افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

۱۸ مدل از بهترین عطرهای زنانه برای زمستان

  • کد خبر : 14417
۱۸ مدل از بهترین عطرهای زنانه برای زمستان

۱۸ عطر گرم را در رده‌های قیمتی مختلف کرده‌ایم که با رایحه گرم شیرین و دلنشین در فصل زمستان استفاده می‌شود. پیش از چیزهایی که به یاد داشته باشید عطرهایی که مناسب فصل تابستان هستند برای فصول سرد سال استفاده نکنید. این اشتباه می‌تواند برای خیلی از افرادی که به عطر خود نمی‌دهند، اتفاق تبیف […]

۱۸ عطر گرم را در رده‌های قیمتی مختلف کرده‌ایم که با رایحه گرم شیرین و دلنشین در فصل زمستان استفاده می‌شود.

پیش از چیزهایی که به یاد داشته باشید عطرهایی که مناسب فصل تابستان هستند برای فصول سرد سال استفاده نکنید. این اشتباه می‌تواند برای خیلی از افرادی که به عطر خود نمی‌دهند، اتفاق تبیف باشد برای فصل زمستان می توانید از عطر زنانه گرم استفاده کنید.

حتما می که بوها خاطره‌سازهای قهاری هستند و بگوییم حتی ممکن است ذهنیت مقابلتان را نسبت به شخصیتتان تغییر یا حتی گاهی نشانگر روحیات شما هستند، بیراه نگفته ‌ایم. ما می‌خواهیم شما را در انتخاب عطرهایی انتخاب کنید که شخصیت‌ها را جذاب‌تر جلوه می‌دهند.

تنها مخاطب فقط خانمهای خوش‌سلیقه‌ها، هم حتما بدشان نمی‌آید کادو دادن به خانم‌، عطرهای شیک و بو را انتخاب کنند. البته پیشتر «۱۰ عطر مردانه مناسب فصل زمستان» را نیز معرفی کرده بودیم.

۱. عطر زنانه گرم ورساچه مدل کریستال نوار

عطر زمستانی زنانه

برند نام ورساچه، دست به ساخت عطری با زنجبیل، فلفل و سبز زده و به آن رایحه، گل صدتومانی، شکوفه پرتقال و یاسمن افزوده شده است. اما برای اسانس پایه آن، از رایحه چوب صندل سفید، مشک و کهربا استفاده کرده است.

ورساچه حتی برای هماهنگی بیشتر عطر Crystal Noir با شیشه آن، رنگ کهربایی را برای آن برگزاده . رایحه‌های رفته در این عطر همگی طبع دارند و این باعث می‌شود که این عطر مناسب و هوشمندانه‌ای فصول سرد سال باشد. البته باید هم خود را بدانید که ورساچه تمام را به کار بسته عطر ماندگاری به شما هدیه دهد.

۲. عطر ویکتور اند رالف مدل فلاور بمب

بمب گل ویکتور و رولف

عطر Flower Bomb از برند Victor & Rolf هم برای ها و هم برای آقایان شده است و با ماندگاری بالایی دارد حتما شما را به خرید مشتاق مشتاق می کند.

بوی مشک، گل فریزیا رازقی، ارکیده، نعنای هندی و گل رز، از رایحه‌های غالب آن است. شیشه این هم به شکل نارنجک دستی طراحی و شما را به یاد انفجار خوشبو می‌اندازد. هر چند این عطر قیمت دارد اما رضایت بسیاری از مشتریان را به همراه داشته است.

۳. عطر زنانه گرم بریتنی اسپیرز مدل فنتسی

فانتزی بریتنی اسپیرز

شاید باور اما هر چه به ماه‌های پاییز و اوایل زمستان نزدیک، بیشتر به شگفتی عطر خوشبوی اسپیرز پی می‌برید.

اگر به نسخه عطر عطر Britney Spears Fantasy دسترسی داشته باشد، این شانس را دارد نگین ‌های سوارفسکی را روی آن تماشا و لمس کنید اما اما این تنها مزیت عطر بریتنی اسپیرز نیست.

