افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

بی اعتمادی اسرای صهیونیست به ارتش رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 145211
بی اعتمادی اسرای صهیونیست به ارتش رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، یک اسیر صهیونیست آزاد شده گفت که ترس ما این است که ارتش اسرائیل ما را بکشد. روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به نقل از این زن آزاد شده از غزه گفت: هر روزی که در اسارت می گذراندیم برای ما بسیار سخت بود، […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، یک اسیر صهیونیست آزاد شده گفت که ترس ما این است که ارتش اسرائیل ما را بکشد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به نقل از این زن آزاد شده از غزه گفت: هر روزی که در اسارت می گذراندیم برای ما بسیار سخت بود، من در خانه ای بودم که گلوله باران اطراف او شروع شد، ما در یک تونل نشسته بودیم. و ما خیلی ترسیدیم، نه اینکه حماس ما را بکشد، بلکه از اینکه ارتش اسرائیل ما را بکشد و بعد بگوید حماس شما را کشته است.

هاآرتص همچنین به نقل از یکی از اسرای آزاد شده در غزه نوشت: همسرم را به یکی از تونل های غزه بردند، پس شما از غرق شدن این تونل ها صحبت می کنید؟

از سوی دیگر اختلافات بین سران رژیم صهیونیستی افزایش یافته و شبکه 12 صهیونیستی اعلام کرد روز گذشته «هرزی حلوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هنگام ورود به دفتر بنیامین نتانیاهو توسط ماموران امنیتی مورد بازرسی قرار گرفت. ملاقات. از کابینه جنگ با خودتان وارد جلسه نشوید.

به گزارش این شبکه، رئیس ستاد رژیم صهیونیستی خشم و مخالفت خود را با این موضوع ابراز کرده و حتی در جلسه کابینه جنگ نیز این موضوع را مطرح کرده است.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنان خود اعلام کرد: ما اجازه توقف جنگ را نداریم و تنها اقدام مشروع ادامه جنگ تا نابودی حماس است. ما بدون استثنا به بازگشت گروگان ها پایبند هستیم و برای رسیدن به این هدف هر کاری که ممکن است انجام خواهیم داد. اگر در این جنگ پیروز نشویم، دیگر امکان زندگی در این منطقه برای ما وجود نخواهد داشت. توسل به زور کار پلیس، ارتش و سرویس های اطلاعاتی است و هیچ کس حق توسل به آن را ندارد.»

از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که در جریان نبرد غزه وارد درگیری تن به تن با رزمندگان حماس شدیم.

به گفته این اشغالگر مسئول، از آغاز جنگ غزه تاکنون بیش از 20 هزار نقطه در نوار غزه مورد حمله قرار گرفته است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی افزود: نیروهای ما در حال پیشروی هستند و هم اکنون درگیری های شدیدی در جبلیه، شجاعیه و خان ​​یونس در جریان است و به خانواده 7 نظامی که امروز در عملیات زمینی غزه جان باختند، اطلاع دادیم.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که 138 اسرائیلی در غزه اسیر هستند.

لوئیس مورنو اوکامپو، دادستان ارشد سابق دیوان کیفری بین‌المللی، ضمن تایید نسل‌کشی فلسطینیان توسط اسرائیل، از صراحت برخی مقامات اسرائیلی در بیان قصدشان برای کشتن فلسطینی‌ها انتقاد کرد. دادستان دیوان کیفری بین المللی گفت: محاصره غزه خود جنایت علیه بشریت و نسل کشی است!

همزمان، لئو وردکار، نخست وزیر ایرلند در سخنانی اظهار داشت که ادامه بمباران نوار غزه از سوی اسرائیل نتایج معکوس خواهد داشت و اسرائیل را ناامن تر می کند.

وی افزود: اسرائیل ممکن است به پیروزی نظامی دست یابد، اما در دراز مدت به یک شکست استراتژیک از نظر امنیتی تبدیل خواهد شد.

علاوه بر این، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که اقدامات خشونت‌آمیز اسرائیل منجر به حمله حماس در 7 اکتبر شد و بر این اساس، اسرائیل را برای توقف خشونت در کرانه باختری تحت فشار قرار می‌دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.