افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

دزد حرفه ای دستبند طلای زنانه تهرانی در خواب خود را لو داد / هم خانه اش را فاش کرد

  • کد خبر : 144351
دزد حرفه ای دستبند طلای زنانه تهرانی در خواب خود را لو داد / هم خانه اش را فاش کرد

به گزارش رکنا، گزارشی از چندی پیش سرقت های سریالی این خبر از سوی پلیس پایتخت اعلام شد؛ سارق یک چهره به زنان و دخترانی که در خیابان های پایتخت سرگردان بودند حمله کرد و پس از ربودن گردنبند آنها متواری شد. این در حالی بود که تعدادی از غارتگران در جریان سرقت زمین خورده […]

به گزارش رکنا، گزارشی از چندی پیش سرقت های سریالی این خبر از سوی پلیس پایتخت اعلام شد؛ سارق یک چهره به زنان و دخترانی که در خیابان های پایتخت سرگردان بودند حمله کرد و پس از ربودن گردنبند آنها متواری شد. این در حالی بود که تعدادی از غارتگران در جریان سرقت زمین خورده و مجروح شده بودند و حتی یکی از آنها مدتی به دلیل ضربه به سر به کما رفته بود.

گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای دستگیری سارق خشن که به صورت سریالی گردنبند سرقت می کرد، آغاز کردند. در مرحله اول تصاویر دوربین مداربسته بررسی شد.

با وجود اینکه سارق گردنبند پس از سرقت هایش با پای پیاده متواری شد، اما سوار موتورسیکلت خود که در نزدیکی محل سرقت پارک شده بود، متواری شد. اما دزد صورتش را می پوشاند و پلاک موتورسیکلتش را مخدوش می کند. او سعی می کرد اثری از خود به جای نگذارد و مانند یک حرفه ای عمل می کرد تا اینکه اتفاق عجیبی رخ داد که منجر به دستگیری سارق تحت تعقیب شد.

ماجرا از این قرار بود که دزد حرفه ای تنها زندگی می کرد اما چندی پیش تصمیم گرفت هم اتاقی بگیرد. در یکی از جاها هم اتاقی خواست و جوانی به خانه اش آمد. اما دزد عادت عجیبی داشت که در خواب صحبت می کرد. این باعث شد هم اتاقی جدید یک شب تا صبح بیدار بماند و برای دستگیری دزد، کارآگاه بازی کند.

با پلیس تماس بگیرید

هم اتاقی جدید چند روز پیش با پلیس تماس گرفت و گفت: فکر کنم تازه با یک دزد حرفه ای هم اتاقی شدم. من فکر می کنم او یک جنایتکار حرفه ای است. شب در خواب حرف می زد اما من اهمیتی نمی دادم چون اتاقم با اتاقش فرق می کرد اما کم کم متوجه رفتار عجیبش شدم. هر روز با کیسه ای پر از طلا به خانه برمی گشت. حتی وقتی در خانه نبود به اتاقش نگاه کردم دیدم گردنبندهای زیادی دارد. حتی او را دیدم که با تلفن طلا معامله می کند تا اینکه یک شب تصمیم گرفتم بیدار بمانم و در حالی که او خوابیده به حرف هایش گوش دهم. توجه من را جلب کرد. او از دزدیدن گردنبند و فروش آن به کوسه های قرضی صحبت می کرد. بنابراین من فرض می کنم که او یک دزد با تجربه است.

گرفتن

پس از این تماس، ماموران وارد عمل شدند و متوجه شدند که صاحب خانه مردی به نام شهروز است. او یک دزد باتجربه بود که پیش از این 16 بار به سرقت محکوم شده بود. اجبار او به زندان رفته بود. به این ترتیب ماموران به منزل متهم مجرم مراجعه و وی را دستگیر کردند. در بازرسی از منزل وی تعداد زیادی گردنبند زنانه که حاکی از سرقت آنها بود کشف شد. همچنین یک دستگاه موتورسیکلت در پارکینگ منزل وی کشف شد که نشان می داد وی با همان موتور سیکلت اقدام به سرقت های زنجیره ای و خشن کرده است.

متهم در بازجویی ها گفت: 6 ماه قبل زندان من آزاد شدم.ولی اگر بخواهید سابقه سرقت و زورگیری دارم. من از نوجوانی در زندان بودم و چند سالی است که فقط گردنبند می دزدم. وی ادامه داد: به نظر من یقه قاپی مشکل جزئی است. در فرصتی مناسب به طعمه خود نزدیک می شوم و در عرض 3 ثانیه گردنبند را می دزدم و سپس فرار می کنم. من دونده خوبی هستم به همین دلیل بعد از سرقت با سرعت رعد و برق و باد فرار می کنم. البته همان طور که شنیدم در برخی سرقت ها زن ها تعادل خود را از دست داده و سقوط کردند. برخی مجروح شدند و برخی دیگر به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان بستری شدند. اما من خوش شانس بودم که طعمه ام زنده ماند. اما هیچ وقت فکر نمی کردم هم اتاقی ام مرا لو بدهد.

این متهم با قرار قانونی بازداشت شده و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.