افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

10 واحد پرورش ماهیان زینتی در استان زنجان فعالیت می کنند

  • کد خبر : 144345
10 واحد پرورش ماهیان زینتی در استان زنجان فعالیت می کنند

گزارش کردن بازار و به گزارش شیلات زنجان، منصور حقی راد با اشاره به اینکه میزان تولید ماهیان زینتی در استان تقریباً 900 هزار قطعه است، گفت: در حال حاضر تنها 10 واحد پرورش ماهیان زینتی در استان فعالیت می کنند. وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر تعداد علاقه مندان به پرورش […]

گزارش کردن بازار و به گزارش شیلات زنجان، منصور حقی راد با اشاره به اینکه میزان تولید ماهیان زینتی در استان تقریباً 900 هزار قطعه است، گفت: در حال حاضر تنها 10 واحد پرورش ماهیان زینتی در استان فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر تعداد علاقه مندان به پرورش ماهیان زینتی در استان افزایش یافته است، گفت: برخی افراد به صورت خانوادگی این کار را انجام می دهند یعنی این کار جزو کارهای خانه است.

مدیرکل شیلات و ورزش های آبی استان زنجان با بیان اینکه حدود 2 میلیارد تومان برای پرورش ماهیان زینتی اختصاص یافت، گفت: اخیراً 6 میلیارد تومان دیگر از تبصره 18 تخصیص یافت.

حقی راد با اشاره به اینکه تخم ماهی زینتی عمدتاً توسط پرورش دهندگان داخلی و پرورشی تولید می شود، گفت: گاهی اوقات تخم ماهی زینتی از کشورهای جنوب شرق آسیا وارد و وارد می شود.

وی پس از اشاره به اینکه تولید ماهیان زینتی در استان تقریباً 900 هزار قطعه است، تصریح کرد: در حال حاضر تنها 10 واحد پرورش ماهی زینتی در استان فعالیت می کنند.

مدیرکل شیلات و ورزش های آبی استان زنجان با بیان اینکه امسال یک واحد پرورش ماهیان زینتی کار خود را توسعه داد، گفت: ماهی تولید شده قابل صادرات به استان های دیگر است اما تاکنون صادراتی از استان به استان های دیگر صورت نگرفته است. کشور ها و استان موافق برنامه ریزی پیش رفته است، اما به دلیل عدم تبلیغات کافی در این خصوص، تقاضا برای ورود به این صنعت همچنان کم است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.