افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

پرداخت 370 میلیون حق مشاوره قانونی بود

  • کد خبر : 144665
پرداخت 370 میلیون حق مشاوره قانونی بود

به گزارش بازار، پاسخ روابط عمومی و امور بین الملل قشم ایر به بخشی از گزارش سازمان حسابرسی کشور با عنوان «درآمد 2400 میلیارد تومانی قشم ایر در سال 1401 / پرداخت 370 میلیون تومان به ازای هر حق مشاوره» دقیقا به شرح زیر است؛ استفاده از خدمات تخصصی دو عضو فعال غیر موظف قشم […]

به گزارش بازار، پاسخ روابط عمومی و امور بین الملل قشم ایر به بخشی از گزارش سازمان حسابرسی کشور با عنوان «درآمد 2400 میلیارد تومانی قشم ایر در سال 1401 / پرداخت 370 میلیون تومان به ازای هر حق مشاوره» دقیقا به شرح زیر است؛

استفاده از خدمات تخصصی دو عضو فعال غیر موظف قشم ایر در کمیته ها و کارگروه های مختلف مالی، حسابداری، بودجه، بازاریابی، فنی و ارزی و ارائه خدمات تخصصی و مشاوره ای تکمیلی بر اساس اختیارات ناشی از بند (20 تا 15) اساسنامه شرکت و با رعایت ماده 129 قانون تجارت، پرداخت ماهیانه پانزده میلیون تومان (ناخالص) به اعضای فوق الذکر با خدمات تخصصی موضوع ماده (134) بصورت آنلاین می باشد. ) قانون تجارت؛ در ادامه معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری در پاسخ به استعلام نهاد ناظر اظهار داشته است: «از آنجایی که ماده (134) طرح اصلاحی جزء قانون تجارت است، صرفاً به پرداخت حق کمک و حق الزحمه اشاره دارد. برای سمت مدیریتی اعضای هیأت مدیره، بنابراین پرداخت حق حضور در جلسات کمیته حسابرسی درجه‌دار در ماده (134) قانون پیش‌بینی نشده است. هیچ ارتباطی با مدیریت موقعیت، اما با عملکرد سایر خدمات.
ضمناً علاوه بر اظهارنامه های قانونی مذکور، حقوق ماهانه خود را با تأیید رئیس هیئت مدیره که سهامدار اکثریت می باشد پرداخت نموده اند و نامبردگان مبلغی بابت حق حضور و پاداش دریافت نکرده اند. در سال مورد نظر

در خصوص فروش پروازهای چارتر داخلی که بالغ بر حدود 58 میلیارد تومان بوده است، باید گفت که از ابتدای دولت سیزدهم در راستای خدمت رسانی به مردم جامعه و همسویی با سیاست های سازمان هواپیمایی کشوری، تمامی چارترها پروازها پروازها از اواخر ساعت 14:00 لغو شده است. به ناچار تنها برخی از مسیرهای هوایی متعلق به کارکنان مناطق نفت خیز و شرکت های پتروشیمی پرواز چارتر دریافت کرده اند.

گزارش منتشر شده از سوی سازمان حسابرسی نشان می دهد که قشم ایر در سال گذشته حدود 2400 میلیارد تومان درآمد داشته است که نسبت به 1400 درصد رشد بیش از 24 درصدی را نشان می دهد که نشان دهنده بهبود عملکرد و افزایش بهره وری و همچنین رشد شرکت ها است. ضریب اشغال به 85 درصد در سال 1401. تحت تحریم بوده است.

این رشد درآمد در حالی رخ داده است که اقدام جهادی در زنجیره تامین و تولید ناوگان این شرکت با تامین و تعمیر قطعات برای افزایش ناوگان فعال این شرکت انجام می شد و در دهه فجر سال 1401 یک هواپیما وارد پرواز شد. چرخه پس از 11 سال زمین شدن.

همچنین برای اولین بار در شرکت قشم ایر، ناوگان داخلی شامل فوکر 100 و RG100 از ضرر و زیان سودآور شد که نشان از مدیریت صحیح و بهینه ناوگان پروازی قشم ایر و همچنین بدهی سالانه به ارزهای متعلق به دوره های قبل در این شرکت بر اساس محاسبه نرخ ارز در پایان سال 1401 محاسبه شده است که از سال 1400 دو برابر شده است که در محاسبه سود خالص تاثیر داشته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.