افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

برنامه دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 145049
برنامه دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، حمید مطهری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و الدحیل قطر در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی درباره وضعیت تیم ملی اظهار داشت: می دانید که فیفا دی نداریم. دسامبر و ما آن را خواهیم داشت. سعی کنید اردوی تیم ملی را قبلا برگزار کنید. فکر می […]

به گزارش خبرنگار مهر ، حمید مطهری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و الدحیل قطر در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی درباره وضعیت تیم ملی اظهار داشت: می دانید که فیفا دی نداریم. دسامبر و ما آن را خواهیم داشت. سعی کنید اردوی تیم ملی را قبلا برگزار کنید. فکر می کنم به احتمال زیاد از 21 دی ماه تمرینات تیم ملی را برای حضور در جام ملت های آسیا آغاز کنیم و قبل از جام ملت های آسیا یک بازی دوستانه داشته باشیم تا بعد از آن به جام ملت های آسیا برویم.

وی در خصوص بازی های تدارکاتی تیم ملی قبل از جام ملت های آسیا گفت: نمی توانم در مورد بازی های تدارکاتی تیم ملی صحبت کنم چون قطعی نشده است.

سرمربی تیم ملی در خصوص جدایی خداداد عزیزی از تیم ملی گفت: جدایی خداداد عزیزی از کادرفنی تیم ملی یک تصمیم شخصی بوده اما هنوز چیزی مشخص نیست. امیدوارم خداداد عزیزی در کنار تیم ملی باشد و با هم کار کنیم.

مطهری در خصوص انتقادات تند از تیم ملی پس از بازی با ازبکستان گفت: صحبت های من اشتباه گرفته شد، ما همیشه اعلام کرده ایم که کادر فنی تیم ملی از امیر قلعه نویی گرفته تا سایر اعضا انتقاد سازنده را می پذیرند و قبول داریم. آی تی. زیرا انتقاد خوب باعث پیشرفت ما می شود. در مورد تخریب هم صحبت کردم، انتخاب متعلق به همه است و باید با هم کار کنیم تا موفق شویم.

وی همچنین با اشاره به وضعیت جسمانی مربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: امیر قلعه نویی در حال حاضر دچار خستگی است، متاسفانه این خستگی قبل از بازی با ازبکستان به سراغش آمد اما جای نگرانی نیست زیرا او در حال حاضر در حال بهبودی

مطهری در پایان به رضایت کادرفنی از جلسات تدارکاتی اشاره کرد و گفت: در این خصوص صحبت های زیادی کردیم اما موضوع این است که کادرفنی هم درخواست بازی های مهمی داشت اما شرایط کشور و فوتبال ماست. فدراسیون از آن دستی است که همه می دانند مشکلات اقتصادی و سیاسی وجود دارد و نیازی به توضیح زیاد نیست. با این حال تمام تلاش خود را کردیم تا از روزهای فیفا به خوبی استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.