به گزارش رکنا به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، علی سامره در پاسخ به صحبت ها یاسین سلمانی وی در خصوص اینکه استقلال 10 میلیارد بیشتر از پرسپولیس به او پیشنهاد داده است، گفت: باشگاه استقلال در روزهای نقل و انتقالات هیچ پیشنهاد رسمی به یاسین سلمانی نداشت. باشگاه مذاکره رسمی و مستقیمی با این بازیکن نداشت و این بازیکن تنها از طریق عوامل مختلف به باشگاه پیشنهاد شد.

سرپرست استقلال وی ادامه داد: سلمانی در برنامه برتر فوتبال اظهارات و ادعاهای عجیبی داشته است. حتی اگر استقلالی ها می خواستند یاسین سلمانی را به خدمت بگیرند به دلیل قانون سقف قرارداد او نمی توانست این بازیکن را جذب کند و این موضوع بارها به عوامل یاسین سلمانی تاکید شد. سلمانی به صورت زنده اعلام کرد رقم پیشنهادی استقلال 10 میلیارد تومان بیشتر از رقم پرسپولیس بوده است. سوال اینجاست که آیا این به این معناست که قرارداد او با باشگاه پرسپولیس منهای دو میلیارد تومان است یا منهای سه میلیارد تومان و سلمانی دو یا سه میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس داد تا به پرسپولیس برود؟ در همان مذاکرات غیررسمی، پیشنهاد استقلال به عوامل متعدد یاسین سلمانی هفت میلیارد تومان و در بهترین حالت هشت میلیارد تومان بود. طبق صحبت های این بازیکن در پخش زنده مهمترین برنامه فوتبال، باشگاه پرسپولیس به واسطه قرارداد با یاسین سلمانی بین دو تا سه میلیارد تومبی درآمد داشته است!

وی با اشاره به اینکه باشگاه استقلال تاکید کرده بود که سلمانی در صورت پیوستن به استقلال باید در تمرینات بدنی پیش فصل شرکت کند، گفت: باشگاه استقلال در آن زمان ترجیح داد با بازیکنی که در تمرینات بدنی پیش فصل حضور داشت قرارداد ببندد و همه این را دیدند. این بازیکن به دلیل عدم حضور در تمرینات بدنی پیش فصل از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و یازده روز پس از شروع لیگ برتر به پرسپولیس پیوست. باشگاه استقلال روزهایی را پیش بینی کرد که از مذاکره رسمی با این بازیکن خودداری کرد.

سامره گفت: درست نیست این بازیکن جوان برای توجیه اتفاقی که هرگز رخ نداده است از نام و آوازه استقلال در پخش زنده خود اینگونه استفاده کند. به یاسین سلمانی توصیه می کنم در این مسابقات شرکت نکند و آینده فوتبالی خود را به دلیل درگیری با گروهک ها به خطر نیندازد. او بازیکنی جوان و آینده دار است که باعث شرمساری است که با کنار گذاشتن مسیر پیشرفت را از دست بدهیم. برای یاسین سلمانی آرزوی سلامتی و بهبودی دارم و توصیه می کنم از فصل آینده در تمرینات بدنسازی پیش فصل شرکت کند تا مصدوم نشود.