افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

بهترین مراکز خرید ترکیه با آدرس و عکس.

  • کد خبر : 145728
بهترین مراکز خرید ترکیه با آدرس و عکس.

خرید در Van Türkiye یکی از مهم ترین دلایل سفر ایرانیان به این شهر است. شهر وان در شرق ترکیه واقع شده و دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری است. اما آنچه باعث محبوبیت بیشتر این شهر در بین گردشگران به ویژه ایرانیان شده است، مراکز خرید بی نظیر آن است. بسیاری از برندهای […]

خرید در Van Türkiye یکی از مهم ترین دلایل سفر ایرانیان به این شهر است. شهر وان در شرق ترکیه واقع شده و دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری است. اما آنچه باعث محبوبیت بیشتر این شهر در بین گردشگران به ویژه ایرانیان شده است، مراکز خرید بی نظیر آن است. بسیاری از برندهای معروف در آنتالیا و استانبول و سایر شهرهای بزرگ ترکیه نیز در وان شعبه دارند. از معروف ترین مراکز خرید خیابان جمهوریت گرفته تا بازارهای سنتی و ارزان قیمت، لذت خرید در حمام ترکی دو چندان شده است. در این مقاله از مجله گردشگری flytoday همراه ما باشید برای با بهترین مراکز خرید ترکیه شناختن

راهنمای خرید در Van Türkiye

اگر هدف شما از سفر به ترکیه فقط خرید است، شهر وان یکی از بهترین گزینه های موجود است. زیرا علاوه بر قیمت بسیار مناسب محصولات این شهر و نزدیک بودن به ایران، به معنای صرفه جویی در هزینه های سفر نیز می باشد. بنابراین اگر قصد سفر به شهر وان را دارید، تحقیق کنید. بهترین مراکز خرید شهر وان. ترکیه کمک زیادی به تجربه بهتر سفر می کند.

اگر به دنبال بهترین مرکز خرید One Turkey هستید و محدودیتی برای هزینه ندارید، می توانید به گالری های One Turkey رفته و با برندهای معروف بین المللی که در این شهر نمایندگی و شعبه دارند، خریدی دلپذیر را تجربه کنید. البته اگر محدودیت بودجه به شما اجازه خرید برندهای گران قیمت را نمی دهد، بهتر است به ارزان ترین مرکز خرید ترکیه مراجعه کنید.

معرفی مرکز خرید وان

به طور کلی خرید در حمام ترکی محدودیتی ندارد. محصولات بسیار متنوعی چه از نظر نوع و چه از نظر نوع محصول پیش روی شماست و به راحتی می توانید به آنچه می خواهید برسید. بازار قدیمی وان، مرکز تجاری وان، آتایوس سیلور، آیدین پریحان و آتاسوی آرت بخشی از وان ترکیه و مراکز خرید آن هستند.

1- بازار قدیمی یکی از مراکز خرید مهم شهر وان است.
بازار قدیم با مغازه های سنتی و رنگارنگش یکی از جذاب ترین مکان ها برای گشت و گذار و خرید در وان است. شاید بتوانید این بازار را از آن پیدا کنید ارزان ترین مراکز خرید ترکیه ذکر شده

الگوی منحصر به فرد عکاسی وبلاگ 4 1
یکی از بازارهای قدیمی وان. بهترین مراکز خرید ترکیه

این بازار بین دو تقاطع خیابان جمهوریت و خیابان کاظم قراباکر قرار دارد و برخلاف ظاهر سنتی خود مملو از غرفه های تجاری مدرن و مجلل است که می توانید انواع محصولات آمریکایی و اروپایی را در آنها خریداری کنید. برندهای معروفی مانند نایک، آدیداس، کتون، LCY KK و غیره. در این بازار شعبه دارند.

مکان: ترکیه، وان، Cumhuriyet Cad

نقشه

2- مرکز خرید Van AVM

در لیست بزرگترین مرکز خرید ترکیهمرکز خرید Van AVM واقع شده است. AVM مخفف کلمه “Alis Veris Merkezik” به معنی مرکز خرید و فروش در زبان ترکی است. این مرکز خرید که در سال 1394 افتتاح شده است در بین تمامی مراکز خرید این شهر رتبه اول را دارد.

بیش از 90 برند معروف و شناخته شده در این مجموعه خرید وجود دارد. علاقه مندان به خرید می توانند با هر سلیقه و علاقه ای از این مکان خرید کنند و جالب تر اینکه در سایت مرکز خرید Van AVM علاقه مندان می توانند برند و محصولات مورد نظر خود را جستجو کنند.

الگوی منحصر به فرد عکاسی وبلاگ 3 1
مرکز خرید Van Van AVM یکی از این مراکز است بهترین مراکز خرید ترکیه

در این مرکز خرید علاوه بر غرفه های تجاری، امکانات دیگری مانند رستوران و کافه، فضای بازی کودکان، سالن سینما و هایپرمارکت برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته شده است تا گردشگران تجربه ای به یاد ماندنی را در این مرکز خرید داشته باشند.