شما با این عطر بوی کیوی و به طلایی با خود می خواهید که با، زنبق، مشک و شکلات، همچنین چوب های خوشبو ترکیب شود.

مخلوط رایحه‌های گرم و شیرین حتما شما را به وجد می‌آورد و اطرافیانتان را مجذوب خان. اگر به‌دنبال یک عطر زیبا برای هدیه دادن هستید، خیالتان راحت باشد که این عطرش آرزو کنید.

۴. عطر زنانه گرمانا بلک

نیروانا بلک

 

کمپانی Elizabeth & James دست به کار است تا عطری با ماندگاری خوب و مناسب فصل برای خانم ‌های بساز.

عطر نیروانا بلک گرم بوی وانیل، بنفشه و چوب صندل را به مشامتان می‌رساند. حتی طراحی عطر هم نشان می دهد که خاص بودن آن و رنگ تیره آن، زمستان بودنش را به شما یادآوری می کند.

۵. عطر زنانه گرم تام فورد مدل اود وود

چوب عود

دوباره به برند تام فرود رسیدیم اما این بار اود وود قرار است دل شما و اطرافیانتان را ب. با رایحه چوب عود، سندل و کهربا، گرمی این عطر را در مشامتان حس می کنید.

چوب عود

این عطر هم با شیشه تیره رنگش شما را به یاد اصالت «تام فورد» می‌اندازد. البته اگر چنین عطری را بخرید باید هزینه‌هایی را که می‌پردازید هم فکر کنید زیرا قیمت آن ممکن است شما را منصرف کند.

۶. عطر زنانه گرم لاست چری تام فورد

گیلاس گمشده تام فورد

حتی اگر اطلاعات اندکی از دنیای عطر و ادکلن داشته باشید، نام برند تام فرود به گراوشت. این شرکت آمریکایی از سال ۲۰۰۵ وارد دنیای ساخت عطر شد و به.

هر چند این بیشتر با عطرهای مردانه شناخته می‌شود اما عطر پیشنهادی ما یکی از بهترین‌های ‌ عطر زنانه گرم برای ‌های مشکل ‌پسند است.

این شرکت عطر عطر Lost Cherry رایحه گیلاس سیاه بادام تلخ را ترکیب و رز ترکی، یاسمن را آن کرده تا یک عطر گرم و خوشبو را به دست خانم خانم‌های سختگیر، بنابراین اگر به ملایمت علاقه‌مند هستید از خرید کنید.

۷. عطر جو مالون مدل پونی اند بلاش سود

  جیر گل صد تومانی و رژگونه
جیر گل صد تومانی و رژگونه

اگر من عطری داشته باشم که اطرافیانتان از روی نام آن را از شما بپرسند به سراغ عطر عطر عطر عطر عطر عطر عطر عطر عطر عطر عطر عطر عطر،،،،، بپرسند بپرسند بپرسند بپرسند بپرسند بپرسند بپرسند بپرسند بپرسند بپرسند بپرسند بپرسند بپرسند. بپرسند بپرسند بپرسند بپرسند بپرسند بپرسند.

بوی خوش با سیب سرخ و پونه اعجاب انگیزی است که برای این گرم زمستانی انتخاب می شود. عطر یاسمن هم به کمک آنها است تا رایحه‌ای لطیف و ملایم را به ارمغان آورد. اگر برای زمستان عطرهای تلخ را می‌پسندید، به دنبال گزینه‌های دیگر بروید.

۸- عطر زنانه گرم بلک اپیوم

  تریاک سیاه (Yves Saint Laurent

به دنیای عطر راک اند رول خوش آمدید! بلک اپیوم زنانه مناسب خانم‌هایی است که به موسیقی راک علاقه دارند. بوی قهوه این عطر آن را برای هدیه دادن به خانم های اسپرت هم مناسب می کند.

بوی فلفل، شکوفه پرتقال و گلابی با و یاسمن، همچنین عطر چوب سرو، همگی در شیشه های محکم و زیبا به شما ارزشمند بودن این عطر عطر را گوشزد می کند.

