افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

هیئت داوران بخش تصویرگری شانزدهمین جشنواره تجسم فجر معرفی شدند

  • کد خبر : 144684
هیئت داوران بخش تصویرگری شانزدهمین جشنواره تجسم فجر معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگی زندگی; از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، امیر عبدالحسینی سید حسام الدین طباطبایی، مجید زکری و منصوره سادات محمدی را به عنوان داوران بخش هنرهای تجسمی این رویداد هنری معرفی کرد. سید حسام الدین طباطبایی، متولد 1352، تصویرگر و مدرس هنر تصویرسازی است. او در رشته طراحی گرافیک تحصیل […]

به گزارش گروه فرهنگی زندگی; از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، امیر عبدالحسینی سید حسام الدین طباطبایی، مجید زکری و منصوره سادات محمدی را به عنوان داوران بخش هنرهای تجسمی این رویداد هنری معرفی کرد.

سید حسام الدین طباطبایی، متولد 1352، تصویرگر و مدرس هنر تصویرسازی است. او در رشته طراحی گرافیک تحصیل کرده و بیش از 200 کتاب برای کودکان و نوجوانان تصویرگری کرده است. مدیریت هنری مطبوعات کودک و نوجوان، هیئت داوران جشنواره هنرهای تجسمی فجر، برگزاری نمایشگاه های تصویرگری ملی و بین المللی در کشورهایی مانند ایران، هند، صربستان و ایتالیا برگزیده بیش از 10 رویداد و مسابقه هنری ملی و خارجی از جمله پادوا ، بلگراد، جشنواره جهانی اسلام، جشنواره کتاب های درسی، جشنواره مولانا و… از دیگر رکوردهایی است که در کارنامه طباطبایی به چشم می خورد.

مجید زکاری متولد 1352 تصویرگر و استاد هنر تصویرسازی است. وی در رشته تصویرگری تحصیل کرده و مسئولیت هایی را به عنوان مدیر هنر کتب درسی سازمان برنامه ریزی و پژوهش آموزشی، عضویت در هیئت مدیره انجمن تصویرگران کتاب کودک، داور جشنواره هنرهای تجسمی دانش آموزی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران و … داشته است.

زکری بیش از 50 عنوان کتاب تصویرسازی برای کودکان و نوجوانان را در کارنامه هنری خود دارد و علاوه بر برگزاری نمایشگاه در کشورهایی مانند ایران، کره جنوبی، چین، ترکیه، لبنان و امارات، برنده جایزه جایزه طلایی جایزه قلم در بلگراد، برگزیده نمایشگاه کتاب کودک بولونیا و برگزیده بخش تصویرگری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر نیز برای نمایشگاه تصویرگری کتاب شارجه انتخاب شده است.

منصوره سادات محمدی متولد 1361 تصویرگر و استاد هنر تصویرسازی است. وی در رشته تصویرگری تحصیل کرده و بیش از 50 جلد کتاب را تصویرگری کرده است. این هنرمند علاوه بر همکاری با مجلات مختلف کودک و نوجوان، جوایز و عناوین مختلفی را از رویدادها و مسابقات هنری مختلف از جمله برنده چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، سومین دوسالانه بین المللی جهان اسلام و جایزه جهانی کسب کرده است. ادیان توحیدی، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و… خاطرنشان کرد.

شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با حضور چهره‌های برجسته هنرهای تجسمی به دبیری امیر عبدالحسینی دبیرکل هنرهای تجسمی در موزه هنرهای معاصر تهران، نمایشگاه‌های معتبر پایتخت و سایر استان‌ها برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای شرکت در جشنواره شانزدهم و کسب اطلاعات بیشتر از این رویداد هنری می توانند تا روز شنبه 4 آذرماه (حداکثر تا ساعت 10 صبح) با آدرس زیر تماس حاصل نمایند. Fajrtajasomi.ir بازدید کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.