افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بحث خشونت و گردنبند و عروسک نیست.

  • کد خبر : 145175
بحث خشونت و گردنبند و عروسک نیست.

آفتاب نیوز: آیت الله کاظم صدیقی – رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر – بعدازظهر امروز سه شنبه (23 اسفند) در اولین جلسه «جشن معروف ملی» که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از انتظارات جامعه هنر پیشبرد مسائل اسلامی در جامعه ای پویا […]

آفتاب نیوز:

آیت الله کاظم صدیقی – رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر – بعدازظهر امروز سه شنبه (23 اسفند) در اولین جلسه «جشن معروف ملی» که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از انتظارات جامعه هنر پیشبرد مسائل اسلامی در جامعه ای پویا به سوی تعالی است، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگو، پرچمدار و فرمانده جبهه جنگ و معلمی عملی است که توانست صدای مردم را خاموش کند. مظلوم حضرت علی (علیه السلام) به تمام سنین می رسد.

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) سخنگوی دین و صدای عدالت خواهی بود و هنرمندان واقعی باید این صدای عدالت خواهی را منعکس کنند و حاکمیت پاک و نیک را در ذهن ها و دل ها تقویت کنند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد: در عرصه هنر و رسانه صدایی قوی تر از حضرت زهرا(س) نداریم، در سخت ترین و خفقان آورترین موقعیت در مسجد، حضرت خطبه بی نظیری را در مسجد بیان کردند. از نظر هنر و زیبایی که هم جنبه عرفانی دارد و هم جنبه هنری.

صدیقی بیان کرد: حضرت زهرا (س) در فضایی که تنها بود، تصویر کاملی از تمام گذشته های حضرت علی (علیه السلام) ارائه کرد؛ در حالی که امام زمان (عج) در فضایی خلوت بود. برای نمایش هر گوشه از خطبه این بانو باید از هنرهای مدرن استفاده کنیم تا بتوانیم زیبایی آن را به مردم و جهانیان نشان دهیم.

وی افزود: حضرت زهرا(س) درباره امر به معروف و نهی از منکر فرمودند: «امر به معروف و نهی از منکر از بالاترین افعال است»، بنابراین امر به معروف و نهی از منکر یک امر به معروف و نهی از منکر است. به نفع عموم مردم و یک فرهنگ ساز است، زیرا مردم عادی بدون ایجاد جریان نمی توانند به رفاه برسند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد: همه افراد جامعه باید در قیام و سقوط کنار هم باشند، سخنان ائمه هرگز نژادی نبود و فریاد حضرت زهرا(س) برای همه بشریت بود و برای مسابقه و نیاز به یک شبکه انسانی که در آن همه باید در سود و زیان یکدیگر سهیم باشند.

صدیقی بیان کرد: وقتی ملتی ملتی است که سرنوشت و هدف مشخصی دارد و فردی شایسته بافت جامعه مردم را به اوج می رساند، باید همدم و تامین کننده مصالح یکدیگر باشیم، زیرا بدون وحدت و اتحاد در همگانی. مشکلات با تفرقه، ضعف و ناتوانی مواجه هستیم.

و افزود: قدرت فکری جامعه امام جامعه است، مردم باید این احساس مسئولیت را در صحنه داشته باشند. هنر دین و فطرت باید در جامعه باشد. بنابراین، هنرمندان باید در نمایش و نهی از منکرات، روندی را تعیین کنند که اعضای جامعه خود بتوانند در این مسیر ببینند. این فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی می تواند در قالب هنر خود را نشان دهد. معروف است که فراجناحی و فرامذهبی است و همه باید خود را قربانی کنند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: خیر، خشونت، یقه و مچ کوبیدن نیست، بلکه ایجاد انرژی عمومی و دعوت جمعی برای همگان است، خیر موتور محرکه و نیروی خردمند است. برای مردم.

صدیقی در پایان گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید طبیعی و عقلانی باشد. در جامعه باید نقشه راه داشته باشیم و از بهترین مطالب استفاده کنیم که در هر سطحی قابل ارزیابی باشد تا ببینیم آیا توانسته اند افکار جوانان و توده های مردمی را به خود جلب کنند یا خیر. باید ببینیمش

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.