افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
10

9 چیزی که زنان درباره مردان نمی‌دانند

  • کد خبر : 14486
9 چیزی که زنان درباره مردان نمی‌دانند

خیلی از فکر می‌کنند همه چیز را درباره مردانی با آن‌ها در رابطه و از آن سو مردانی که زنان را می‌شناسند، می‌کنند، اما اگر نزدیکتر به موضوع نگاه کنید، می‌بینیم هر دو جنس رفتارهای خاص خود را نشان می‌دهند. گاهی اوقات وجود ندارد، زنان نمی‌توانند برخی از رفتارهای مردانه را درک کنند و چه […]

خیلی از فکر می‌کنند همه چیز را درباره مردانی با آن‌ها در رابطه و از آن سو مردانی که زنان را می‌شناسند، می‌کنند، اما اگر نزدیکتر به موضوع نگاه کنید، می‌بینیم هر دو جنس رفتارهای خاص خود را نشان می‌دهند. گاهی اوقات وجود ندارد، زنان نمی‌توانند برخی از رفتارهای مردانه را درک کنند و چه چیزهایی را در رابطه با آن احساس می‌کنند. به او بدانید. در ادامه با دیجی‌رو همراه باشید.

1. او نمیخواهد تغییر کند

9 چیزی که زنان درباره مردان نمی‌دانند

با این که خیلی از زنها یک جور دیگر کنند، اما متأسفانه مردان را مجبور به تغییر کرد. همه ما دیده‌ایم که اگر نخواهند رفتارش را تغییر دهند، هرگز این کار را نمی‌کنند. اما خب این معنا را ندارد که از یک مرد معمولی نمی‌توان جنتلمن ساخت! اما این پروسه نیاز به کار دارد و آن شخص دارد. هرچه بیشتر یک زن به مردی فشار وارد کند، او بیشتر مخالفت کند. بنابرین بهتر است به او اجبار و فشار وارد کنید و او را با تمام پذیرفتن و اگر نه، پس رابطه‌تان هم توجیهی ندارد.

2. اولتیماتیوم جواب نمی‌دهد

9 چیزی که زنان درباره مردان نمی‌دانند

در هر رابطه‌ای زنان پیش می‌آید که برای مردان اولتیماتیوم تعیین می‌کنند. بسیاری از زوج‌ها به دلیل عدم اعتماد و احتمال ممکن است این شرایط وجود داشته باشد. اکثر مردان می‌کنند که در مقابلشان بلوف می‌زند، اغلب اوقات هم با چنین اشتباهاتی می‌شوند. اما به شما اجازه داده اید که اولتیماتیوم را به مقابل نیروهای قوی بدهید و باید تمام عواقبش را آماده کنید.

3. او پدر شما نیست

9 چیزی که زنان درباره مردان نمی‌دانند

تفاوت اساسی‌های مردی که می‌خواهد زندگی‌اش را با تقسیم کند و مردی که نقش پدر شما را بازی کند وجود دارد. زنان می‌خواهند که مردان مراقب آن‌ها باشند اما برای آن‌ها محدودیت ایجاد نکنند. یک رابطه شامل باهم بودن، تقسیم کردن نگرانی‌ها و احترام متقابل است. اگر یکی از دوطرف متوجه این موضوع شود، شانس موفقیت رابطه پایین می‌آید.

چهار کمی نادیده گرفتن

9 چیزی که زنان درباره مردان نمی‌دانند

اکثر زنان دیوانه می‌شوند اگر شریک‌شان فورا به پیامشان جواب ندهد. این موضوع است که مردان خیلی به پیام‌ها موبایلشان توجه نمی‌کنند و به همه هم عکس‌العمل نشان نمی‌دهند. اگر آن‌ها کار کنند یا جلساتی نداشته باشند، موبایل حواس‌شان را پرت کند. در این لحظه به جای اینکه ناراحت شوید، بهتر است صبر کنید و صبور باشید.

5. گریه نکن

9 چیزی که زنان درباره مردان نمی‌دانند

این موضوع شاید کمی زیاده‌روی باشد، اما حقیقت دارد. محققین دریافت انسان دارای ماده‌ای است که باعث می‌شود مردان بیشتر کاهش پیدا کنند و هرچه بیشتر شما را جذب کنید. بنابراین این معنا نیست که احساس‌تان را بیان کنید. اما سعی کنید خودتان را کنترل کنید و در هر شرایطی زیر گریه نزنید.

6. قضاوت نکنید

9 چیزی که زنان درباره مردان نمی‌دانند

شریکهای زندگی باید با ترکیب عادلانه رفتار کنند. رابطه یعنی اعتماد و احترام. شما باید شریکتان را شرایطی که هست دوست بدارید. مردان، حتی با هر گذشته‌ای هم که دوست دارند شریک‌شان پذیرفته شوند. بنابراین وقتی شروع به صحبت در مورد گذشته، سعی کنید او را بکنید و مطمئن باشید که با شما درمیان می‌گذارد. هرکدام از ما گاهی اوقات بدی را سپری کرده و اشتباه می کنیم. نکته مهم این است که پیش داوری نکنیم.

7. مردان هم ممکن است لوس باشند

9 چیزی که زنان درباره مردان نمی‌دانند

اگر فکر کردید تنها کسی که در رابطه می‌تواند زنان باشد، پس اشتباه کرد حتی مردان هم دوست دارند لوس باشند. برای مردان نشانه‌ای است که زنان به آن‌ها داده‌اند و به تمام نیازهایشان توجه دارند. آن‌ها از خوششان می‌آید و دوست دارند چیزهای دیگری دارند و حتی گاهی از سوی شریکشان. بنابراین زنان باید گاهی به فکر شریک‌شان باشند و با هدیه‌های سوپرایزشان کند. مطمئناً خوشحال شدم و از شما ممنون خواهم بود.

8. مردان ممکن است رک باشند

9 چیزی که زنان درباره مردان نمی‌دانند

مردان هم عقاید، احساسات و خود را دارند. گاهی اوقات از مردان گاهی اوقات خیلی رك می‌شوند. مثلاً ممکن است بگویند از رفتار مادر یا دوست صمیمی‌تان خوششان نیامده است. موارد از این رفتار حس توهین شدن دست داده و راه حلی که مرد آدم بدی است و نمی فهمد. گاهی اوقات بهتر است که قبل از مشاجره، بپرسیم که چرا چنین چیزی گفته شده است.

9. مردان نمی‌توانند تنها باشند

علیرغم این که مردان هم به فضای خصوصی نیاز دارند، اما نمی‌توانند طول بکشند. طبق یک مطالعه، مردانی که مدتی تنها بوده اند از مردان در رابطه، احساس بدتری داداتن. . در نتیجه آقایانی که خانمی در زندگی‌شان وجود دارد شادتر بوده و حس زندگی بهت است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.