افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
7

مروری بر هر اتفاقی که از وان پلاس 11 می‌دانیم

  • کد خبر : 14462
مروری بر هر اتفاقی که از وان پلاس 11 می‌دانیم

وان پلاس است که در ابتدا کار خود را با تعداد محدودی گوشی آغاز و قصد داشت تا مخاطبان خاص خود را داشته باشد. این شرکت در ابتدایی خود هر سال تنها گوشی هوشمند رده بالا و قیمت را تولید و روانه بازار می کند، سری های کنونی از گوشی ها را می سازند که […]

وان پلاس است که در ابتدا کار خود را با تعداد محدودی گوشی آغاز و قصد داشت تا مخاطبان خاص خود را داشته باشد. این شرکت در ابتدایی خود هر سال تنها گوشی هوشمند رده بالا و قیمت را تولید و روانه بازار می کند، سری های کنونی از گوشی ها را می سازند که دارای گوشی های متوسط ​​​​قلم داده شده است و فلسلفه اولیه این برند کاملاً کاملا دور است.

با این، وان پلاس 11 در راه است این برند قول داده که این گوشی دوباره به شکوه گذشته باز خواهد شد. بنابراین، در ادامه این مقاله همه چیزهایی را در مورد جانشین وان 10 پرو (سال گذشته مدل استاندارد پلاس 10 عرضه نشد!) می‌دانیم، با هم بررسی می‌شود.

طراحی وان پلاس 11

از نظر طراحی، وان پلاس 11 نسبت به نسل گذشته تغییر تغییری نکرده است. این گوشی دارای یک پنل پشتی خمیده است، همان دوربین سه‌گانه به همراه فلاش فلاش را در جزیره دوربین دارد. جزیره دوربین و پلاس 11 هم طراحی شده است که از کناره آن دوربین چسبیده باشد، حال، این برند را به جای یک جزیره مربعی، از یک جزیره دوربین استفاده می کند.

11

پنل جلویی پلاس 11 چند نسل از پرچمدارهای وان پلاس که همگی صفحه نمایش خمیده استفاده می شود، به شکل و تخت طراحی شده است. حاشیه‌های اطراف فوق‌العاده باریک هستند و هشدار به همراه دکمه لبه سمت راست تعبیه شده است. درقسمت فوقانی نمایش و سمت چپ آن هم حفره کوچک برای تعبیه دوربین جلو وجود داشت.

مشخصات وان پلاس 11

در مورد سخت افزاری وان پلاس 11 گفته می‌شود که به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی امولد E4 با رزولوشن 2K (3216 در 1440 پیکسل) و قیمت تازه‌ 120 هرتز رایانه‌ای مجهز است. پنل امولد E4 را به پیشرفته‌تر می‌توان نشان داد که این برند در جستجو تا قیمت گوشی خود را کاهش دهد.

در داخل، تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 به عنوان قلب دستگاه انتخاب می شود که شامل گرافیکی ادرنو 740 بوده و نسبت به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در وان پلاس پلاس 10 پرو، پیشرفت های قابل توجه قابل توجهی را نشان داده است. برای بهبود چه عملکرد بیشتر در بازی‌ها، و آن فناوری را می‌سازد که گوشی خود را با Super Graphics Engine خود کرده است تا نرخ فریم و کیفیت تصاویر خروجی را افزایش دهد.

11

در این از یک پردازنده تخصصی، الگوریتم‌های نرم‌افزاری، موتورهای توسعه‌دهنده بازی سایر هم افزایی‌های نرم‌افزاری و نرم‌افزاری برای بهبود کیفیت اجرای بازی‌ها استفاده می‌شود. به گفته پلاس، گوشی آتی این شرکت بدون نظر گرفتن نرخ فریمی بازی پشتیبانی می‌کند، قابلیت اجرای بهینه‌سازی را در نرخ 120 فریم در ثانیه خواهد داشت. می‌شود وان پلاس پلاس 11 پس از یک ساعت بازی League of Legends Mobile، رتبه‌بندی امتیاز 119.8 فریم‌دفتر و بالاترین دمای ثبت شده از 43 درجه سانتیگراد را ثبت کرد.

پرچمدار جدید وان دارای رم رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 در سه پیکربندی مختلف در قرار خواهد گرفت: 12/256 گیگابایت، 16/256 دانشگاه و 16/512 دانشگاه. این گوشی دارای باتری 5000 میلی‌متری آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 وات بوده است و قاب محافظ را جعبه خود خواهد کرد.

11

نام شرکت هاسلبلاد هاسلبلاد (Hasselblad) که در طراحی دوربین پلاس 11 مشارکت داشته است تغییراتی را در ماژول سه‌گانه پشتی گوشی ایجاد کرده است. دوربین اصلی سنسور سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 استفاده خواهد کرد در کنار آن یک دوربین عریض 48 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو فوتو 32 مگاپیکسلی نیز خواهد داشت. دوربین سلفی هم دارای رزولوشن 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

وان پلاس 11 در دو رنگ سبز و مشکی عرضه می شود. وزن آن 205 گرم بوده و سیستم عامل ColorOS 13.0 مبتنی بر اندروید 13 را از پیش نصب شده خوااشت د. این گوشی شیشه مقاوم گوریلا گلس ویکتوس برای محافظت از خود استفاده کرده و گواهینامه گواهینامه ip54 در زمینه برابر نفوذ آب و گرد و غبار به دست. در انتها به موتور حسگر ارتعاش بیونیک توسعه‌یافته توسط AAC Technology اشاره کنیم وان پلاس ادعا می‌کند با حجمی از 600 میلی متر مکعب قوی‌ترین و بزرگ‌ترین موتور لرزشی استفاده شده در یک گوشی اندرویدی اندرویدی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.