افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

اسمارتک نیوز » گل محمدی، نقش اول ناکامی قرمزها

  • کد خبر : 145714
اسمارتک نیوز » گل محمدی، نقش اول ناکامی قرمزها

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، شبی که همه چیز دست به دست هم داد تا پرسپولیس با پیروزی مقابل الدحیل قطر در حضور تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی جشن صعود بگیرد، در کمال ناباوری با یک گل مغلوب الدحیل شد. نتیجه 2 به 1. وی به زودی از این مسابقات خداحافظی می کند. شکست غیرمنتظره […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، شبی که همه چیز دست به دست هم داد تا پرسپولیس با پیروزی مقابل الدحیل قطر در حضور تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی جشن صعود بگیرد، در کمال ناباوری با یک گل مغلوب الدحیل شد. نتیجه 2 به 1. وی به زودی از این مسابقات خداحافظی می کند.

شکست غیرمنتظره سرخ ها در این دیدار حساس و نتیجه نگرفتن این تیم در 6 دیدار اخیر خشم هواداران این تیم را برانگیخت و آنها را واداشت تا علیه مربی خود و مدیریت باشگاه شعار دهند.

انتظار می رفت نشست خبری پس از بازی نیز تحت تاثیر همین موضوع قرار گیرد. در حالی که انتظار می رفت خبرنگاران با توپ سرمربی سرخ ها را به چالش بکشند، گل محمدی در اولین سوال اعلام کرد که باید از من درباره مسائل فنی بپرسند و در حاشیه ننشینند، چرا که این موضوع را به خوبی می دانم. از چه کسی و کجا خط خود را می گیرید. این مربی نه تنها یک بار بلکه در چندین نوبت در پاسخ به سوال خبرنگاران این سوال را مطرح کرد تا مشخص کند که قصد پیشرفت دارد. گل محمدی در نشست خبری اعلام کرد که به سوالات فنی پاسخ خواهد داد که عامل اصلی شرایط و حواشی ایجاد شده مربوط به خود اوست.

سکانس اول؛ شروع دعوا با مدیرعامل

گل محمدی در ابتدای فصل به دلیل عدم جذب در خط حمله، اختلافات زیادی با رضا درویش داشت و در نهایت مدیرعامل باشگاه در ساعات پایانی فصل با مهاجم سوئدی وارد مذاکره شد. و نقل و انتقالات و در نهایت نبیل باهویی به پرسپولیس پیوست. جذابیت باهویی و علنی شدن اختلافات گل محمدی و درویش هم صادق است. حضور این مهاجم رسماً تفاوت مربی و باشگاه را رقم زد و در ابتدای فصل همین موضوع قرمز پورش را به حاشیه کشاند. اگرچه اقدام درویش کاملا غیرحرفه ای بود. اما تعلل کادر فنی پرسپولیس در ارائه مهاجم مورد نظر و حتی اعلام برخی گزینه های غیر منطقی از نظر قیمتی باعث این اقدام انتحاری آقای مدیرعامل شد.

سکانس دوم؛ خشم و سفر

پس از باخت پرسپولیس مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، قرمزها با نمایشی شایسته الدحیل قطر را شکست دادند تا برای بازی با گل گهر سیرجان آماده شوند. در این بازی شاگردان گل محمدی با شکست حریف آماده نشان دادند که باخت به نصر تاثیر مثبتی برای این تیم و گل محمدی داشت و سرخپوشان به روزهای خوب خود بازگشتند. در پایان این دیدار به دلیل اینکه پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و جام حذفی اعلام شد، سوپرجام به پرسپولیس تعلق گرفت تا شاگردان گل محمدی پس از یک برد مهم و تکان دهنده جشن قهرمانی بگیرند.

یحیی در پایان این دیدار با وجود برتری تیمش و قهرمانی در سوپرجام، لب به انتقاد از مدیریت باشگاه زد. در ابتدا به نظر می رسید گله او انتقاد می کند، اما روز بعد اتفاق مهمی افتاد. گل محمدی پس از این دیدار نزدیک به یک هفته در تمرین داغ حاضر نشد و از پرداخت نشدن مطالبات خود به ویژه پرداخت نشدن گزینه ها انتقاد کرد. سرمربی پرسپولیس سفری عجیب به امارات و دبی داشت که هنوز دلیل آن مشخص نشده است.

گل محمدی در آستانه بازی با پیکان به ایران بازگشت و در جلسه ای در محل تمرین پرسپولیس اعلام کرد که قراردادش را فسخ کرده و دیگر سرمربی ارتش سرخ نیست.

اگرچه پرسپولیس در بازی پیکان موفق شد حریف را شکست دهد و به برتری خود ادامه دهد، اما این اقدام عجیب سرمربی و حاشیه های خودخواسته آن پس از بازی پیکان تاثیر خود را بر جای گذاشت. قرمزها پس از این دیدار در 6 بازی اخیر خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به 4 تساوی و 2 شکست دست یافتند که اولین نتیجه قرمزها پس از 12 سال است و در 6 بازی متوالی هیچ پیروزی انفرادی نداشته اند. بازی های …. نیمکت پرسپولیس شرایط را برای این تیم بحرانی تر از همیشه کرد و با وجود اینکه شرایط برای صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فراهم بود در کمال ناباوری از این رقابت ها حذف شد. .

سکانس سوم؛ جریمم کردی؟ من تمرین نمی کنم

پس از شکست تلخ قرمزها در اصفهان مقابل سپاهان، مدیریت باشگاه اعضای این تیم را 10 درصد جریمه کرد که با واکنش یحیی و بازیکنان همراه شد. پس از این مشکل قرمزها تمرین را رها کردند و با انتشار بیانیه ای به این اقدام باشگاه واکنش شدید نشان دادند.

سکانس پایانی؛ با خیال راحت به دبی بروید

حالا سرمربی پرسپولیس در پایان دیدار مقابل الدیل در واکنش به افکار عمومی همه را واجب و «حاشیه ساز» می خواند. با مرور اتفاقات اخیر می بینم که بیش از هر چیز باعث ایجاد حاشیه برای تیم شده است. پرسپولیس در این سال ها نشان داده که می تواند به بهترین شکل ممکن نتیجه بگیرد. اما روندی که گل محمدی دنبال کرد نشان می دهد که این مربی نمی خواهد در رفتار خود تجدید نظر کند. به نظر می رسد به انتهای راه رسیده اید و پس از خروج از تخت جمشید هم اکنون می توانید با خیال راحت به دبی سفر کنید و از این سفر لذت ببرید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.