افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
4

گل محمدی: از هواداران عذرخواهی می کنم/ نتیجه باید برعکس می شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 145226
گل محمدی: از هواداران عذرخواهی می کنم/ نتیجه باید برعکس می شد – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل الدحیل قطر از هواداران این تیم عذرخواهی کرد. یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار مقابل الدیل که منجر به شکست 2 بر یک تیمش و حذف از لیگ قهرمانان آسیا شد، اظهار داشت: قبل از صحبت در مورد این دیدار، […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل الدحیل قطر از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار مقابل الدیل که منجر به شکست 2 بر یک تیمش و حذف از لیگ قهرمانان آسیا شد، اظهار داشت: قبل از صحبت در مورد این دیدار، دوست دارم من می خواهم از هواداران برای حضور گرم و عالی تشکر کنم. من از تک تک آنها تشکر می کنم. من هم بابت نتیجه عذرخواهی می کنم. نتیجه ای که گرفتیم اصلاً آن چیزی نبود که لیاقتش را داشتیم. ما هر کاری از دستمان بر می آمد انجام دادیم و نتیجه باید برعکس می شد.

و ادامه داد: بالاخره اتفاقات فوتبالی و فرصت طلبی که امروز باید داشتیم را نداشتیم. خیلی دردناک بود و بعد از از دست دادن پنالتی باز هم فرصت داشتیم، اما الدحیل تیمی بود که ضد حمله و توانایی بازی خوبی از خود نشان داد. بازی سختی بود اما موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و توانستیم به دروازه حریف برسیم، جایی که باید در تمام کردن عمل یا پنالتی بهتر عمل می کردیم تا این اتفاق نیفتد. با توجه به جدول جدید آسیایی و پنج گروه این گروه توانستیم دوم شویم. اگر قالب قبلی بود قطعاً پیشرفت می‌کردیم، اما استرس زیادی متحمل شدیم و متأسفانه شرمنده هواداران شدیم. باید ببینیم چه می شود.

گل محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه واقعا تاکتیک پرسپولیس در خط حمله چه بود؟ او گفت: حدس می‌زنم بازی را کامل ندیده‌اید و اینجا هستید که سؤالات حاشیه‌ای بپرسید. به نظر من از نزدیک به بازی نگاه کنید. فکر کنم بازی رو خوب یا اصلا نگاه نکردی. پاسخ سوال شما این بود که بازی را دوباره تماشا کنید!

گل محمدی در پاسخ به خبرنگاری که به این موضوع اشاره کرده بود، یادآور شد: هواداران پرسپولیس علاوه بر حسرت حذف از آسیا، از از دست دادن دو امتیاز امروز مقابل استقلال تاجیکستان نیز ابراز تاسف کردند و در نهایت حذف از آسیا جرقه شعارهایی علیه شما و درویش زد. ، گفت: خیلی سوال غیر فنی می پرسی. من می دانم که شما کجا را خط می کشید و به بازی های بعدی فکر می کنم و این را درک می کنم. می دانم که شما از قبل با ذهنیت به دنبال حاشیه باشگاه و تیم هستید، چون اگر در مورد سوالات فنی از من بپرسید تا فردا به شما پاسخ خواهم داد، اما در گروه چهار تیمی که پیچیده ترین بود دوم شدیم. گروه در آسیا امروز هم اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم می توانستیم پیروز شویم.

سپس از سرمربی پرسپولیس پرسیده شد که آیا ریشه باخت امروز پرسپولیس به درگیری و حاشیه سازی باشگاه و مدیریت تیم برمی گردد؟ گل محمدی پاسخ داد: فکر نمی کنم اینجا جای صحبت درباره مشکلات باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد مسائل فنی در خدمت شما هستم.

گل محمدی درباره سوال افتتاحیه این دیدار گفت: تاکتیک ما مشخص بود، موقعیت های زیادی داشتیم اما سوالی را مطرح کردند که خنده دار بود.

