افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

گالتیه: آزمون بزرگی مقابل پرسپولیس داریم/ می دانیم بازی فردا برای پرسپولیس بسیار مهم است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 144156
گالتیه: آزمون بزرگی مقابل پرسپولیس داریم/ می دانیم بازی فردا برای پرسپولیس بسیار مهم است – پرسپولیس نیوز

سرمربی الدیل قبل از بازی با پرسپولیس گفت: می دانیم بازی فردا برای پرسپولیس بسیار مهم است زیرا در صورت پیروزی به مرحله بعد صعود می کنند. کریستف گوتیه، سرمربی تیم الدحیل قطر در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: می دانیم که بازی […]

سرمربی الدیل قبل از بازی با پرسپولیس گفت: می دانیم بازی فردا برای پرسپولیس بسیار مهم است زیرا در صورت پیروزی به مرحله بعد صعود می کنند.

کریستف گوتیه، سرمربی تیم الدحیل قطر در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: می دانیم که بازی فردا برای پرسپولیس بسیار مهم است چرا که اگر پرسپولیس پیروز شود، می تواند به پیروزی برسد. به مرحله بعد صعود کند. این یک آزمون بزرگ برای ما و بازیکنان جوان تیم است. حذف شده ایم و مصدومیت هایی هم داریم اما آزمون بزرگی داریم چون هواداران زیادی منتظر قهرمانی پرسپولیس هستند. ما می خواهیم بجنگیم و به رقابت احترام بگذاریم، می خواهیم فردا بازی کنیم و بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم.

برای بازی مقابل پرسپولیسی ها آماده ای؟ گالتیه در این باره گفت: امیدوارم آنها آماده باشند و بازیکنان جوانی که در اختیار داریم می دانند که فشار زیادی را تحمل می کنیم. موسی به خصوص دوست دارد در بازی هایی باشد که تحت فشار هواداران بازی می کند. هواداران ایرانی عاشق فوتبال هستند و بازی فردا آزمون خوبی برای ماست.

گالتیه درباره فوتبال ایران و فوتبال قاره آسیا در مدت حضورش در قطر گفت: سوال سختی است بله. در مورد لیگ ایران اطلاعات کمی دارم، اما تیم ایران خیلی خوب است. دو سه بازی پرسپولیس را دیدم. پرسپولیس تیم خوبی است، بازیکنان تکنیکی دارد و می تواند از انواع مختلفی در خط حمله استفاده کند، اما مقایسه با لیگ فرانسه سخت است. ایرانی ها عاشق فوتبال هستند و بازی فردا سخت خواهد بود.

محمد موسی: بازی با پرسپولیس مهم است

محمد موسی بازیکن تیم الریان در نشست خبری گفت: بازی فردا برای ما مهم است و تلاش می کنیم بهترین عملکرد و بازی خود را انجام دهیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)