افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
4

چه مدارسی فردا چهارشنبه تعطیل است؟

  • کد خبر : 145109
چه مدارسی فردا چهارشنبه تعطیل است؟

در کارگروه اورژانس آلودگی هوای استان یزد مصوب شد: با توجه به آلودگی هوا، پیش دبستانی ها و کلیه مقاطع تحصیلی در شهرهای اردکان، احمدآباد و روستای ترک آباد این شهرستان و شهرستان های میبد و بفوریه به صورت حضوری انجام می شود. روز چهارشنبه. به گزارش روز سه شنبه ایرنا، بر اساس پیش بینی […]

در کارگروه اورژانس آلودگی هوای استان یزد مصوب شد: با توجه به آلودگی هوا، پیش دبستانی ها و کلیه مقاطع تحصیلی در شهرهای اردکان، احمدآباد و روستای ترک آباد این شهرستان و شهرستان های میبد و بفوریه به صورت حضوری انجام می شود. روز چهارشنبه.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، بر اساس پیش بینی پایداری جوی و اخطار سطح زرد از سوی اداره کل هواشناسی کشور، بر اساس آیین نامه اجرایی تبصره 3 ماده 3 قانون هوای پاک، چهارمین جلسه کارگروه مقابله با شرایط اضطراری آلودگی هوا سه شنبه شب با حضور اعضای خود در فرمانداری اردکان تشکیل جلسه داد.

در این کارگروه پس از ارائه توضیحات بخش‌های تخصصی و بر اساس شاخص‌های کیفی هوای ثبت‌شده توسط ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا و پیش‌بینی تداوم پایداری و شاخص کیفیت بالای هوا برای تاییدیه‌ها در روز چهارشنبه در روستاهای اردکان، احمدآباد و اردکان به تصویب رسید. ترک آباد و در شهرستان های میبد. طبق مقررات قانونی به تصویب رسیدند.

گزارش کیفیت هوا بر اساس تذکرات کارگروه، جلب همکاری و مشارکت مردمی برای پرهیز از اقدامات منجر به آلودگی هوا، پرهیز از سفرهای غیرضروری، فعالیت های آموزشی در پیش دبستانی ها و کلیه مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری و مجازی از طریق آموزش و پرورش و توسعه شهرستان انجام شد. یکی از مصوبات این کارگروه است.

اجرای قانون با خودروهای دارای دود مشهود، ممنوعیت تردد کامیون‌ها و برخورد با کلیه خودروهای شخصی و دولتی که فاقد برچسب معاینه فنی هستند توسط پلیس راهنمایی و رانندگی شهری، جلوگیری از هرگونه فعالیت ساختمانی در سطح شهر، جلوگیری از تردد اتوبوس‌ها. و مینی بوس در پایانه های مسافربری و نظارت ویژه برای جلوگیری از سوزاندن زباله، شاخ و برگ درختان و ضایعات توسط شهرداری های مربوطه از دیگر مصوبات بود.

همچنین استفاده از ظرفیت کار از راه دور کارکنان نهادهای دولتی مبتلا به بیماری های قلبی عروقی، زمینه ای، تنفسی و خودایمنی و زنان باردار مورد تاکید قرار گرفت که در صورت موافقت نهادهای ذیربط شهرستان های مذکور، تعطیلی مهدهای کودک از طریق بهزیستی شهرستان ها مورد تاکید قرار گرفت.

در این کارگروه هماهنگی تعطیلی موقت واحدهای صنعتی، کارخانجات و مراکز موثر در تولید و تشدید آلودگی محیط زیست، فرمانداری، شهرداری با هماهنگی مقام قضایی شهرستان، توصیه های خودمراقبتی را به گروه های حساس ارائه کردند. زنان باردار و استقرار پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی سیار (اورژانس) و هلال احمر توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با استقرار آنها در مناطق آلوده‌تر و پرتردد برای کاهش زمان دسترسی به پایگاه‌ها پیشنهاد شد.

ابلاغ پرهیز از فعالیت های ورزشی (انفرادی، همگانی و باشگاهی) در محیط های باز توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

اجرای صحیح این محدودیت ها به کنترل آلودگی کمک می کند و در صورت تداوم وضعیت اضطراری، تصمیمات مناسب اتخاذ و گزارش می شود.

اردکان 60 کیلومتر و میبد 50 کیلومتر با مرکز استان یزد فاصله دارند.

ادامه آموزش غیر حضوری در مدارس کاشان

تمرینات غیر حضوری در مدارس کاشان روز چهارشنبه ادامه دارد اما تمرینات غیر حضوری در روستاها و شهرهای آران و بیدگل لغو شد.

رحمت الله مشرقی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در آران و بیدگل از حضور در مدارس برخی از مناطق آران و بیدگل خبر داد و اظهار داشت: مدارس در شهرهای نوش آباد، ابوزیدآباد، سفیدشهر و روستاهای تابعه آران و بیدگل برگزار می شود. فردا شخصا

وی با بیان اینکه تمامی مدارس همه مقاطع تحصیلی در آران و بیدگل همچنان غیبت دارند، افزود: دانش آموزان طبق برنامه در کلاس های آنلاین شرکت می کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه عدم حضور در مدارس این شهرستان بر اساس تصمیم مرکز استان و با هدف افزایش آلودگی بوده است، گفت: دانش آموزان جزو گروه های حساس و حساس هستند و بنابراین باید از ترافیک غیر ضروری در فضای باز خودداری کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به بهبود شرایط جوی در شهرها و روستاهای شهرستان آران و بیدگل کلاس های مدارس این مناطق به صورت حضوری برگزار می شود، گفت: مدیران و کادر آموزشی مدارس آموزش را انجام داده اند. حضور حضوری دانش آموزان این مدارس و شرایط این مهم

هادی کاشانی نژاد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به تداوم آلودگی هوا در شهر کاشان اظهار داشت: بر اساس تصمیم کمیته اورژانس مرکز استان، تمامی مقاطع تحصیلی کاشان فردا تعطیل است.

وی با بیان اینکه مهدکودک ها و پیش دبستانی ها نیز در آن ایام تعطیل هستند، تصریح کرد: شهروندان کاشانی از تردد غیرضروری خودداری کنند و به دلیل آلودگی مداوم از نقاط پرتردد خودداری کنند.

رئیس مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان با بیان اینکه ورزشکاران از فعالیت‌های ورزشی در فضای باز خودداری کنند، گفت: سالمندان، کودکان، افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای و گروه‌های حساس از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.