افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

بیرانوند: شرمنده هواداران شدیم/ پنالتی بسیار مهمی را از دست دادیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 145254
بیرانوند: شرمنده هواداران شدیم/ پنالتی بسیار مهمی را از دست دادیم – پرسپولیس نیوز

دروازه بان پرسپولیس با بیان اینکه تا سه ماه آینده شکست تلخ مقابل الدحیل را فراموش نمی کند، از هواداران تیمش خواست تا قرمزها را بابت این شکست ببخشند. علیرضا بیرانوند پس از شکست دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل الدیل قطر گفت: خیلی عصبانی بودم و نمی توانم چیزی بگویم. ما شرمنده […]

دروازه بان پرسپولیس با بیان اینکه تا سه ماه آینده شکست تلخ مقابل الدحیل را فراموش نمی کند، از هواداران تیمش خواست تا قرمزها را بابت این شکست ببخشند.

علیرضا بیرانوند پس از شکست دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل الدیل قطر گفت: خیلی عصبانی بودم و نمی توانم چیزی بگویم. ما شرمنده هواداران هستیم و آنها می توانند تا پایان فصل هر چه می خواهند به ما بگویند. من نگران هواداران پرسپولیس هستم و آنها را درک می کنم. می دانم فشار هواداران از کجا می آید و متاسفم که نتوانستم به تیمم کمک کنم تا نتیجه خوبی بگیرد.

وی با اشاره به پنالتی از دست رفته گیورگی گلسیانی تصریح کرد: نمی دانم این موضوع را به فال نیک بگیریم (یا نه). ما یک پنالتی بسیار مهم را از دست دادیم و گلسیانی در تمام این سال ها پنالتی را از دست نداده بود. این اتفاق در حضور هواداران زیادی رخ داد. من خیلی عصبی هستم و امیدوارم ما را هم ببخشند. ما کارهای زیادی با هم داریم و باید سال خیلی خوبی را با هم داشته باشیم.

دروازه بان پرسپولیس با بیان اینکه این نتیجه فراموش شدنی نیست، گفت: تا دو سه ماه آینده این دیدار را فراموش نمی کنم. با این حال صحنه های بسیار ناراحت کننده ای دیدم. آنها بچه های تیم را بازداشت کردند و به سمت بازیکنان بطری پرتاب کردند. پرسپولیس در هفت سال اخیر 6 قهرمانی کسب کرده و بی احترامی به بازیکنان و مربی این تیم شرم آور است. از هواداران می خواهم ما را ببخشند و قول می دهم که صلح کنیم. آنها می دانند که ما کجا جبران می کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)