افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

در مورد شلوار و شورت هر چه می خواهی بگو اما نمی توانی بپوشی / تو این لباس خیلی خوش تیپ هستی

  • کد خبر : 145554
در مورد شلوار و شورت هر چه می خواهی بگو اما نمی توانی بپوشی / تو این لباس خیلی خوش تیپ هستی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب، از آنجایی که استایل ترکیبی است و از قسمت‌های مختلف ساخته می‌شود، از طرفی دنیای مد و مد به شدت گسترده و خلاقانه است، بنابراین سلیقه‌های مختلف می‌توانند استایل‌های مختلفی را بپوشند که مورد قبول خودشان باشد. می‌دانید که دنیای مد بسیار گسترده‌تر است […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب، از آنجایی که استایل ترکیبی است و از قسمت‌های مختلف ساخته می‌شود، از طرفی دنیای مد و مد به شدت گسترده و خلاقانه است، بنابراین سلیقه‌های مختلف می‌توانند استایل‌های مختلفی را بپوشند که مورد قبول خودشان باشد. می‌دانید که دنیای مد بسیار گسترده‌تر است و آیتم‌ها و گزینه‌هایی در مقابل رومن ارائه می‌شوند تا هرکسی بتواند آنچه را که می‌خواهد بگیرد و عاشق آن شود. اما هر چیزی اصولی دارد، درست است! لباس پوشیدن و ترکیب لباس اصول خاص خود را دارد و اگر آنها را رعایت نکنیم، نه تنها خوش تیپ نمی شویم، بلکه از نظر خیلی ها ظاهری نامرتب و کمی لوس نیز دیده می شویم. البته باید بگوییم که دنیای لعنتی مد حتی اینجا هم دست برخی از دوستداران مد را باز گذاشته است و طرف مقابل را می بینیم اگرچه فوق العاده عجیب و دور از زیبایی است اما خب او مدل است و همچنین او در زمینه مدلینگ فعالیت دارد. آیا می خواهید فرد مورد نظر را ببینید؟ پس ویدیویی که اخیرا توسط فرشته حسینی منتشر شده است را تماشا کنید.

ترندهایی که تا چند سال پیش نمی توانستیم در خیابان به نمایش بگذاریم!

البته او تنها بازیگر ایرانی نیست که شیفته این نوع استایل ها شده و در واقع برندی به نام گوچی وجود دارد که سبک های عجیب و غریب را از ابتدا تبلیغ می کند. یکی از آن سبک هایی که قطعا همه آن را دوست ندارند. اما از عوام هم می توان فهمید که برخی از اجناس در بین نسل جوان مد شده اند، در حالی که این اجناس تا چند سال پیش واقعاً عجیب به نظر می رسیدند و مد نیستند.

یکی از آنها جوراب روی شلوار بود، در حالی که امروز دختران ما جوراب بلند می پوشند تا پاهایشان را بالا بکشند و با پنبه شانه کنند. بله، این مرد فرسوده شده و بسیار محبوب شده است!

یا مثلاً شلوارهای گشاد و نیمه گشاد که مثلاً در دهه 80 اگر شلوار شما یک میلی متر گشاد و جاذب نبود به شما می گفتند گشاد در حالی که می بینیم امروز دختران ما شلوارهای گشاد و حتی باری می پوشند و هر کس. اینها همه معجزات دنیای مد هستند.

هنگامی که شلوار بافتنی با کیف و ژاکت پف دار ظاهری اروپایی و ظریف ایجاد می کند

اما ما گفتیم شلوار نیم کیسه بزرگ! آیا می خواهید از آن استفاده کنید اما نمی دانید با چه لباسی می توان آن را ترکیب کرد؟ این بر من تأثیر نمی گذارد. با ما همراه باشید تا با مدل های مختلفی که می توان با این شلوارهای گشاد پوشید آشنا شوید.

این روزها در فصل سرد زندگی می کنیم و از آنجایی که شلوارهای گشاد نیز مد هستند و می چرخند، هر چه سردتر می شود شبیه شلوار جین می شوند، شکل دیگری به خود می گیرند! مثل قانون نیوتن!

اما در مرحله بعد، اجازه دهید ابتدا به شلوار بافتنی کیف با ژاکت پفی کوتاه برای افرادی که فاقد کت، ژاکت، ژاکت پفک و هودی هستند و باید با ژاکت بیرون بروند، نگاهی بیاندازیم. قطعا پوشیدن چنین کاپشن زیبایی در کنار کیف جین و کیف بافت می تواند ظاهری جذاب برای شما ایجاد کند.

استایل با شلوار گشاد

شلوار نیم کیف با کت ترنچ و البته کاغذی

کت های ترنچ یک اصل ایده آل و فوق العاده شیک هستند که دقیقا برای فصل پاییز طراحی شده اند. ترنچ کت ها می توانند هم کوتاه باشند و هم بلند، هر دو با زیبایی خاص خود، اما بدانند که با چه لباس هایی می توان آنها را ترکیب کرد. خیلی ها بر این عقیده بودند که با شلوار نمی توان کت ترنچ را پوشید، زیرا به نوعی دو استایل رسمی و کژوال با هم ترکیب می شوند، پس باید بگوییم که جذابیت این استایل دقیقاً در همین است.

در ادامه نگاهی به مدل کت کوتاه کوتاه با پیراهن و شلوار نیم‌کیف می‌اندازیم. و سبک ترنچ بلند با نیم کیف که ظاهری منحصر به فرد ایجاد می کند.

استایل با شلوار گشاد

استایل با شلوار گشاد

شلوار کیف با ست کراپ یا بافت سایز بزرگ

البته ترکیب شلوارهای گشاد و نیمه گشاد به اینجا ختم نمی شود و می بینیم که امسال ست های جذاب بافتنی مناسب برای سنین مختلف ترند شده است.

به عنوان مثال، لباس هایی به شکل کیف، شورت و کت و شلوار را می توان با استفاده از یک ژاکت لحاف روشن برای استایل شهری تهیه کرد. یا اگر در مهمانی های خانوادگی هستید و می خواهید ظاهر پاییزی جذاب را به رخ بکشید، باید بگوییم که پوشیدن این لباس ها بسیار توصیه شده و شیک است.

از طرفی یک ست شلوار گشاد با بافت های سایز بزرگ می تواند شما را شبیه به حال ترین دختر اطرافیانتان کند که زیبایی خاص و زنانه ای به شما بخشیده است.

استایل با شلوار گشاد

استایل با شلوار گشاد

ست کیف و کت و شلوار کاغذی از شما دختری شیک و مدرن می سازد

استایل با شلوار گشاد




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.