افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

شکست شارجه به سود پرسپولیس / سرخپوشان، پیروزی برای صعود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 144281
شکست شارجه به سود پرسپولیس / سرخپوشان، پیروزی برای صعود – پرسپولیس نیوز

نمایندگان ازبکستان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند. دوشنبه شب در دیدارهای دور پایانی گروه B لیگ قهرمانان آسیا، تیم الفیصلی اردن با نتیجه 2 بر یک از سد شارجه امارات گذشت. در دیگر دیدار این گروه، السد قطر مقابل نسف قارشی از ازبکستان به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. […]

نمایندگان ازبکستان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

دوشنبه شب در دیدارهای دور پایانی گروه B لیگ قهرمانان آسیا، تیم الفیصلی اردن با نتیجه 2 بر یک از سد شارجه امارات گذشت.

در دیگر دیدار این گروه، السد قطر مقابل نسف قارشی از ازبکستان به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت.

در مرحله مقدماتی گروه B، ناسف قارشی با 11 امتیاز صدرنشین شد و به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا راه یافت. تیم های السد (هشت امتیاز)، شارجه (هشت امتیاز) و الفیصلی اردن (چهار امتیاز) نیز در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

امشب در همین دیدار در مرحله پایانی گروه D لیگ قهرمانان آسیا تیم نوبهار ازبکستان در خانه بمبئی سیتی هند با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و با 13 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت. نماینده ازبکستان با این برد پس از الهلال عربستان جواز صعود را دریافت کرد.

در بین تیم های دوم گروه پنجگانه غرب آسیا، پاختاکور از پنج بازی هفت امتیاز (تفاصله صفر گل)، السد قطر از شش بازی هشت امتیاز (تفاصل گل +4)، سپاهان ایران 10 امتیاز، نوبهار از ازبکستان با 13 امتیاز. امتیاز و پرسپولیس هشت امتیاز (1 تفاضل)+) پنج بازی به ثبت رسانده است. این در حالی است که صعود نوبهار به دور بعد با 13 امتیاز قطعی می شود. با این نتایج پرسپولیس 11 امتیازی می شود و با هر نتیجه ای صعود می کند، اما اگر پاختاکور در دیدار مقابل پرسپولیس پیروز نشود، قرمزها مساوی صعود می کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)