افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

باز هم جنجال گلسیانی در پرسپولیس

  • کد خبر : 145563
باز هم جنجال گلسیانی در پرسپولیس

مدافع گرجستانی پرسپولیس طی اطلاعیه ای به این باشگاه درخواست دریافت مطالبات خود را داده است و این باشگاه تنها سه مهلت دیگر دارد. به گزارش ایلانا، جورجی گلسیانی در این فصل اولین اطلاعیه خود را از باشگاه در این زمینه دریافت نکرده است. جورجی که با وجود بحث های فراوان برای تمدید قرارداد با […]





مدافع گرجستانی پرسپولیس طی اطلاعیه ای به این باشگاه درخواست دریافت مطالبات خود را داده است و این باشگاه تنها سه مهلت دیگر دارد.



به گزارش ایلانا، جورجی گلسیانی در این فصل اولین اطلاعیه خود را از باشگاه در این زمینه دریافت نکرده است.

جورجی که با وجود بحث های فراوان برای تمدید قرارداد با این باشگاه در بازار نقل و انتقالات به توافق رسید، با وجود نیمکت نشینی در ابتدای فصل، حالا یکی از ارکان ثابت این تجهیزات محسوب می شود.

اما باشگاه هنوز نتوانسته به تعهدات مالی قراردادش با جورجی گلسیانی عمل کند و همین موضوع باعث شده تا این بازیکن نامه ای به باشگاه ارسال کند.

این نامه در تاریخ 2 آبان ماه به باشگاه پرسپولیس ارسال شده و ظرف مدت 15 روز مطالبات خود را درخواست کرده است. سه روز دیگر به این فرصت باقی مانده و باید دید با توجه به اینکه باشگاه با مشکلات مالی به خصوص از نظر مالی پشت سر می گذارد، واکنش مدافع گرجستانی چه خواهد بود.

پرسپولیس در حال حاضر به دلیل مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی و عدم حضور این بازیکن در زمین با مشکل و کمبود دفاع وسط مواجه است و اخطار گرجی در صورتی که با اخراج این بازیکن نیز همراه باشد می تواند مشکل بزرگی باشد. . تا باشگاه و یحیی گل محمدی بدهند


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.