شاید با شیشه این عطر به یاد سنگ گرانیتی بیفتید که نام بلک در میان آن خودنمایی می کند.

۱۰-عطر زنانه گرم باربری مدل بریت شیر

باربری بریت شیر

کمپانی باربِری ۲۰۰۷ این عطر ملایم و شیرین ساخت و برای آن از برگ آناناس، پرتقال ماندارین و پرتقال استفاده کرد. البته به اینها رایحه شکوفه های گلابی، هلو، مشک سفید و چوب های معطر هم اضافه می شود.

عطر Burberry Brit Sheer که مناسب فصول سال با عطر میوه های تابستانی است و شما را به ترغیب می کند. همچنین ماندگاری این عطر مناسب ارزیابی شده است و پراکندگی کمی دارد.

۱۰. عطر زنانه گرم آسام هندی

  آسام هند

حتما شما هم با دیدن شیشه عطر به یاد هندوستان می‌افتید. برند BERDOUES طرح ساده دوست ‌داشتنی فیل ‌های رنگی را شیشه آن انتخاب کرده است که را دخترانه و خواستنی کند که به نظر خلاقیت این برند در معرفی محصولش محصولش باشد.

عطر چای، رایحه‌های خاص ساخته شده و مناسب زمستان ساخته است.

جنیفر ریلی این عطر را در سال ۲۰۱۵ تولید کرده است و شما را به یاد آرامش یک خواب مهد می کند.

۱۱. عطر جورجیو آرمانی مدل لایت دی جیوا از برند

عطر لایت دی جیوا از برند جورجیو آرمانی
جورجیو آرمانی – لایت دی گیوا

جورجیو آرمانی ایتالیایی است که مجموعه‌های متنوعی از، عطر و لوازم آرایشی را قیمت‌های متنوعی ارائه می‌دهد.

عطر زمستانی زنانه لایت دی جیوا با رایحه‌ای خنک و ترش مناسب فصول سرد سال است. رایحه اولیه و غالب این عطر ترنج است. در لایه میانی هم رایحه گل‌فام را داریم که از ترکیب گل یاس و یاسمن گردنیا تشکیل شده است. به رایحه گل نامبرده، مشک و روایح را هم اضافه کنید تا بی‌نظیر این عطر در خاطرتان را نگه دارید.

۱۲. عطر زمستانی زنانه هرمس مدل تویلی د هرمس

تویلی د هرمس از برند هرمس
هرمس – توئیلی دی هرمس

تویلی د عطری شیرین و نسبتا میوه ها با الهام از روسری های ابریشمی نازک رنگارنگ تولید می شود. زنجبیل، گل مریم و چوب سندل از رایحه‌های به کار رفته در عطر تویلی د هرمس است. با گذشت زمان عطر کمی شیرین‌تر شده و رایحه گل مریم در آن غالب می‌شود.

عطرساز معروف، کریستین ناگل، با هدف دستیابی به رایحه‌های طراوت‌بخش این است. عطر زمستانی زنانه را ساخته است. تویلی د هرمس، در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شده است.

۱۳. عطر گوچی مدل ممویر دون ادر

عطر ممویر دون ادر از برند گوچی
Gucci Memoire dune Odeur

برند گوچی با سال‌های فعالیت خود در حوزه مدیدی جهانی کسب کرده و در فهرست بنیه عطر زمستانی زنانه هم با مدل ممویر دون ادر حضور دارد.

عطر گوچی ممویر محصول سال ۲۰۱۹ است و رایحه آروماتیک منرال با تناوب چوبی و گیاهی د. رایحه این با بادام و بابونه شروع می‌شود با مشک، یاس می‌آمیزد در نهایت به وانیل، چوب صندل سفید ختم می‌شود.

۱۴. عطر جو مالون مدل وود سیج اند

عطر وود سیج اند سی سالت از برند جو مالون
جو مالون – چوب مریم گلی و نمک دریایی

جو مالون طراح عطر انگلیسی است که برندی از آن خود نیز دارد. این عطر، عطریه و مردانه است که می‌توان با شریک زندگی‌تان از آناس آناس.

