افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
8

عاشوری: با این روند شانسی برای موفقیت در جام ملت‌ها نداریم/ در جام جهانی دفاع‌مان ه

  • کد خبر : 14452

بازیکن پیشین ملی فوتبال ایران کرد، تیم با ادامه روند فعلی برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا نخواهد بود. محسن عاشوری گفت‌وگو با تسنیم، درباره عملکرد ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: بدون شک ما خوبی نداشتیم و قبل از شروع مسابقات نیز انتخاب و تغییر سرمربی بسیار عجیب و غریب و بی‌سابقه […]

بازیکن پیشین ملی فوتبال ایران کرد، تیم با ادامه روند فعلی برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا نخواهد بود.

محسن عاشوری گفت‌وگو با تسنیم، درباره عملکرد ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: بدون شک ما خوبی نداشتیم و قبل از شروع مسابقات نیز انتخاب و تغییر سرمربی بسیار عجیب و غریب و بی‌سابقه بود. نمایش تیم ملی در این جام بسیار ضعیف بود. ما کمترین دوره‌های قبلی با این که فوتبال مدرنی به نمایش نمی‌گذارد، اما از نظر عملکرد عملکرد موفقی دارد. متأسفانه در این دوره این اتفاق رخ نداد و در کار دفاعی نیز بسیار متزلزل نشان دادیم.

وی در مورد ماندن یا جدایی کارلوس کی‌روش تیم ملی خاطر نشان کرد: معمولاً در فدراسیون‌ها یک گروه فنی است که شرایط را می‌کند، ولی من نمی‌دانم در فدراسیون ما چنین گروهی وجود دارد یا یا. مطمئناً در مربیان داخلی گزینه‌های خوبی برای هدایت ملی وجود دارد و از فدراسیون می‌تواند به سمت مربی خارجی هم برود باشد.

پیشکسوت فوتبال همچنین مشخص کرد: اگر مربی خارجی بیاوریم باید سبک آن به فوتبال ما بخورد. معمولاً مربیان در فوتبال ایران جواب می‌دهند، سبک آنها شباهت زیادی با فوتبال ما دارند و از طرفی مربیان هم می‌شوند. در مجموع من موافق ماندن کی‌روش در تیم ملی نیستم.

عاشوری با تغییراتی که در ترکیب تیم‌های خصوصی در خط دفاعی ایجاد شده، گفت: ما در دوری از کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده در خط دفاعی استفاده می‌کنیم که عملکرد مثبتی دارد، ولی نمی‌دانم در جام جهانی این تغییر شکل می‌دهد. در مجموع که در این جام برای ایران داد اصلاً خوب نبود و شک با ادامه این روند کارمان جام ملت‌های آسیا بسیار سخت است و شانسی برای موفقیت در آن مسابقات نخواهیم نخواهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.