افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

بیانیه باشگاه پرسپولیس: هواداران باید این هشدارها را جدی بگیرند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 144439
بیانیه باشگاه پرسپولیس: هواداران باید این هشدارها را جدی بگیرند – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار پیش رو مقابل الدیل در رابطه با پروتکل های ایمنی مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاعیه ای صادر کرد. در این آگهی آمده است؛ حضور هواداران پرسپولیس در محیط های مختلف به ویژه در ورزشگاه ها برای حمایت از قرمزها و افزایش انرژی و انگیزه آنها همیشه برگ برنده ای […]

باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار پیش رو مقابل الدیل در رابطه با پروتکل های ایمنی مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاعیه ای صادر کرد.

در این آگهی آمده است؛

حضور هواداران پرسپولیس در محیط های مختلف به ویژه در ورزشگاه ها برای حمایت از قرمزها و افزایش انرژی و انگیزه آنها همیشه برگ برنده ای برای پرطرفدارترین تیم آسیا و ایران است. بنابراین حفظ این ضریب برتری در رأس امور باشگاه بوده و مورد تاکید است.
در نتیجه باشگاه بر پایبندی به قوانین تاکید شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا اصرار دارد و از هواداران می‌خواهد نسبت به اجرای این موارد توسط خود و سایر تماشاگران حساس بوده و برای تبلیغ و تبلیغ آن در محافل هواداران تلاش کنند. آنها همانند سال های گذشته بهترین عملکرد را نسبت به تماشاگران تیم ها از خود نشان دادند.

باشگاه پرسپولیس ضمن عرض تشکر مجدد از هواداران، با احترام از تماشاگران عزیز، همراه با نمایش ارزشمند حضور در ورزشگاه آزادی و شور و انرژی مضاعفی که ایجاد می کنند، توصیه ها و خواسته های کنفدراسیون فوتبال آسیا را درخواست می کند. فوتبال برای ایجاد نظم و انضباط ، ایمنی و احترام برای قرار دادن حریف و برگزارکنندگان مسابقه در راس کار خود. همانطور که این موارد همواره مورد توجه خانواده بزرگ پرسپولیس بوده است.

پرتاب هر گونه شی، منفجر شدن مواد محترقه، استفاده از مواد محترقه و دودزا بر روی سکوها به هر نحو، استفاده از عوامل مخل در مسابقه مانند نور لیزر، ورود یا استقرار در مناطق غیرمجاز مانند محیط مسابقه، پله های بین سکوها، راهروها و مواردی از این قبیل، توهین به برگزارکنندگان مسابقه یا تیم مقابل، بی نظمی در سکوها، استفاده از شعارهای نامناسب برای محیط ورزشی، استفاده از الفاظ و شعارهایی که می تواند مشکوک به توهین، قوم گرایی، مسائل سیاسی یا نژادپرستی باشد. . اخلال در روند بازی به هر نحو، تهدید، استفاده از علامت، پرچم و یا نوشته هایی که شامل قوانین فوق الذکر نباشد تخلف انضباطی محسوب می شود و به ضرر پرسپولیس خواهد بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید زیادی بر پرهیز از این موارد دارد و این موضوع را به تیم های حاضر اعلام کرده است. اقدامات انضباطی جدی در قبال این موضوع انجام می شود.

همچنین لازم به یادآوری است که یکی از نکات مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال، ورود تماشاگران با توجه به ظرفیت تعیین شده است. راهروها، راه پله ها و تمام راهروها باید عاری از تماشاگر باشد. این اقدامات برای امنیت تماشاگران است. بر این اساس برای چندمین بار از عزیزانی که موفق به خرید بلیت رسمی از مراجع رسمی نشدند تقاضا داریم. بدون بلیط یا با بلیت های جعلی یا غیر رسمی خریداری شده در بازار سیاه به ورزشگاه نروید. علاقه مندانی که از طریق سامانه رسمی اقدام به خرید بلیط کرده اند، برای تایید هویت، کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

هواداران پرسپولیس همچنین باید توجه داشته باشند که ممکن است برخی از عوامل بخواهند در پوشش دروغین هواداران پرسپولیس شرایطی را ایجاد کنند که با نقض موارد فوق باعث محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگران، بازی خانگی و یا جریمه نقدی شود. در این موارد لازم است با رعایت مقررات قانونی و پرهیز از درگیری با همکاری برگزارکنندگان مسابقه، اعضای کمیته تبلیغات مستقر در سکوها و نیروی انتظامی از آن اجتناب شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)