افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

آیا می دانستید استایل و لباس شما می تواند شخصیت شما را به همه بگوید؟ بگذارید از اخلاق شما بگویم.

  • کد خبر : 144789
آیا می دانستید استایل و لباس شما می تواند شخصیت شما را به همه بگوید؟  بگذارید از اخلاق شما بگویم.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- انسان موجود عجیبی است و واقعاً جا دارد که به او لقب آفرینش اشرف را بدهند! مردم دنیا بسیار کارآمد هستند و چیزهای زیادی در آنها وجود دارد که هیچ کس نمی تواند آنها را درک کند زیرا نمی توانید ذهن دیگران را به درستی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- انسان موجود عجیبی است و واقعاً جا دارد که به او لقب آفرینش اشرف را بدهند! مردم دنیا بسیار کارآمد هستند و چیزهای زیادی در آنها وجود دارد که هیچ کس نمی تواند آنها را درک کند زیرا نمی توانید ذهن دیگران را به درستی بخوانید. اما هی، یک سری شخصیت ها هستند که تا حدی افراد را با ما و ما را با دیگران می شناسند. یکی از آنها لباس و استایلی است که استفاده می کنیم.

اینکه لباس های ما اطلاعات زیادی در مورد ما به دیگران می دهد، تازگی ندارد. لباس و نوع پوشش ما می تواند بیانگر بسیاری از موارد مانند کار، نوع سرگرمی، رویاها و اهداف ما باشد و اطلاعات را در اختیار کسانی قرار دهد که روزانه با آنها در ارتباط هستیم! دکتر جنیفر بامگارتنر در کتاب «تو همان چیزی هستی که می پوشی»، سخنرانی گسترده و مفصلی در مورد لباس و شخصیت و روانشناسی افراد ارائه کرد. دکتر باومگارتنر می گوید: “خرید از انگیزه های درونی مانند احساسات، فرهنگ و تجربیات ناشی می شود.”

آیا دوست دارید شخصیت دوست، نامزد، عضو خانواده، همکار و غیره خود را بدانید؟ از طریق تیپ و سبک شما؟ پس با ما و این مقاله همراه باشید.

چه لباس هایی می توانند موفقیت یا شکست را به ما نشان دهند؟ عجیب غریب

همه ما می خواهیم موفق دیده شویم، اما خبر بد این است که هیچ عنصری وجود ندارد که ما را “موفق” کند و تنها چیزی که وجود دارد این است که می توانیم با استفاده از آن تصویری خوب و قوی از خود در ذهن دیگران ایجاد کنیم. یک سری المان هایی که قرار است بسازیم از جمله لباس هایی که از این نظر موثر هستند می توان به پیراهن مشکی ساده، کت و کفش پاشنه دار اشاره کرد. آیتم های کلاسیک در طول تاریخ به خوبی آموزش داده اند و برخلاف بسیاری از موارد دیگر می توانند ماندگار باشند.

از سوی دیگر، هیچ عنصری وجود ندارد که دقیقاً «شکست» را به شما نشان دهد. مراقب باشید، هر سبکی که به آن وقت اختصاص ندهید می تواند انرژی و ذهنیت منفی را در دیگران ایجاد کند. دکتر باومگارتنر نظریه جالبی در مورد بدترین لباس ها دارد و می گوید: بدترین نوع لباس پوشیدن آن لباسی است که به سن، موقعیت و شکل توجهی نمی کند. به طور کلی لباسی که سعی می کند فرد را از آنچه که “اگر پنهانش کنی” فاصله بگیرد. تاثیر منفی روی دیگران خواهد گذاشت و غیرحرفه ای به نظر می رسد.”

شخصیت لباس

لباس چقدر روی شخصیت شما تاثیر می گذارد؟

در سال 2012 بود که محققان طی یک تحقیق جالب به نظریه جالبی دست یافتند. آنها دو گروه را برگزیدند و به هر دو گروه جامه های سفید دادند. اما گروهی به عنوان نقاش و گروهی دیگر به عنوان پزشک. خب، در مسیر تفاهم، کسانی که ناخودآگاه روپوش پزشکی می پوشند، کارها را با جدیت و دقت بیشتری انجام می دهند که نشان می دهد لباس چقدر می تواند روی شخصیت افراد تأثیر بگذارد.

در ادامه با مدل استایل و شخصیتی که در درون خود دارید آشنا می شویم.

شخصیت لباس

اگر لباس هایت را نگه داری

به عنوان مثال، اگر شما از کسانی هستید که تمام لباس های خود را نگه می دارید، باید بگوییم که به نظر می رسد به این لباس ها دلبستگی دارید و به این ترتیب می خواهید به خاطرات و گذشته خود بچسبید. قانون طلایی می گوید از شر این سه لباس خلاص شوید. لباس های خیلی گشاد، لباس های خیلی تنگ و لباس های کهنه یا پاره.

شخصیت لباس

اگر فقط از رنگ های خنثی استفاده می کنید

اگر کاربر خنثی هستید، یعنی فقط می خواهید از رنگ های خنثی برای لباس های خود استفاده کنید و از طرفی کاری به اکسسوری ها ندارید، باید بگوییم که به صورت روزانه زجر کشیده اید و نمی خواهید جذب کنید. اصلا توجه!

در اینجا پیشنهاد می کنیم با گام های کوچک شروع کنید و از کارهای روزمره خود دور شوید. مثلا وقتی از سر کار یا دانشگاه برمیگردی دنبال مسیر جدید بگرد و امتحانش کن!!

شخصیت لباس

اگر از بزرگتر یا کوچکتر از سنتی استفاده می کنید

اگر مدلی هستید که لباس‌های بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از سن خود انتخاب می‌کنید، شاید دوست دارید مردم شما را در سنی که دوست دارید ببینند و مثلاً جوان‌تر یا مسن‌تر به نظر برسند. این در حالی است که ممکن است نوع پوشش شما با لباسی که جامعه برای افراد هم سن و سال شما تعریف می کند متفاوت باشد. در اینجا بهتر است روی اهداف خود تمرکز کنید.

مثلاً برای اینکه در محل کار جدی‌تر دیده شوید و دیگران شما را در نظر بگیرند، لباس‌هایی می‌پوشید که پیرتر به نظر می‌رسید. در عوض، آیا بهتر نیست انرژی خود را روی ارتقاء متمرکز کنید؟

در این مدل ناخودآگاه احترامی را که می خواهید از همکاران خود می بینید و دریافت می کنید. یا اگر می خواهید جوانتر از آنچه هستید به نظر برسید، بهتر است فعالیت بدنی خود را افزایش دهید. مثلاً زیاد ورزش کنید یا به مسافرت بروید!

شخصیت لباس





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.