وی درباره تعویض ها و شرایطی که پرسپولیس برای صعود داشت نیز گفت: بازیکنان الدحیل را می شناسید؟ روزنامه نگاری گفت کوتینیو نیست، یحیی گفت: بقیه بازیکنان را می شناسی؟ این روزنامه نگار مدعی شد که گوتیه از بازیکنان جوان خود استفاده کرده است و یحیی ادامه داد: عمری به تازگی به تمرینات پیوسته و بیشتر از این نمی تواند بازی کند. ما همه کار کردیم. اگر پنالتی می زدیم این سوال را می پرسید؟ و وقتی صحبت می‌کنی می‌فهمم چه چیزی در ذهنت می‌گذرد!»

سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان ما با جان و دل بازی کردند و امروز همه چیز دادند و هر کاری کردند تا گل بزنند و برنده شوند. به هر حال اتفاقات فوتبال علیه ما بود. بازیکنان ما برای ما ثابت شده اند، اما همیشه روزهای خوبی نداریم. گاهی اوقات کار سختی است و اکنون مهم است که بازیکنان را ریکاوری کنیم و برای بازی بعدی آماده کنیم.

گل محمدی درباره گل های خورده پرسپولیس و عملکرد خط دفاعی تیمش گفت: به نظر من در هر دو گل به خصوص گل اول نتوانستیم فضای پشت مدافعان را بپوشانیم و از حمله حریف که خیلی راحت نزدیک شد جلوگیری کنیم. و گذشت. در آن فضا زمانی که به هافبک ها پاس می دهند تاکید زیادی بر بستن فضای عمیق داشتیم که به نظرم حریف خیلی خوب عمل کرد و صحنه سختی بود. بعد از آن گل خوردیم. بیرانوند هم خوب بازی کرد اما در برگشت گل خوردیم. ما باید در این زمینه خیلی کار کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان بازی در حالی که بازی متوقف شده بود دقایقی با معزعلی صحبت کرد. در مورد چه چیزی با کاپیتان الدحیل صحبت کردید؟ وی گفت: از تیم تمجید کرد و گفت نسبت به سال های گذشته تیم ما در زمین بازی کار می کند و می دانستیم بازی سختی در پیش داریم. او درباره این مسائل صحبت کرد و از بازیکنان تمجید کرد.

گل محمدی با بیان اینکه حضور گلسیانی در کنار کنعانی زادگان باعث کندی خط دفاعی پرسپولیس شد، تصریح کرد: اول اینکه مرتضی پورعلیگنجی از نظر فنی و تجربی برای ما سرمایه بسیار ارزشمندی بود. او با تجربه ای که داشت کمک زیادی به تیم کرد، در رختکن محرک بزرگی بود و بازیکن بزرگی بود که خیلی راحت از دست دادیم و اتفاقاتی که برایش افتاد و با مصدومیت طولانی مدتی مواجه شد، این امکان را فراهم کرد. برای ما سخت است حسین و گلسیانی بازیکنان خوبی هستند. کنعانی زادگان در تیم ملی کشورمان حضور دارد و گلسیانی به تیم گرجستان دعوت شده است. مهم این است که بتوانیم به فرم خوب خود برگردیم. شاید بهتر باشد تمرینات خاصی را در نظر بگیریم. برای هماهنگی بیشتر بین مدافعانمان.

در پایان گل محمدی با هواداران چه صحبتی می کند؟ گفت: ما واقعاً می دانیم که شما ناراحت هستید، ما بیشتر ناراحتیم. همه در رختکن روحیه خوبی نداشتند زیرا نتوانستیم انتظارات صعود را برآورده کنیم. آنها حضور بسیار خوبی داشتند و اگر ما پیروز می شدیم، حضور هواداران شرط آن بود. به هواداران قول می دهم که سخت تر کار کنیم و متمرکز بمانیم. اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم بازی را ببریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.