افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

قنبرپور: گل محمدی جایگزین خوبی برای برونکو بود/ حضور هواداران به نفع ماست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 144782
قنبرپور: گل محمدی جایگزین خوبی برای برونکو بود/ حضور هواداران به نفع ماست – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به دیدار امروز مقابل الدیل در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد. مصطفی قنبرپور در گفت وگو با فارس، درباره بازی امروز پرسپولیس مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و اخبار مربوط به این تیم همیشه بلند بوده است، اما چند وقت پیش در مصاحبه ای گفتم یحیی گل […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به دیدار امروز مقابل الدیل در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

مصطفی قنبرپور در گفت وگو با فارس، درباره بازی امروز پرسپولیس مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و اخبار مربوط به این تیم همیشه بلند بوده است، اما چند وقت پیش در مصاحبه ای گفتم یحیی گل محمدی ال. مربی ماهر و آزمون او به خوبی ارائه داد و نشان داد که جایگزین خوبی برای برانکو ایوانکوویچ است. او پرسپولیس را به خوبی مدیریت کرده و با این تیم نتایج خوبی کسب کرده است تا روند موفقیت قرمزها ادامه داشته باشد. همانطور که شنیده ام بازیکنان در شرایط خوبی هستند، فکر می کنم امروز شاهد بازی خوبی بین پرسپولیس و الدیل باشیم. چون با نتیجه خوبی که پرسپولیس مقابل نصر عربستان گرفت، این تیم از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد و به نظرم فقط کمبودهایی در خط حمله وجود دارد که اگر بازیکنان باهوش تر بودند می توانستند نصر را شکست دهند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در سال 2018 در دیدار حساس مقابل الدیل به عنوان مربی این تیم فعالیت می کرد، درباره آن دیدار و خاطرات خوبی که از آن بازی داشت، افزود: خوشبختانه تمام بازی هایی که در پرسپولیس انجام دادم. خاطرات خوبی بود، اما آن مسابقه واقعا یک رویا بود. پسران در مقابل 100000 هوادار فوق‌العاده بازی کردند و یک شب رویایی را سپری کردند: اگرچه در آن سال در آسیا دوم شدیم، اما این چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نکرد. امیدوارم امروز شاهد یک بازی متفکرانه از سوی پرسپولیسی ها باشیم چرا که شکست دادن الدیل دور از دسترس آنها نیست. حضور هواداران در این بازی قطعا کمک زیادی به پرسپولیس خواهد کرد و در نهایت نتیجه به نفع ما خواهد بود.

قنبرپور در پاسخ به این سوال قبل از بازی پرسپولیس و الدحیل گفت: یکی از جذابیت های فوتبال همین اتفاقات غیرقابل پیش بینی است چرا که نتایج غیرقابل پیش بینی اتفاق می افتد. در مورد همه ورزشکاران رشته های دیگر باید بگویم که فوتبال رونق بیشتری دارد. در آن مسابقه من سرمربی پرسپولیس بودم و باید بگویم برونکو انسجام زیادی در تیم ایجاد کرده بود به طوری که همه از بیرانوند در دروازه تا مشا در نوک حمله در بهترین حالت خود بودند. یادم می آید که برونکو قبل از بازی به همه بازیکنان گفت که ما تا اینجا پیش رفته ایم و راه برگشتی وجود ندارد و امروز باید برنده شویم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. بازی در مقابل ۱۰۰ هزار هوادار واقعا سخت است و به همین دلیل رقبای تهرانی کار سختی مقابل پرسپولیس خواهند داشت.

وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی او از نتیجه بازی امروز چیست، گفت: پیش بینی من برای این دیدار این است که پرسپولیس پیروز شود اما اینکه یک بر صفر برنده شویم یا پنج گل قابل پیش بینی نیست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات این تیم در خط فوروارد و جذب بازیکنان بی کیفیت خارجی گفت: همیشه اینطور بوده که بازیکنانی که از خارج از کشور به ایران می آیند در پرسپولیس با مشکل مواجه می شوند زیرا به زمان بیشتری برای سازگاری نیاز دارند. . بازیکنان دیگر دارند. حالا بیایید به تیم های عربی نگاه کنیم که به دنبال جذب بازیکنان بزرگ با هزینه هنگفت هستند، اما فوتبالیست های ایرانی باید مثل همیشه با غیرت و تعصب مقابل آنها بازی کنند. به نظر من خط حمله پرسپولیس باید تقویت شود تا دستان یحیی گل محمدی باز شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)