کد خبر : 145750
آیا سایه چشم خود را دوست دارید؟  شما بلد نیستید اینجور ترفندها رو انجام بدید، شب باهاش ​​سر کار بروید، مهمانی بروید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- هر خانمی دوست دارد هم از نظر استایل و هم آرایش یکی از افراد باشد، اما اینطور نیست، باید برای او ساخته شده باشید، یعنی فردی باشید. شما باید تمام تلاش خود را بکنید که بهتر باشید و بهتر دیده شوید و فقط نگویید و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- هر خانمی دوست دارد هم از نظر استایل و هم آرایش یکی از افراد باشد، اما اینطور نیست، باید برای او ساخته شده باشید، یعنی فردی باشید. شما باید تمام تلاش خود را بکنید که بهتر باشید و بهتر دیده شوید و فقط نگویید و این روزها در همه زمینه ها برای خوب به نظر رسیدن باید یک سری آموزش ها را پشت سر بگذاریم، مثلاً اگر می خواهید رنگی باشید. خوب بلد باشید، مثلا باید بدانید که با یک کت مشکی چه لباسی بپوشید و چه رنگ هایی را می توان در کنار مشکی قرار داد تا زیباتر و زیباتر به نظر برسد.

یا اگر می خواهید قوانین و اصول شیک پوشی و چیدمان لباس ها را با هم یاد بگیرید، باید سبک های مختلف را بدانید، مثلا بدانید استایل تک رنگ چیست و چگونه باید مطابق آن لباس بپوشید و… خوشبختانه با دانستن همه چیز. این کارها امروزه هیچ چیز سختی نیست و اگر بخواهید می توانید به هر طریقی برای فهمیدن آن قدم بردارید، مثلاً می توانید یک سری صفحات را در اینستاگرام دنبال کنید تا اطلاعاتی در این زمینه ها یا آنچه در حال حاضر دارید به دست آورید. شما در حال خواندن این مقاله هستید، از اطلاعات موجود در اینترنت استفاده کنید، اکنون به سراغ موضوع اصلی این مقاله می رویم که مربوط به این سوال است که برای جلوگیری از پخش شدن سایه چشم چه باید کرد؟

برای جلوگیری از پخش شدن سایه چشم چه کنیم؟ از پرایمر سایه چشم استفاده کنید

می دانید که پرایمر می تواند یکی از بهترین گزینه ها به عنوان پایه آرایش صورت باشد و قطعا بسیاری از افراد معجزه و تاثیر این محصول زیبا را در آرایش خود دیده اند و به آن ایمان داشته اند، به همین دلیل به شما قول می دهیم که می توانید از آن استفاده کنید. آی تی. این افکت پایه مخصوص زیر سایه را هم ببینید و بفهمید که دیگر سایه ای در حال افتادن، مالش و پاک شدن نیست و سایه شما بسیار ظریف و زیبا مثل یک پر نرم روی پلک هایتان می نشیند و محو نمی شود.

چه کار کنیم که سایه چشم ریز نشود؟

برای جلوگیری از پخش شدن سایه چشم چه کنیم؟ چند لایه سایه بزنید، فقط به یک دور بسنده نکنید.

در نگاه اول، با خواندن عنوان، ممکن است فکر کنید که ما در مورد خفه کردن خود در سایه چشم صحبت می کنیم و به گونه ای سایه را به کار می بریم که فردی که نمی داند فکر می کند که شما در حال تولید برق از پشت پلک خود هستید. و در چند مرحله انجام دهید تا مواد پشت پلک شما را به خوبی بپوشاند اما لازم نیست هر بار که می خواهید سایه بزنید نصف پالت را تمام کنید!

چه کار کنیم که سایه چشم ریز نشود؟

برای جلوگیری از پخش شدن سایه چشم چه کنیم؟ خط چشم را به عنوان پایه آرایش چشم خود فراموش نکنید.

آیا دوست دارید این ترفند را از یک سفالگر حرفه ای یاد بگیرید؟ خوب، برای اینکه چشم هایتان لک به نظر نرسد، می توانید از مداد چشمی که با رنگ سایه چشمتان همخوانی دارد و شبیه به آن است، به عنوان پایه ای برای سایه چشمتان استفاده کنید، به گونه ای که کل چشمتان را با یک لایه نازک بپوشانید. . مداد چشم و سپس سایه چشم را روی آن قرار دهید.

چه کار کنیم که سایه چشم ریز نشود؟

برای جلوگیری از پخش شدن سایه چشم چه کنیم؟ از خط لب و رژ لب استفاده کنید.

امروزه مد شده است که بسیاری از افراد سایه چشم خود را با رژ لب خود ترکیب می کنند که بسیار زیباست، بنابراین می توانید کمی رژ لب مورد نظر خود را به عنوان سایه پشت پلک روی لب ها بزنید و سپس از انگشت یا پد استفاده کنید. از آن به عنوان سایه استفاده کنید یا به جای پالت سایه می توانید انواع خط لب بخرید و از آنها به عنوان سایه چشم استفاده کنید و خوبی آن این است که رنگ های متنوعی دارند، فقط دقت کنید که صاف باشند و روی آنها بمالید. پلک ها

چه کار کنیم که سایه چشم ریز نشود؟

برای جلوگیری از پخش شدن سایه چشم چه کنیم؟ ابتدا سایه کرم و سپس سایه پودری بزنید.

در اینگونه راه حل ها گفتیم که باید سایه چشم را لایه به لایه بزنید و چندین لایه سایه روی پلک خود بزنید اما به جای استفاده از سایه پودری برای هر چند لایه می توانید از سایه کرم برای پلک استفاده کنید. لایه اول و بعد از آن سایه پودری بزنید تا اگر سایه پودری شما ساییده شد سایه کرم شما باقی بماند.

چه کار کنیم که سایه چشم ریز نشود؟

برای جلوگیری از پخش شدن سایه چشم چه کنیم؟ به مصحح سلام کن

اگر پایه سایه ندارید، جای نگرانی نیست و نیازی به صرف هزینه اضافی ندارید. می توانید به جای آن از کانسیلر استفاده کنید و به راحتی یک پایه محکم برای سایه ایجاد کنید تا بمب محو نشود. البته آن را تکان ندهید تا مطمئن شوید که کانسیلر شما حساسیت ایجاد نمی کند.

چه کار کنیم که سایه چشم ریز نشود؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.