افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
6

اطلاعات شخصی 400 میلیون کاربر توییتر در دست هکرها!

  • کد خبر : 14518
اطلاعات شخصی 400 میلیون کاربر توییتر در دست هکرها!

توییتر اخیراً هجمه‌ها و فشارهای زیادی قرار دارند تصمیمات جنجالی ایلان ماسک را نیز در زمینه بی‌تأثیر نبوده‌اند. اما به بدشانسی هم دست از سر این برنمی‌دارد، چرا که تازه یک هکر ادعا کرده است که صد میلیون کاربر این پلتفرم شبکه اجتماعی را در اختیار دارد. بر اساس اجتماعی که امروز منتشر شده است، […]

توییتر اخیراً هجمه‌ها و فشارهای زیادی قرار دارند تصمیمات جنجالی ایلان ماسک را نیز در زمینه بی‌تأثیر نبوده‌اند. اما به بدشانسی هم دست از سر این برنمی‌دارد، چرا که تازه یک هکر ادعا کرده است که صد میلیون کاربر این پلتفرم شبکه اجتماعی را در اختیار دارد.

بر اساس اجتماعی که امروز منتشر شده است، هکر مدعی شده اطلاعات حساسی از 400 میلیون توییتر در اختیار دارد که در سال 2021 به طور غیرقانونی به دست دست می دهد. ظاهراً این به خاطر ناخوشایند است که در ارتباط برنامه‌نویسی کاربردی همان توییتر وجود دارد بیرون درز کرده است و حفره بعد از تیم امنیتی توییتر توییتر مسدود شده است. با این، این هکر با نام «ریوشی» به ایلان و توییتر پیشنهاد داده‌ها را با قیمت گزاف 200 هزار دلار آمریکا به آن‌ها بفروشد. البته، توییتر این پیشنهاد را نمی پذیرد و به صورت عمومی منتشر نمی شود، هیچ بعید که با جریمه از سوی نهادهای قانونی، صادر نمی شود.

Ryushi در فروم هک Breached گفته:

بهترین گزینه برای جلوگیری از پرداخت 276 میلیون دلار جریمه نقض GDPR مانند فیسبوک (به افشای اطلاعات 533 میلیون کاربر) این است که این داده ها را خودتان خریداری کنید… به به به به به به به به به نخواهم فروخت.

هک توییتر

وی برای ادعای خود، نمونه‌ای از داده‌های بیش از 1000 کاربر را شامل می‌شود، همچنین به اشتراک گذاشته می‌شود. این اطلاعات داده‌های حساسی مانند آدرس ایمیل، کاربری، تعداد دنبال‌کنندگان تاریخ ایجاد حساب و شماره برخی از کاربران است.

این هکر اضافه می‌کند که اگر توییتر داده شود، این داده‌ها را به مبلغ 6000 دلار آمریکا خواهد داد. متأسفانه هنوز نیست که توییتر چه تصمیمی در با این موضوع خواهد گرفت همچنین اطلاعات خصوصی فاش تا چه حد دقیق هستند. بنابراین همچنان بخش اخبار اسمارتک نیوز همراه باشید چرا که در صورت انتشار تکمیلی در این خصوص حتماً آن را با شما به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.