افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
6

گلکسی اس 24 اولترا یک دوربین تله فوتوی کاملاً جدید خواهد داشت

  • کد خبر : 14515
گلکسی اس 24 اولترا یک دوربین تله فوتوی کاملاً جدید خواهد داشت

دیگر چیزی رونمایی از پرچمدارهای جدید سامسونگ باقی نمانده انتظار می رود این شرکت کره ای اس 23 اولترا را به سایر مدل های سری اس 23 در طی یک رویداد ویژه در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن) معرفی کند. اما در شرایط حتی گلکسی اس 23 اولترا نیز به رونمایی نشده، امروز یک شایعه […]

دیگر چیزی رونمایی از پرچمدارهای جدید سامسونگ باقی نمانده انتظار می رود این شرکت کره ای اس 23 اولترا را به سایر مدل های سری اس 23 در طی یک رویداد ویژه در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن) معرفی کند. اما در شرایط حتی گلکسی اس 23 اولترا نیز به رونمایی نشده، امروز یک شایعه جدید در مورد گلکسی اس 24 اولترا (Galaxy S24 Ultra) منتشر شده که قرار است به عنوان جانشین اس 23 اولترا در اوایل سال 2024 وارد بازار شود. با اسمارتک نیوز همراه باشید.

به گفته منابع افشا شده صنعت موبایل شناخته شده و پرکار یعنی Ice Universe، در اس 24 اولترا سنسور فوتو با یک نمونه جدیدتر جایگزین شده و قرار است تحولی تحولی را در زمینه کارکرد این سنسور ایجاد کند. در حالی که Ice Universe اشاره‌ای منظور این سنسور را دقیقاً کدام سنسور تله است، اما فرض می‌کنیم که همان سنسور بزرگنمایی پریسکوپ باشد. البته، احتمال وجود دارد که هم این دوربین و هم برای بزرگنمایی 3 برابر از سنسورهای استفاده.

از سوی، گفته می‌شود که دوربین اصلی 24 اولترا با چیزی در 23 اولترا استفاده یکسان بوده و یا تنها تغییرات جزئی خواهد داشت. این در است که شایعه شده گلکسی اس 23 اولترا نیز همان سنسورهای بزرگنمایی مدل قبلی خود یعنی اس 22 اولترا خواهد کرد اما به لطف علم رنگ رنگ بهتر و الگوریتم های هوش مصنوعی بهبود یافته، کیفیت تصویر ارتقاء محسوسی خواهد کرد. اتفاقاً این اطلاعات را نیز Ice Universe فاش کرده بود.

گلکسی اس 23 اولترا

بنابراین به می‌رسد که اس 23 اولترا کیفیت بزرگنمایی را بهبود خواهد بخشید اما تحول و انقلاب اصلی در بخش یک سال دیگر و در گلکسی در 24 اولترا اتفاق خواهد افتاد. از سوی، وقتی صحبت از دوربین اصلی می‌شود تغییر بزرگ در سال 2023 و همین 23 رخ خواهد داد که یک سنسور 200 مگاپیکسلی جدید را معرفی می‌کند. اما در سال 2024 تغییر بزرگی را در این بخش شاهد نخواهیم بود.

نیازی به نیست، با توجه به اینکه در حال حاضر تا عرضه نهایی گلکسی 24 اولترا زمان بسیار زیاد، قطعاً هر اتفاقی تا آن زمان ممکن است بیفتد و حتی اگر اطلاعات، احتمال تغییر برنامه‌ها وجود داشته باشد. برنامه های سامسونگ سامسونگ سامسونگ سامسونگ سامسونگ دارد. بنابراین، منتظر رونمایی سری اس 23 باید باشیم و بعد از آن می‌توانیم به شکل جدی‌تری مورد ویژگی‌های اس 24 اولترا نیز پیش‌بینی کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.