وود سیج اند سی سالت جزوه گروه عطرهای معطر آبزی است. اسانس های به کار رفته در این عطر سولیا، گریپ فروت، جلبک دریایی، گل ختمی و نمک هس. با استشمام این عطر زمستانی زنانه احساس می‌کند بر ساحل دریایی مدیترانه‌ای قدمم ڴ.

۱۵. عطر لانکوم مدل لانویت ترزور

عطر لانویت ترزور از برند لانکوم
LANCOME – La Nuit Tresor

برند لانکوم یک شرکت لوازم آرایشی فرانسوی است که حدود 9 دهه سابقه دارد. عطر زمستانی زنانه لانویت ترزور رایحه‌ای گرم و شیرین با گروه بویایی شررقی وانیلی د.

با اولین اسپری از این عطر بوی گلابی، نارنگی و نارنجی به سرعت فضا را پر می کند. در ادامه رایحه تمشک، صمغ کندر، وانیل و رایحه رز سیاه را به همراه دارد. رایحه ارکیده نیز با افزایش صمیمیت رایحه این عطر زمستانی زنانه را به گزینه‌های مناسب برای میهمانی‌ها و مجالس بدل می‌سازد.

۱۶. عطر زمستانی زنانه مارک جاکوبز مدل دکدنس

عطر دکدنس از برند مارک جاکوبز
MARC JACOBS – Decadence

این عطر متفاوت‌ترین رایحه‌های ممکن است و پرشور و هوس‌انگیز را برای شما به می‌آورد.

نتهای اولیه دکدنس را آلوی ایتالیایی، زعفران زنبق می‌سازند و نتهای میانی به رز بلغاری، یاس رازقی و زنبق می‌رسد. اما ‌های پایه این عطر از مایع گرم کهربا، خس‌خس و چوب پاپیروس است.

۱۷. عطر الیه ساب مدل گرل آف نو

عطر گرل اف نو از برند الیه ساب
الی ساب – دختر اکنون

«الیه ساب» طراح برجسته‌ای است که در سال 2017 عطر گرمی گروه بویایی گلی و شرقی را معرفی کرد.

گرل آف نو، شمیم ​​گلابی و پرتقال ماندرین را با خود به همراه دارد. پست تازه برشته‌شده رایحه‌های به‌فرد است که برای این عطر در نظر گرفته‌شده است.

نتهای پایه این عطر میوه‌های و شیرین است که شامل دانه تونکا، نعناع هندی ومش بادا است. وجود بادام باعث ایجاد نت خفیفی از تلخی نیز می‌شود.

۱۸. عطر زنانه گرم تیری موگلر آنجل میوز

تیری موگل طراح و عکاس مد فرانسوی است که در دهه ۸۰ برند عطری با نام خود را برپا ساخت . او در سال ۲۰۱۶ عطر زمستانی زنانه آنجل میوز را با شعار خوشمزه‌ای برای معرفی آینده.

این عطر بوی شیرینی بیشتر ندارد و بوی خوراکی را بیشتر می‌شود. اسانس اولیه میوز گریپ‌فروت و فلفل تصویری با اسانس میانی رز، فندق خامه ترکیب می‌شود. اسانس پایه این عطر شرقی وانیلی، نعناع هندی و خس‌خس است.

جمع‌بندی بهترین عطر زمستانی زنانه

در این نوشته بهترین مدلهای عطر زمستانی زنانه را به معرفی که هر کدام با داشتن جذاب و متنوع، به شما اضافه می شود و خاطره می کنید در ذهن دیگران به جا جا.

انتخاب شما یک عطر حرف اول را گزینش می‌زند و بعد از بودجه‌ای را که برای خرید کنار بگذارید، در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که ماندگاری عطر، موضوع مهمی که حتما باید آن را انجام دهید و در هر فصل چه عطری را انتخاب کنید. به نظر شما بهترین عطر زمستانی زنانه در بازار ایران کدام است؟

The post ۱۸ مدل از بهترین عطرهای زنانه برای زمستان appeared first on درجه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.