افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

پرسپولیس 1-2 الدحیل / پرسپولیس با شانس زیادی به مرحله حذفی نرسید – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 145294
پرسپولیس 1-2 الدحیل / پرسپولیس با شانس زیادی به مرحله حذفی نرسید – پرسپولیس نیوز

پرسپولیس در دیدار مقابل الدیل موقعیت های زیادی را از دست داد که مهم ترین آن ضربه پنالتی بود و نتیجه لیگ قهرمانان 2023-2024 را از دست داد. تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر امشب (سه شنبه) از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان […]

پرسپولیس در دیدار مقابل الدیل موقعیت های زیادی را از دست داد که مهم ترین آن ضربه پنالتی بود و نتیجه لیگ قهرمانان 2023-2024 را از دست داد.

تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر امشب (سه شنبه) از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2023-2023 به مصاف یکدیگر رفتند. 1. .

شهاب زاهدی در دقیقه 7 دروازه الدیل را باز کرد اما گل محمد مونتری در دقیقه 9 باز هم بازی را به تساوی کشاند. بهترین فرصت برای زدن گل پیروزی در دقیقه 78 با پنالتی پرسپولیس رقم خورد که گلسیانی نتوانست آن را تبدیل به گل کند. در ادامه کار، مایکل اولونگا در دقیقه 83 گل دوم الدحیل را به ثمر رساند تا در شبی که هواداران استقبال گرمی از بازی داشتند، قرمزها در این بازی بزرگ شکست بخورند.

پرسپولیس با هشت امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه E باقی ماند اما در رده دوم قرار نگرفت و از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازماند. قرمزها برای قرار گرفتن در جمع بهترین تیم های دسته دوم چاره ای جز پیروزی در این دیدار نداشتند و به هدف خود نرسیدند. الدحیل نیز با هفت امتیاز و رتبه سوم جدول رده بندی گروه حذف شد.

تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی (86 – محمدمهدی احمدی)، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی (86 – میلاد سرخی)، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی (65 – 65) عمری)) و شهاب زاهدی.

ترکیب الدحیل: صلاح زکریا، محمد موسی، یوسف ایمن، اسماعیل محمد، معز علی، سلطان الباریک، ایساک لحاجی (75 – لوئیس سیارا)، لطفی ماجر، ابراهیما بامبا (64 – کریم بوزیاف)، آسیمو مادیبو و محمد مونتاری. 64 – مایکل اولونگا (85 – محمد النعیمی)).

داور: لیدا جامپی

از نکات مهم این جلسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دقیقه 2: مهدی ترابی پس از تلاش برای عبور از محمد موسی در آستانه ورود به محوطه الضیل روی زمین افتاد و داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 4: ضربه سروش رفیعی به سمت دروازه الدیل پس از لمس محمد موسی به کرنر رفت و آه هواداران را در پی داشت.

دقیقه 7: ارسال دقیق سروش رفیعی به سمت دروازه الدیل روی سر شهاب زاهدی افتاد که با یک ضربه سر زیبا توانست توپ را وارد دروازه شاگردان کریستوف گوتیه کند.

دقیقه 9: برتری پرسپولیس تنها دو دقیقه به طول انجامید. پاس فوق العاده المعز علی در میان غفلت مدافعان پرسپولیس، ماجر را با دروازه بان پرسپولیس تک به تک کرد و بیرانوند موفق شد توپ را مهار کند. توپ در ادامه به مونتاری رسید تا دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه 14: پاس ارسالی مهدی ترابی به زاهدی رسید و او با صلاح زکریا تک به تک شد. مهاجم پرسپولیس در این دیدار گل دوم خود را به ثمر رساند اما پرچم کمک داور دوم این دیدار به نشانه آفساید برافراشته شد تا این گل پذیرفته نشد.

دقیقه 19: الدحیل با غفلت مدافعان پرسپولیس صاحب یک موقعیت دیگر شد اما ایسک نتوانست از کنعانی ها عبور کند و به آرامی توپ را کوبید که توپ به دیوار بیرونی دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

دقیقه 21: نفوذ ترابی به سمت راست دروازه الدیل با پاس کوتاه او همراه بود اما با حضور به موقع محمد موسی این حمله پایانی نداشت.

دقیقه 25: ضربه سروش رفیعی با برخورد به مونتری تغییر جهت داد اما زکریا غافلگیر نشد و توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه 26: میلاد سرلک به دلیل خطای شدید روی بامبا توسط داور ژاپنی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 28: ترابی توپ را وارد دروازه الدحیل کرد و ضربه سر اسماعیلی فر با برخورد به مدافعان الدحیل مهار شد.

دقیقه 28: لحظاتی بعد و پس از پاس اسماعیلی فر، سعید صادقی توپ را برای شهاب زاهدی به زمین فرستاد و ضربه نه چندان خوب او از کنار دروازه الدحیل به بیرون رفت.

