افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

فروش مخفیانه دارایی های بانک های لبنانی به دلیل ترس از ورشکستگی

  • کد خبر : 144127
فروش مخفیانه دارایی های بانک های لبنانی به دلیل ترس از ورشکستگی

به گزارش بازار، پارلمان لبنان مدعی است که به جز قانون تنظیم مالی که با مخالفت گسترده نمایندگان مجلس مواجه شد، هیچ قانون اصلاحی دیگری در رابطه با سیستم بانکی این کشور و از سوی دیگر بانک های لبنان دریافت نکرده است. در برابر ارائه لایحه اصلاح ساختار بانکی مقاومت کنید. از این نظر، آنچه […]

به گزارش بازار، پارلمان لبنان مدعی است که به جز قانون تنظیم مالی که با مخالفت گسترده نمایندگان مجلس مواجه شد، هیچ قانون اصلاحی دیگری در رابطه با سیستم بانکی این کشور و از سوی دیگر بانک های لبنان دریافت نکرده است. در برابر ارائه لایحه اصلاح ساختار بانکی مقاومت کنید.

از این نظر، آنچه پس از 4 سال بحران ارائه می شود فاقد برآورد علمی با ارقام رسمی دارایی های بانکی و درآمد بخش دولتی است. لایحه تغییر ساختار بانک های لبنان پس از رسیدن به شورای وزیران با نارضایتی گسترده بانک داران به صحنه بازمی گردد.

بحران بانکی در لبنان منحصر به فرد است زیرا قدرت سیاسی شریک اصلی در ایجاد فروپاشی پولی، مالی و اقتصادی است.

بزرگترین نگرانی از تصمیم انحلال بانک ها ناشی می شود، زیرا به طور اجتناب ناپذیری منجر به مصادره ثروت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیران ارشد و امضاکنندگان می شود. جام تلخی است که هیچ کس نمی خواهد آن را بنوشد.

برخی از کارشناسان بانکی خاطرنشان می کنند، صرف نظر از آنچه در لایحه تغییر ساختار بانکی که مبتنی بر لایحه بازگرداندن تعادل به نظم مالی است، برخی بانک های لبنانی منتظر تصویب این قوانین هستند. بنابراین با انحلال دارایی های خود برای حفظ منافع خود، سود سهام را به سهامداران عمده خود پرداخت می کنند که ممکن است موجب ورشکستگی بانک هایشان شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.