افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

اسمارتک نیوز » غیبت مدارس ابتدایی اراک در روز سه شنبه 24 آذر بود

  • کد خبر : 144348
اسمارتک نیوز » غیبت مدارس ابتدایی اراک در روز سه شنبه 24 آذر بود

به گزارش گروه استان های آنلاین از ایران، مهدکودک ها و پیش دبستانی های شهر اراک روز سه شنبه ۲۳ آذرماه تعطیل است و کلاس های درس دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهر در دو نوبت صبح و شب به صورت غیرحضوری برگزار می شود و به تبع آن بخشنامه های دستگاه های اجرایی نیز […]

به گزارش گروه استان های آنلاین از ایران، مهدکودک ها و پیش دبستانی های شهر اراک روز سه شنبه ۲۳ آذرماه تعطیل است و کلاس های درس دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهر در دو نوبت صبح و شب به صورت غیرحضوری برگزار می شود و به تبع آن بخشنامه های دستگاه های اجرایی نیز بسته می شود که باید درخواست مرخصی مادران این گروه را بپذیرند.

سایر دانش‌آموزان دبیرستانی که دارای سوابق پزشکی مربوط به بیماری‌های زمینه‌ای قلبی، تنفسی و ریوی هستند، مجاز به حضور در کلاس با هماهنگی مدرسه نیستند.

فعالیت کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان اراک که دارای سابقه قبلی و تایید شده بیماری های زمینه ای قلبی، تنفسی، ریوی و … هستند و همچنین کلیه مادران باردار شاغل به عنوان دورکاری اعلام می شود و این کارکنان با هماهنگی مدیر مربوطه مجاز به عدم حضور در محل می باشند.

در صورت درخواست کاهش تردد در فضای باز، استفاده از ماسک و مصرف مایعات، میوه ها و سبزیجات به منظور کاهش اثرات آلودگی هوا توصیه می شود.

اقدام پلیس راهنمایی و رانندگی با خودروهای دارای دود و فاقد معاینه فنی تشدید و قانون لازم در این خصوص اعمال خواهد شد.

متخصصان دانشگاه علوم پزشکی با استفاده از تجهیزات و آمبولانس در میادین پرتردد اراک مستقر شوند و به شهروندان خدمات ارائه دهند.

فعالیت کلیه کوره های آجرپزی، معادن، کارگاه های ریزگردها و واحدهای تولید آلاینده در حوالی شهر اراک تعطیل اعلام شده و ادارات محیط زیست و ایمنی موظفند بر اجرای مصوبات کارگروه نظارت داشته باشند.

هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز شهر اراک اعم از مدارس و ورزشگاه ها ممنوع است و ادارات آموزش و پرورش، ورزش و جوانان موظفند با اطلاع رسانی مناسب اقدامات لازم را برای رعایت ممنوعیت ها انجام دهند.

تمامی مراکز درمانی و خدمات جامع سلامت شهر اراک باید در حالت آماده باش باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.