همچنین فعالیت های هنری و فرهنگی مختلفی در مرکز خرید VAVM در قالب کمپین یا نمایشگاه انجام می شود که به محبوبیت این مرکز خرید کمک کرده است. در طبقه بالای این مجموعه یک سینمای هفت بعدی قرار دارد که گردشگران می توانند اوج هیجان را تجربه کنند و مدرن ترین فیلم های جهان و سینمای ترکیه را با کیفیتی باورنکردنی تماشا کنند.

مکان: Serhat Mahallesi, Cumhuriyet Bulvari No: 147 | Ipekyolu, Van 65100, Türkiye

نقشه

3- آیدین پریحان از مراکز خرید One Türkiye

یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید ترکیه پاساژ آیدین پریحان است. این مجموعه خرید مناسب افرادی است که به دنبال خرید با قیمت مناسب هستند زیرا در این گالری می توانید بهترین محصولات را با کیفیت خوب و قیمت پایین بیابید.

الگوی منحصر به فرد عکاسی وبلاگ 2
مرکز خرید آیدین پریحان یکی از این مراکز است بهترین مراکز خرید ترکیه

این مجموعه یکی از قدیمی ترین مراکز خرید شهر وان ترکیه است و در عین حال در رقابت با دیگر مراکز خرید این شهر یکی از بهترین ها در نوع خود به حساب می آید. این مجموعه دارای کافه تریا، فودکورت و تئاتر است و در کنار معروف ترین رستوران های این شهر قرار دارد. بنابراین، پس از خرید از این مرکز خرید ارزان، می توانید لذت غذاهای اصیل ترکی را در نزدیکی پاساژ آیدین پریحان تجربه کنید.

مکان: Türkiye, Van, 65130 Van Center, Bahçıvan Mahallesi

نقشه

4- مرکز خرید آتایوس پلاتا

این مرکز خرید مانند سایر مراکز خرید وان ترکیه مملو از برندهای معروف ترکیه و اروپایی است، اما ویژگی بارز آتایوس سیلور وجود شیرینی فروشی های معروف با طعم های فوق العاده است که می توانید طعم بی نظیر باقلوای ترکی را در آنها تجربه کنید.

الگوی منحصر به فرد عکاسی وبلاگ 1
مرکز خرید آتایوس پلاتا یکی از مراکز خرید آتایوس پلاتا است بهترین مراکز خرید ترکیه

علاوه بر این، سایر سوغاتی های لذیذ مخصوص ترکیه در این مرکز خرید توجه گردشگران را به خود جلب می کند. آتایوس سیلور در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی به آن بسیار آسان تر است.

مکان: باهچیوان، بلوار Kazım Karabekir. No 12/C, 65130 İpekyolu/Van, Türkiye

نقشه

5- مرکز خرید Van Turkuaz Avm

یکی از مراکز خرید معروف واقع در مرکز شهر وان در محله کاظم کرابکر مرکز خرید ترکاوز وان می باشد. در این مرکز خرید سنتی می توانید تعداد زیادی از بهترین برندهای پوشاک ترکیه و جهان را پیدا کنید.

قالب عکاسی وبلاگ منحصر به فرد
مرکز خرید Van Turkuaz Avm یکی از این مراکز است بهترین مراکز خرید ترکیه

از آنجایی که این مجموعه یکی از مراکز خرید محلی این شهر محسوب می شود، تعداد کمی از فروشندگان به زبان انگلیسی مسلط و اکثراً به زبان ترکی صحبت می کنند. اگر به دنبال خرید سوغاتی های سنتی ترکیه مانند لباس محلی از این کشور هستید، این مرکز خرید یکی از بهترین گزینه های موجود است.

مکان: Bahçıvan Mahallesi، Kazım Karabekir Caddesi، 65200 Merkez/İpekyolu/Van، ترکیه.

نقشه

6- مرکز خرید آتاسوی آرته وان

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید وان ترکیه، آتاسو آرت است، این مرکز خرید در مرکز شهر واقع شده است و اگر به دنبال اجناس گران قیمت هستید این مرکز خرید را به شما پیشنهاد می کنیم. جواهراتی که در این مرکز خرید پیدا می کنید از پادشاهی اورارتویی الهام گرفته شده است.

الگوی منحصر به فرد عکاسی وبلاگ 6 1

کسانی که به عتیقه جات علاقه دارند و به وان سفر کرده اند حتما از این مرکز خرید دیدن کنند. زیورآلات سیاه قلم، گردنبند، گوشواره، انگشترهای دست ساز و حتی عتیقه جات از جمله مهم ترین اقلامی است که در این بازار یافت می شود.

آدرس: Türkiye, Van, İpk Yulu, Kazim Karabkir, Bahçıvan

سرویس بهداشتی شهری برای خریدهای اقتصادی اما جذاب!

اگرچه وان دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است، اما با توجه به اینکه دلیل اصلی سفر به این شهر خرید در وان ترکیه است، در این مقاله به ارائه مراکز خرید وان روی نقشه. و ما آدرس مراکز خرید در ترکیه را ارائه می دهیم. وان شهر کوچکی است و اگر چند روز در این شهر بمانید زمان کافی برای بازدید از این شهر، دیدن جاذبه های گردشگری و مراکز خرید ارزان وان ترکیه را خواهید داشت.

آیا تا به حال به وان سفر کرده اید؟ کدام مرکز خرید را بیشتر دوست دارید؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.