افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

حملات مستمر به سید محمد خاتمی به روایت آیت الله هاشمی/ داستان تولید سمند در ایران خودرو

  • کد خبر : 145285
حملات مستمر به سید محمد خاتمی به روایت آیت الله هاشمی/ داستان تولید سمند در ایران خودرو

اکبر هاشمیرفسنجانی در خاطرات خود در 23 آذر 1379 ماجرای دیدار با سفیر فلسطین، مدیران جهاد سازندگی و مدیرعامل ایران خودرو را نوشت. متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می خوانید. صلاح الزواوی سفیر فلسطین آمد و اوضاع فلسطین را توضیح داد. وی گفت: در آخرین نشست کمپ دیوید مشخص شد که آمریکا و اسرائیل […]

اکبر هاشمیرفسنجانی در خاطرات خود در 23 آذر 1379 ماجرای دیدار با سفیر فلسطین، مدیران جهاد سازندگی و مدیرعامل ایران خودرو را نوشت. متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می خوانید.

صلاح الزواوی سفیر فلسطین آمد و اوضاع فلسطین را توضیح داد. وی گفت: در آخرین نشست کمپ دیوید مشخص شد که آمریکا و اسرائیل قصد ندارند در بازگرداندن آوارگان و تحویل بیت المقدس و بیرون راندن شهرک نشینان امتیازی بدهند و مسئله بیت المقدس حساس ترین موضوعی است که ایالات متحده در آن وجود دارد. کشورهای پیشنهادی از بالا به بالا در دست اعراب و زیرزمین اورشلیم متعلق به اسرائیل – به منظور ساختن معبد سلیمان در زیرزمین.

فلسطین آماده انفجار بود [آریل] شارون، [نخست‌وزیر سابق اسرائیل] او به مسجد الاقصی رفت و انفجار شروع شد و این بار همه گروه های فلسطینی بر انتفاضه اتفاق نظر دارند و تفاوت این انتفاضه با انتفاضه قبلی این است که اولاً این بار مردم فلسطین مسلح هستند و دوم اسرائیل یک منطقه خودمختار جداگانه در جلوی خود دارد که می تواند از تانک ها و هلیکوپترها و هواپیماها استفاده کند که در گذشته نمی توانستند. چون همه چیز در تصرف خودشان بود و قیام داخلی محسوب می شد.

[آقای صلاح الزواوی] او گفت که همانطور که روی سکه های رسمی اسرائیل (EGORON)، نقشه تورات اسرائیل وجود دارد، اسرائیل همچنان در جستجوی اسرائیل بزرگ است.[من‌الفرات] الی النیل) و این مذاکرات صلح و خودمختاری را مرحله ای گذرا می بیند و این بار انتفاضه متوقف نخواهد شد. بار دیگر جهان اسلام باید برای کار جدی و عملی آماده شود.

گروهی از مدیران [وزارت] جهاد [سازندگی] آنها آمدند. آنها نسبت به سرنوشت جهاد در صورت ادغام با وزارت کشاورزی به شکل موجود در مجلس ابراز نگرانی کردند و تاکید کردند که حداقل وزیر وزارتخانه جدید باید جهادگر باشد و آقای مهندس. [محمدتقی] امان پور، [معاون تحقیقات وزارت جهادسازندگی] معرفی می شوند. گفتم من هم با اصل ادغام مخالفم.

آقا [منوچهر] غروی مدیرعامل ایران خودرو وارد شد. وی گزارشی از وضعیت شرکت و آماده سازی سفارش ملی ارائه کرد [= سمند] که از زمان مسئولیت اجرایی من شروع شد، گفت و از من درخواست ملاقات کرد. حملات جناح راست علیه آقای. [سیدمحمد] خاتمی، [رئیس‌جمهور]به درخواست قدرت بیشتر ادامه می دهد.

۲۱۹۲۱۵

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.