افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
11

آئین‌نامه جدید AFC برای دریافت حرفه‌های / با حذف باشگاه فدراسیون می‌تواند تیم بعدی را کند

  • کد خبر : 14501

کنفدراسیون آسیا برای دریافت مجوز فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال شده است. کنفدراسیون فوتبال آئین‌نامه دارای مجوز حرفه‌ای است و به فدراسیون‌های عضو صادر کرده است. این آئین نامه فدراسیون فوتبال کشور نیز این شرایط اجرایی را در آئین نامه جدید به تصویب هیئت فدراسیون فوتبال می رساند و بعد از آن این آیین نامه به […]

کنفدراسیون آسیا برای دریافت مجوز فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال شده است.

کنفدراسیون فوتبال آئین‌نامه دارای مجوز حرفه‌ای است و به فدراسیون‌های عضو صادر کرده است. این آئین نامه فدراسیون فوتبال کشور نیز این شرایط اجرایی را در آئین نامه جدید به تصویب هیئت فدراسیون فوتبال می رساند و بعد از آن این آیین نامه به کمیته صدور مجوز حرفه ای در راستای اجرای عملیات اجرا خواهد شد.

در آئین‌نامه ضوابط تعیین شده است از همه باشگاه‌های حاضر در لیگ و یک باید حداقل مجوز باشگاه‌داری را از فدراسیون‌ها کسب کنند و همچنین برای باشگاه‌های فوتبال بانوان و سال‌های دیگر مجوز ملی حرفه‌ای باشگاه‌های داری باید صادر شود.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال فوتبال گفت: اختیار به فوتبال کشور داده شده تا رای حضور در لیگ آسیای جایگزین شود.

کاظم اولیایی گفت و گو فارس در مورد صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های کشورمان اظهار داشت: در حال حاضر کنفدراسیون فوتبال آسیا آئین‌نامه برای صدور مجوز حرفه‌ای به فدراسیون فوتبال کشورمان صادر کرده است ولی این آیین‌نامه ابتدا در هیئت رئیسه رئیس‌جمهور فدراسیون فوتبال تصویب و تصویب شود. سپس برای اجرا به صدور مجوز حرفه‌ای صادر شود. در این موارد به چشم می‌خورد از جمله باشگاه‌های فوتسال و بانوان باید مجوز ملی و حرفه‌ای دریافت کنند.

وی افزود: آئین‌نامه هر وقت یکبار به روز می‌شود و به آن اضافه می‌شود. یکی از باشگاه‌های حاضر در باشگاه‌های برتر و یک لیگ یک باید حداقل ملی باشد که در گذشته فقط باشگاه‌هایی می‌خواستند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. است.

اولیایی با موارد الزامی برای دریافت مجوز ملی و حرفه ای عنوان کرد: هر باشگاهی خواهان دریافت مجوز ملی یا باید 5 مهم را در نظر داشته باشید، معیارهای حقوقی، مالی، اداری، زیرساختی آکادمی آکادمی که این ویژگی ها دارای امتیازات A , B هستند. و C تقسیم می‌شوند. در بخش یا همان باشگاه‌ها باید این موارد را تامین کنند و استانداردهای این بخش را داشته باشند، قادر به دریافت مجوز ملی نخواهند بود. در بخش یا همان B معیارهایی است که باشگاهی آنها را نمی تواند جریمه و اخطار کند و باید قطع کند. بخش سوم یا بالاترین حد کیفیت هاست و باشگاهی که این کیفیت ها را در شرایط کامل قرار داده است.

مجوز مجوز حرفه‌ای در مورد اینکه به چند باشگاه کشوری رئیس جمهور مجوز یا حرفه‌ای را دریافت می‌کنند: در مورد اینکه باید منتظر آئین‌نامه جدید باشد، تصویب و تصویب شود و بعد از آن به صورت دقیق گفت که چند باشگاه باشگاه‌ها این مجوزها را می‌پذیرند یا می‌دهند. با این ویژگیها بیگانه هستند.

اولیایی در مورد اینکه مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال صادر شده یا نه داشت: با صحبت‌های جناب تاج ریاست فدراسیون فوتبال، به نظر می‌رسد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت شفاهی با این تعلیق خواسته‌ها و از طرفی از طرف آئین‌نامه جدید فدراسیون فوتبال کشور شود. تعریف شده معنایش تعلیق این کمیته هم می‌تواند باشد.

وی در شرایطی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، گفت: در این یک مسئله خیلی مهم است که با توجه به آئین‌نامه‌های آئین‌نامه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، می‌توان نظر افراد را به هیچ عنوان مجوز صدور مجوز صادر کرد. حرفه ای یا ملی اعمال نمی شود. در واقع این آئین نامه غیر قابل تغییر و اعمال نظر افراد است. در این یک مقدمه کوتاه در این مورد که بعد از مخالفت رئیسه فیفا با برگزاری دو سال جام جهانی، قرار است که سطح فوتبال باشگاهی جهان رشد و توسعه پیدا کند و به همین دلیل هم در این آیین‌نامه‌های آئین‌نامه‌های اجرایی AFC باشد.

اولیایی افزود: کنفدراسیون فوتبال هم در زمانی با یک شرکت آلمانی امضا کرد تا باشگاه‌ها را ارزیابی کنند که این شرکت آلمانی آلمانی را در گذشته به ایران سفر کرده و از باشگاه‌های باشگاه‌های ما بازدید کرده است. بنابراین هیچ تصمیمی خارج از آئین نامه های ابلاغی در خصوص باشگاه های مختلف قا،.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد فدراسیون‌ها می‌تواند باشگاه‌ها را به عنوان سهمیه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کند، گفت: بله، این اختیار به فدراسیون‌های فوتبال کشورهای صادر شده است و اگر فدراسیون‌های فوتبال باشگاه‌ها با شرایط یک باشگاه حرفه‌ای برای معرفی آسیا انتخاب شوند. نکند و باشگاه دیگری که در رده چهارم پنجم را به آسیا معرفی کند. در واقع آسیایی به دلیل نداشتن مجوز حرفه‌ای سوخت‌رسانی شده و از طریق فدراسیون فوتبال به باشگاهی دیگر این شرایط را نمی‌توان صادر کرد.

اولیایی درمورد تعیین تیم‌ها برای حضور در رقابت‌های لیگ آسیای آینده گفت: این موضوع در حوزه انتخاب‌های هیئت رئیسه فوتبال است و در تصمیم‌گیری فدراسیون‌های مدیران فدراسیون تصمیم‌گیری خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.