افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

گل محمدی: مقابل الدیل باید فرصت طلب باشیم/ فردا تماشاگران بازوی قدرتمند ما هستند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 144372
گل محمدی: مقابل الدیل باید فرصت طلب باشیم/ فردا تماشاگران بازوی قدرتمند ما هستند – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می کنم فردا فقط به برد نیاز داریم، اگر نتایج برخی دیدارها متفاوت باشد ممکن است به تفاضل گل هم نیاز داشته باشیم. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی برگشت تیم های پرسپولیس و الدیل گفت: شب گذشته بزرگداشت حسین کلانی بود. برای او و همه […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می کنم فردا فقط به برد نیاز داریم، اگر نتایج برخی دیدارها متفاوت باشد ممکن است به تفاضل گل هم نیاز داشته باشیم.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی برگشت تیم های پرسپولیس و الدیل گفت: شب گذشته بزرگداشت حسین کلانی بود. برای او و همه پیشکسوتان پرسپولیس آرزوی سلامتی و تندرستی داریم. خدا همیشه به شما برکت دهد. حساسیت و سختی دیدار مقابل الدحیل را همه می دانیم. تیم قابل احترام، حرفه ای و خوب است. آنها بازیکنان خوب و کادری باتجربه دارند.

وی افزود: بازیکنان ما انگیزه بالایی دارند تا این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند. قطعا باید سعی کنیم تمرکز خوبی در بازی داشته باشیم. در هر دو بخش دفاعی و تهاجمی باید بتوانیم به موقع از فرصت هایی که در اختیارمان قرار می گیرد استفاده کنیم.

*فردا روز باشکوهی برای پرسپولیس خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: فرصت طلبی بسیار مهم است. فکر می کنم فردا با حضور گرم هواداران روز باشکوهی برای باشگاه پرسپولیس باشد. امیدواریم با توجه به انگیزه زیادی که بی شک به ما می دهند و انرژی خوبی که فردا خواهیم دید، به نتیجه خوبی برسیم و همه هواداران را خوشحال کنیم.

*ما هم 4 بازیکن خوبمان را نداریم.

گل محمدی با بیان اینکه الدحیل بازیکنان خوبی ندارد، گفت: تیم کاملی است. ما هم 4 بازیکن خوبمان را نداریم. فقط کوتینیو و سمدو فردا بازی نخواهند کرد. یکی دو نفر از مجروحانش هم رسیده اند. فکر می کنم آنها با یک تیم خوب و کامل به مصاف ما خواهند رفت. ما هم انگیزه زیادی داریم. مطمئنم پسرها با 3 امتیاز می توانند بازی خوبی داشته باشند.

* انشاالله فردا روز خوبی برای پرسپولیس خواهد بود.

گل محمدی درباره حضور هواداران و اینکه برای نتیجه گرفتن عجله نداشته باشند تا بازیکنان تیم به وظیفه خود عمل کنند، گفت: فوتبال 90 دقیقه است. هر اتفاقی ممکن است در بازی بیفتد. می توانیم گل هم بخوریم. بدون شک 90 دقیقه حمایت از طرفداران می تواند کمک زیادی به شما کند. با اشتیاق تیم خود را تشویق کنید. آنها بازوی قوی تیم ما هستند. ما از حضور و تشویق شما انگیزه زیادی می گیریم. انشاالله فردا روز خوبی برای پرسپولیس باشد.

*به دلیل آلودگی زیاد به هواداران زیادی نگفتم بیایند.

سرمربی پرسپولیس گفت: نمی دانم فعلا چیزی به ما اعلام نکرده اند. بحث هم شد ولی از نظر هماهنگی. فکر نمی کنم تاخیری در بازی وجود داشته باشد. متاسفانه آلودگی هوا بالاست. با توجه به این آلودگی به خیلی از هواداران نگفتم بیایند.

*سخت شده ایم

و افزود: یه جورایی سخت شده ایم! انشاالله همه مردم ایران سلامت باشند. مواظب خودتون باشید هوا خیلی بد است. صبح که از خانه بیرون آمدم، شرایط خیلی بد بود. انشاءالله هیچ اتفاقی برای کسی نیفتد. مسئولان باید در مورد این موضوع نظر اساسی داشته باشند. این اتفاق درست در ابتدای فصل سرد رخ داد، هر چه جلوتر برویم وضعیت بدتر می شود. انشاالله هوا خوب بشه

*احساس می کنم فردا فقط به یک برد نیاز داریم.

سرمربی پرسپولیس گفت: احساس می کنم فردا فقط به برد نیاز داریم. فارغ از نتایجی که در بازی های دیگر به ثبت رسانده ایم، فقط باید 3 امتیاز کسب کنیم. پس از آن، اگر نتایج برخی بازی ها متفاوت باشد، ممکن است به تفاضل گل نیاز داشته باشیم. فقط باید برنده باشیم. تساوی تحت هیچ شرایطی دردی را دوا نمی کند و فکر نمی کنم از گروه صعود کنیم. فردا فقط کسب 3 امتیاز مهم است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.