افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

پرداخت 15 میلیون حقوق به ورزشکاران المپیک آذر

  • کد خبر : 144672
پرداخت 15 میلیون حقوق به ورزشکاران المپیک آذر

به گزارش بازار، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک صبح سه شنبه در نشست سالانه کمیته ملی المپیک در خصوص پرداخت حقوق به ورزشکارانی که سهمیه المپیک را دریافت کرده اند، اظهار داشت: تلاش می کنیم تا شاهد حضور بیشتر ورزشکاران باشیم. در این دوره. شاید آکادمی، کمیته ملی المپیک و فدراسیون قبلا ورزشکاران […]

به گزارش بازار، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک صبح سه شنبه در نشست سالانه کمیته ملی المپیک در خصوص پرداخت حقوق به ورزشکارانی که سهمیه المپیک را دریافت کرده اند، اظهار داشت: تلاش می کنیم تا شاهد حضور بیشتر ورزشکاران باشیم. در این دوره. شاید آکادمی، کمیته ملی المپیک و فدراسیون قبلا ورزشکاران کمتری دیده باشند، اما در راهنمایی ما ورزشکار در اولویت است.

وی ادامه داد: مبلغی را به عنوان پایه حقوق تعیین کردیم. در توکیو 5 میلیون بود که عملاً حتی تخصیص هم نبود. در این مدت کف حقوق را 15 میلیون تعیین کردیم که از همان روزی که سهمیه به دست می آید پرداخت می شود. ضمناً 50 میلیون تومان پاداش کسب سهمیه برای هر ورزشکار است. مثلا حسن یزدانی و هانیه رستمیان اگر سهمیه بگیرند هر دو 15 میلیون حداقل حقوق دارند اما سوابق یزدانی اضافه می شود و 35 میلیون می گیرد. قبولی در آزمون های ارزشیابی نیز حدود 50 میلیون به مبلغ اضافه می کند. در رویدادهای پیش رو و به ازای کسب هر مدال در مسابقات مصوب کمیته ملی المپیک 40 میلیون تومان به دستمزد اضافه می شود. حضور در تمرینات و رضایت فدراسیون ها از نظم و انضباط و رعایت شئون ملی و مذهبی نیز در حقوق تعیین شده مؤثر است. ورزشکاری که در پیش بینی نبود اما در بازی های المپیک مدال گرفت 200 میلیون دریافت می کند. مثلا هیچکس فکر نمی کرد فروغی مدال بگیرد. در صورت تکرار در المپیک پاریس 200 میلیون دریافت می کند. کادر مربیگری نیز 80 درصد رنگ مدال و کمک مربی 25 درصد کمتر از سرمربی دریافت می کند. این پول زیادی نیست.

پرداخت حقوق ورزشکاران المپیک از اول آذرماه
زهرا نعمتی نماینده ورزشکاران در مجمع از خسروی وفا پرسید که اگر ورزشکاری دو ماه مانده به المپیک حق‌الزحمه دریافت کند، آیا حقوق ماه‌های قبل را دریافت می‌کند؟ خسروی وفا تاکید کرد: آنچه مصوب شده پرداخت حقوق از اول آذرماه تا المپیک پاریس است و اگر ورزشکار سه ماه بعد قسط دریافت کند، حقوق سه ماه قبل را دریافت می کند. اما اگر ورزشکاری در سال قبل سهمیه گرفته باشد سال قبل مشمول نمی شود و از اول شانس شامل حال همه ورزشکاران می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.