دقیقه 40: پاس رو به جلو اسماعیل محمد در محوطه جریمه پرسپولیس به لیهاجی رسید و با اقدام هوشمندانه کنعانی ها توپ در دستان بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 43: خطای شدید اسماعیل محمد روی سعید صادقی منجر به کارت زرد بازیکن الدیل شد.

دقیقه 45: ارسال دقیق ترابی به دروازه پرسپولیس در آخرین لحظات با ضربه زاهدی همراه شد اما این ضربه راهی به دروازه الدحیل نیافت.

دقیقه 48: محمد موسی به دلیل انجام خطای شدید روی ترابی کارت زرد گرفت و این دومین اخطار برای تیم الدحیل بود.

دقیقه 56: سعید صادقی پس از ورود به محوطه الدیل و پاس دادن به یوسف ایمن با مدافع قطری تک به تک شد که ضربه بدی به توپ زد و محمد موسی به راحتی توپ را دفع کرد.

دقیقه 57: ارسال دقیق ترابی روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر گلسیانی همراه شد که صلاح زکریا برای در آغوش گرفتن توپ مشکلی نداشت.

دقیقه 60: پاس برگشتی مونتری پشت محوطه پرسپولیس به المعزعلی رسید که ضربه او با واکنش خوب بیرانوند همراه شد.

دقیقه 64: در شرایطی که تصاویر تلویزیونی نشان می داد مایکل اولونگا در موقعیت آفساید قرار دارد، توپ را در اختیار گرفت و با واکنش زیبای خود اجازه داد دروازه بان پرسپولیس بار دیگر دروازه شاگردان یحیی گل محمدی را نجات دهد. . داور اعلام آفساید کرد!

دقیقه 67: قرمزها پس از اعلام خطا به سود پرسپولیس، سعی کردند بازی را زود آغاز کنند که این موقعیت با ضربه بی دقت اسماعیلی فر از دست رفت.

دقیقه 69: محمد عمری دقایقی پس از ورود به زمین این فرصت را پیدا کرد تا پس از یک بازی انفرادی دروازه الدیل را باز کند و ضربه زیبای او از پشت دروازه میهمان با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 70: پاس از عمری به عمق زاهدی رسید. در حالی که به نظر می رسید مهاجم پرسپولیس به زودی وارد محوطه الدیل شود و با دروازه بان این تیم مقابله کند، مدافع ملی پوش قطری توانست توپ را به ثمر برساند.

دقیقه 71: الدحیل روی یک ضد حمله سریع فرصت گلزنی دیگر داشت که بیرانوند توانست ضربه معزعلی را دفع کند.

دقیقه 73: شوت محکم ترابی از گوشه محوطه جریمه با واکنش زیبای زکریا مهار شد. چند ثانیه بعد شهاب زاهدی فرصت خوبی برای پرسپولیس داشت که ضربه او با واکنش نه چندان تند سنقربان الدحیل راهی دروازه این تیم نشد.

دقیقه 78: داور مسابقه ژاپنی برخورد محمد موسی با محمد عمری را پنالتی تشخیص داد و کمک داور ویدیویی نیز تصمیم او را تایید کرد.

دقیقه 81: گیورگی گلسیانی که کمتر هواداری به یاد دارد پنالتی اش را از دست داد پشت ضربه پنالتی ایستاد. ضربه او پس از برخورد به تیر افقی دروازه به بیرون رفت تا پرسپولیس این فرصت طلایی را از دست بدهد.

دقیقه 82: یوسف ایمن به دلیل اتلاف وقت از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 83: مایکل اولونگا پس از پیروزی در رقابت بر سر توپ با گلسیانی به سمت دروازه پرسپولیس حرکت کرد و دروازه نماینده ایران را باز کرد. اولونگا پیش از این 5 گل به استقلال و سه گل به سپاهان زده بود. البته این بازیکن دو دقیقه بعد به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد!

دقیقه 89: صلاح زکریا دروازه بان الدحیل دومین بازیکن این تیم بود که داور به دلیل اتلاف وقت به او کارت زرد نشان داد.

دقیقه 6+90: خطای گلسیانی روی ایمن حسین با کارت زرد داور همراه شد تا شب تلخ مدافع گرجستانی پرسپولیس کامل شود.

دقیقه 8+90: ارسال الدیل به دروازه با پاس گلسیانی به عقب همراه شد و توپ به میلاد سرلک رسید. شوت هافبک پرسپولیس که با واکنش فوق العاده صلاح زکریا به کرنر رفت.

دقیقه 90+10: پاس رو به جلو سورگی به کنعانی زادگان رسید و شوت خوب مدافع پرسپولیس به سمت دروازه الدحیل با کوچکترین اختلاف از کنار دروازه شاگردان گالتیه گذشت.

دقیقه 13+90: اسماعیل محمد در موقعیتی غیرمنتظره مقابل بیرانوند قرار گرفت که ضربه بسیار بدی به توپ زد و الدحیل این فرصت را از دست داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.