افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
8

نشانه‌های ثابتی که عاطفی ندارند را بشناسید

  • کد خبر : 14448
نشانه‌های ثابتی که عاطفی ندارند را بشناسید

عدم وجود بنفس یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که بر وجهه ما، سطحی از زندگی و احساسی‌مان تأثیر می‌گذارد. اما طبیعتاً یک وقت‌هایی احساس خجالتی می‌کنند اگر شما هم چنین فردی هستید، باید بدانید که تعداد بسیاری از مردم نیز مانند شما در تلاش برای مبارزه با خجالت‌شان خجالت‌شان هستند! در ادامه 9 نشان می […]

عدم وجود بنفس یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که بر وجهه ما، سطحی از زندگی و احساسی‌مان تأثیر می‌گذارد. اما طبیعتاً یک وقت‌هایی احساس خجالتی می‌کنند اگر شما هم چنین فردی هستید، باید بدانید که تعداد بسیاری از مردم نیز مانند شما در تلاش برای مبارزه با خجالت‌شان خجالت‌شان هستند!

در ادامه 9 نشان می دهد که از احساسی بی‌ثبات هستند. این نشانه‌ها مشترک بر خجالت و خجالتی بودن هستند.

1- زیاد به محبوب بودن

نشانه‌های ثابتی که عاطفی ندارند را بشناسید

خیلی‌ها دوست دارند محبوب باشند. اما همه چیز به این موضوع بستگی دارد که افراد چقدر مشتاق محبوبیت هستند. اگر یک صمیمی و چند دوست معمولی نباید نگران این باشید که محبوب‌تر باشید و باید حس کرده باشید.

اما ما در قرنی زندگی می کنیم که اینترنت خیلی مهم است. به همین دلیل است که خیلی‌ها دوست دارند در دنیای آنلاین محبوب باشند. و اگر حاضرید به خاطر لایک و ویوی بیشتر ب، باید سعی کنید تا بفهمید چه چیزی را به موضوع تبدیل کنید و حتی شاید برای حل آن باید پیش مشاور و درمانگر درمانگر.

2- شک در مورد ظاهر

نشانه‌های ثابتی که عاطفی ندارند را بشناسید

. و این طبیعی است، نمی‌شود همیشه مطمئن بود که 100 درصد خوب به نظر می‌رسید. ما گاهی اوقات بد یا روز بد داریم و تعداد زیادی از افراد ممکن است بر ظاهر ما رُضاثی باشد. سعی کنید برتری های ظاهری را پیدا کنید و آنها را برجسته کنید. بدین طریق احساس اعتماد بنفس بیشتر می‌کنید.

3- اهمیت دادن به نظر دیگری

نشانه‌های ثابتی که عاطفی ندارند را بشناسید

اگر مدام این هستید که دیگران در مورد و کارهایتان چه فکری می‌کنند، قدری بگیرید. موضوع این است که خیلی‌ها این دغدغه را دارند. همه از واکنش نسبت به اعمال و حرفهایشان می‌ترسند. اما مردم آنقدرها هم به ظاهر و رفتار شما را نمی‌دهند.

از همکارتان بپرسید که ۲ روز پیش چه به تن داشتید. خیلی از آنها یادشان نمی آید.

بهتر است در مورد دیدگاه دیگران به خودتان فکر کنید و چیزی که می‌خواهید بکنید.

4- واکنش نسبت به رد شدن یا پذیرفته نشدن

نشانه‌های ثابتی که عاطفی ندارند را بشناسید

هیچ کس دوست ندارد که خودش یا نظرش رد شود. اما گاهی فکر می کنم یک نفر از قصد و نظر ما را رد می کنم، اما آن شخص اصلاً توهین به ما نمی رسد. شنیدن پاسخ به ایده‌ها و درخواست‌های ما می‌توان از نفس‌مان ضربه زد، اگر در تلاش برای تقویت اعتماد بنفس‌مان باشید.

اما به این حقیقت فکر کنید که شاید دیگران هم نگران ما هستند. و گاهی اوقات شما می‌توانید کسی باشید که نظر دیگری را می‌کند. سعی کنید حس کنید که بقیه در این شرایط چه حسی دارند و بعد از میفهمید که شصوتا تنه.

5- داشتن انتظارات بالا

نشانه‌های ثابتی که عاطفی ندارند را بشناسید

عالی است کسی که کلی انتظار داشته باشد و به آن توجه کند. در این لحظه احساس افتخار و قوی بودن می‌کند. این موضوع باعث می شود که فرد به حرکت ادامه داده و به اهداف جدید برسد.

اما این اتفاق در یک چشم به هم زدن نمی‌افتد. موفقیت نتیجه یک پروژه طولانی و خسته کننده است. پس انتظار نتایج سریع باشید. در این صورت شکست خورده و ناامید شد. از دیگران انتظار غیر ممکن‌ها را هیچگاه در انجام کاری که کرده‌اید جا نزنید.

6- حسادت

خیلی از چیزهایی که در فضای مجازی هست، حس می‌کنند که دیگران خیلی شادتر می‌شوند. اما موضوعی است که عکس‌های منتشر شده به نشان دهنده کیفیت زندگی دیگری است. نارضایتی زندگی احساس‌های طبیعی است و حتی افراد هم گاهی آن را تجربه می‌کنند. اگر نگاه کنید، می‌بینید که خیلی‌ها هم مشکل دارند و حتی یک سری فکر می‌کنند زندگی می‌کنند و دوست دارند که جای شما باشند.

7- بیاهمیتی

نشانه‌های ثابتی که عاطفی ندارند را بشناسید

یکی از مشکلات شایع این است که برخی از افراد مطمئن هستند که دیگران را نمی‌فهمند. حس می‌کنند که هیچ کس نمی‌تواند با آنها هم حس باشد. گاهی اوقات مشکلات ما خیلی مهم است اما به این معناست که باید از ما حمایت کند را نادیده بگیریم.

8- نیاز به دانستن نظر دیگران

نشانه‌های ثابتی که عاطفی ندارند را بشناسید

اگر خیلی طول می‌کشد که تصمیم بگیرید، یعنی احساس ناامنی کنید. احتمالاً در این شرایط نظر کسانی که برایتان مهم هستند را جویا می‌شوید. اگر کسی از شما بپرسد دیدگاه‌تان را بر وی تحمیل کنید، بلکه بفهمید که واقعاً چه می‌خواهد.

9- تلاش برای صاحب شدن فردی نزدیک

نشانه‌های ثابتی که عاطفی ندارند را بشناسید

اگر فکر می کنم نزدیک به هر شرایطی را دوست دارم و هر برای کمک به شما باید آماده شود، پس مواظب باشید چون این جاده به جایی نخواهد رسید. هر فردي نظامات خودش را دارد كه ممكن است با حال شما متفاوت باشد؛ و این کاملا طبیعی است چرا که آنها هم آدم هستند نه خدمتکار شما.

پس دفعه که کسی بهتان کمک نکرد و را توضیح داد، در مورد اینکه موضوع را به خودتان بخواهید، دیگری را امتحان کنید.

اعتماد بنفس = ثبات عاطفی

این موضوع قطعی است: عدم داشتن اعتماد بنفس حتی در کوچکترین چیزها هم مشهود است. و زندگی ما چیزی نیست جز انبوه چیزهای کوچک؛ پس شاید برای رسیدن به آرامش دست به کار شده و تغییری در خود ایجاد کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.