افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

قرن ها به آرایشگر پول نده، موهایت را اینگونه پس بگیر/ اولین بار معجزاتش را می بینی.

  • کد خبر : 144841
قرن ها به آرایشگر پول نده، موهایت را اینگونه پس بگیر/ اولین بار معجزاتش را می بینی.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: مو در ظاهر هر فردی اهمیت فوق العاده ای دارد. نوع مدل مو، اندازه و رنگ می تواند شما را کاملاً به فردی متفاوت تبدیل کند. داشتن موهایی سالم برای همه ما آرزوی زیبایی است و با استفاده از محصولات مناسب و نگهداری مناسب می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: مو در ظاهر هر فردی اهمیت فوق العاده ای دارد. نوع مدل مو، اندازه و رنگ می تواند شما را کاملاً به فردی متفاوت تبدیل کند. داشتن موهایی سالم برای همه ما آرزوی زیبایی است و با استفاده از محصولات مناسب و نگهداری مناسب می توانید به آن دست یابید. حتی شما ترجیح می دهید موهایی نرم و ابریشمی نسبت به موهای آسیب دیده داشته باشید که این امر مستلزم یک سری اقدامات است. همانطور که می دانید، وقتی لایه سطحی مو یا کوتیکول ها از ریشه تا ساقه مو به سمت پایین انباشته می شوند، موهای شما واقعاً در بهترین حالت خود هستند. نرم، دلپذیر و براق.

اما برای داشتن این موها چه باید کرد؟ اگر این سوال شماست، حتما به خواندن ادامه دهید.

موهای خوشگلت رو اینجوری بشور خانوم

وقتی موهایتان را با شامپو می شویید، به جای اینکه موهایتان را بگیرید و روی سرتان بگذارید، بهتر است کمی شامپو به پوست سر و بقیه موها بزنید تا یکنواخت و سالم بشویید و به آرامی در پوست ماساژ دهید. همون روش. . حالت نرم این سبک گرفتن خیلی بد است و می تواند باعث خشکی و گره خوردن موهای شما شود، به خصوص اگر موهای شما مجعد باشد!

اگر به خاطر خدا موهای شما صاف است، روغن مو از پوست سر و تارها به ساقه ها می رسد. اما به طور معمول در موهای مجعد، روغن مسیر سخت تری را برای رسیدن به ساقه ها طی می کند و به همین دلیل است که موهای مجعد دیرتر از موهای لخت چرب می شوند. در این صورت افراد مجعد نیازی به شستن مداوم موهای خود ندارند و پیشنهاد ما برای افراد مجعد استفاده از نرم کننده پاک کننده است.

موهای برهنه

شانه موی مرطوب، برس موی خشک

اگر تا به حال تجربه برس زدن موهایتان را در حالت خیس داشته اید، با صدای برخورد برس به موهایتان آشنا هستید و اینجاست که متوجه می شوید موهایتان در آستانه شکستن است. خب احتمال مجعد بودن موها زیاد است و اگر به دنبال راهی برای بازکردن موهایتان هستید پیشنهاد می کنیم شروع به شانه زدن موها از ته مو کنید و کم کم به ساقه و ریشه موها برسید.

خانم خوشگل موهات میخواد اینجوری خشک بشه

خب اکثر ما عادت داریم موهای خود را با حوله خشک کنیم در حالی که این عادت فوق العاده بد است و می توان گفت بزرگترین ظلمی است که در حق موهای خود می کنیم. قسمت فاجعه نیز زمانی رخ می دهد که حوله را روی مو می گذاریم و آن را به جلو و عقب حرکت می دهیم که باعث ایجاد اصطکاک در سطح مو می شود و باعث شکستگی کوتیکول و در نهایت وز می شود.

به جای آن، یک تی شرت کتان بپوشید، موهای خود را در آن بپیچید و سپس تی شرت را بچرخانید. این کار را آنقدر تکرار کنید تا موهایتان نیمه خشک شود.

موهای برهنه

این نوع پارچه روبالشی دشمن خونین موهای شماست.

شاید یکی از دلایلی که موهای شما به هم می‌ریزد این باشد که روبالشی شما از پنبه و کتان ساخته شده است! خب منطقیه! روبالشی ساتن می تواند موهایی براق و نرم به شما بدهد، زیرا کتان تمام رطوبت موهای شما را جذب می کند، در حالی که ساتن و ابریشم این کار را نمی کنند. بله، کتان یک نجات دهنده است، اما اینجا دشمن خونین موهای شماست.

موهای برهنه

سپس سشوار داغ را فراموش نکنید که اکنون سرد است.

این نکته ممکن است کمی وقت شما را بگیرد، اما باید بدانید که استفاده از باد سرد سشوار نه تنها می تواند حجم، حالت و حالت کلی موهای شما را حفظ کند، بلکه باعث بسته شدن کوتیکول نیز می شود. همچنین استفاده از انگشتان به عنوان شانه در این مرحله یک ایده ناب است.

فراموش نکنید که شامپو باید این را نوشته باشد

کراتین هیدرولیز شده بهترین ترکیب موجود برای موهای سالم و درخشان است. کراتین پروتئینی است که برای ترمیم موهای آسیب دیده استفاده می شود و هیدرولیز شده به این معنی است که کراتین کوچکتر و به شکل مایع است. به همین دلیل می تواند به قسمت داخلی مو نفوذ کرده و آن را ترمیم کند و در نهایت نرم و صاف بماند.

موهای برهنه





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.