افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

رژیم صهیونیستی مجبور به عذرخواهی از ارتش لبنان شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 145390
رژیم صهیونیستی مجبور به عذرخواهی از ارتش لبنان شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمز اسرائیل، ارتش این رژیم در اولین حادثه جنگی ارتش لبنان پس از تشدید تنش ها در جبهه شمالی رژیم صهیونیستی، بیانیه ای نادر و بی سابقه صادر کرد. ارتش لبنان بابت کشته شدن یک سرباز لبنانی عذرخواهی کرد. ارتش اسرائیل در بیانیه خود اعلام کرد که این […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمز اسرائیل، ارتش این رژیم در اولین حادثه جنگی ارتش لبنان پس از تشدید تنش ها در جبهه شمالی رژیم صهیونیستی، بیانیه ای نادر و بی سابقه صادر کرد. ارتش لبنان بابت کشته شدن یک سرباز لبنانی عذرخواهی کرد.

ارتش اسرائیل در بیانیه خود اعلام کرد که این نیروها به دنبال خنثی کردن یک تهدید خاص در پایگاه حزب الله هستند و نیروهای لبنانی هدف این حملات نبودند.

ارتش اسرائیل نیز برای کشته شدن یک سرباز لبنانی در این درگیری عزادار شد.

در حمله روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه آدیسا در مرز لبنان یک سرباز ارتش لبنان شهید و سه سرباز دیگر زخمی شدند. این اولین تلفات ارتش لبنان از آغاز درگیری ها در جبهه شمالی فلسطین اشغالی و در جریان درگیری میان اشغالگران و نیروهای حزب الله است.

ماموریت حافظ صلح سازمان مللUnifil) همچنین در بیانیه ای در خصوص کشته شدن این سرباز لبنانی اعلام کرد: نیروهای مسلح لبنان با اسرائیل وارد درگیری نشده اند، هرچند در روزهای اخیر شاهد افزایش سریع و نگران کننده خشونت ها بوده ایم. Unifil وی همچنین خواستار پایان دادن به درگیری ها شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، از آغاز درگیری ها در مرزهای لبنان تاکنون بیش از 110 نفر در لبنان به شهادت رسیده اند که اکثر آنها از اعضای حزب الله هستند.

حزب الله لبنان نیز تائیدیه از آغاز جنگ در جنوب لبنان تاکنون 79 نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیده اند.

به گفته منابع عبری زبان، شش سرباز و سه غیرنظامی در اسرائیل در نتیجه درگیری در مرز با لبنان کشته شده اند، هرچند منابع مستقل معتقدند تلفات صهیونیست ها در جبهه شمالی بسیار بیشتر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.