افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا چقدر قهرمان شده اند؟ – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 145625
تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا چقدر قهرمان شده اند؟  – پرسپولیس نیوز

لیگ قهرمانان آسیا فرصت خوبی برای درآمدزایی سه باشگاه ایرانی حاضر در این مسابقات بود. پرونده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 شب گذشته (سه شنبه) در منطقه غرب قاره کهن بسته شد و با یک تیم از ایران و امارات، دو تیم از ازبکستان و چهار تیم دست یافتند. از عربستان سعودی برای رسیدن […]

لیگ قهرمانان آسیا فرصت خوبی برای درآمدزایی سه باشگاه ایرانی حاضر در این مسابقات بود.

پرونده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 شب گذشته (سه شنبه) در منطقه غرب قاره کهن بسته شد و با یک تیم از ایران و امارات، دو تیم از ازبکستان و چهار تیم دست یافتند. از عربستان سعودی برای رسیدن به جمع 16 تیم فینالیست مسابقات.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای تیم های شرکت کننده برای هر فصل از مسابقات پاداش تعیین می کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا برای فصل 2023-2024 لیگ قهرمانان اروپا 50000 دلار برای تیم هایی که در مرحله گروهی قهرمان می شوند و 10000 دلار برای تیم هایی که در این مرحله مقابل رقبای خود مساوی می کنند در نظر گرفته است. این رقم در مراحل حذف به صورت تصاعدی افزایش می یابد.

سپاهان سه برد و یک تساوی داشت و زردپوشان در مجموع 160 هزار دلار از این دیدارها دریافت خواهند کرد. صعود به مرحله یک هشتم نهایی یعنی 100 هزار دلار پاداش برای تیم ها که پاداش سپاهان را به 260 هزار دلار می رساند. البته این باشگاه بابت اتفاقات بازی نیافتاده مقابل اتحاد 200 هزار دلار جریمه شده است و ممکن است این مبلغ از جریمه سپاهان کسر شود.

پرسپولیس که از راهیابی به مرحله حذفی بازماند، در مرحله گروهی دو برد و دو تساوی کسب کرد و این تیم 120 هزار دلار پاداش می گیرد. نساجی که در اولین فصل آسیایی خود دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، 100 هزار دلار پاداش خواهد داشت.

150 هزار دلار به تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی و 250 هزار دلار به چهار تیم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا پرداخت می شود. قهرمان و نایب قهرمان آسیا به ترتیب چهار میلیون و دو میلیون دلار دریافت می کنند و سپاهان فرصت کسب این جوایز را دارد.

البته احتمالا همه این پاداش ها به حساب باشگاه های ایرانی تعلق می گیرد و بر مطالبات فوتبال ایران قبل از کنفدراسیون فوتبال آسیا می افزاید!

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)