افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

مکان های توریستی در وین پایتخت موسیقی جهان.

  • کد خبر : 144085
مکان های توریستی در وین پایتخت موسیقی جهان.

سفر به وین فقط برای نوازندگان و هنرمندان نیست. پایتخت اتریش برای دوستداران تاریخ، گشت و گذار و گردشگری جذابیت های خاص خود را دارد. وین با مجموعه افسانه ای از کاخ ها، موزه ها و طبیعت بی نظیر خود، هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از سراسر جهان است. با ما در مجله گردشگری flytoday […]

سفر به وین فقط برای نوازندگان و هنرمندان نیست. پایتخت اتریش برای دوستداران تاریخ، گشت و گذار و گردشگری جذابیت های خاص خود را دارد. وین با مجموعه افسانه ای از کاخ ها، موزه ها و طبیعت بی نظیر خود، هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از سراسر جهان است. با ما در مجله گردشگری flytoday بیایید و با دیدنی های وین، پایتخت موسیقی جهان بیشتر آشنا شوید.

وین کجاست؟

در شمال شرقی اتریش، بین دامنه های آلپ و کارپات و در حاشیه رودخانه دانوب، به یکی از زیباترین شهرهای اتریش می رسیم. شهر وین یکی از 9 ایالت اتریش و پرجمعیت ترین شهر این کشور است. این شهر پس از گذراندن یک دوره تاریخی پرفراز و نشیب از مقر امپراتوری روم تا پایتختی اروپای مرکزی و تحت حاکمیت هیتلر، سرانجام در سال 1955 یک بار دیگر استقلال خود را به دست آورد. پایتخت اتریش تبدیل شود.

برای بسیاری از ما، سفر به وین برابر است با سفری برای دیدن فیلم‌های دوست داشتنی، غرق شدن در نقاشی‌های نقاشان بزرگ و ناپدید شدن در فضای موسیقی دراماتیک. این شهر با تمام بناها و اجزای خود برای هر گردشگری شگفتی به جا گذاشته است. گشت و گذار در وین تبدیل به یک تجربه فراموش نشدنی.

جاذبه های گردشگری وین

بازدید جاذبه های گردشگری وین با تاریخ و فرهنگ غنی یکی از زیباترین و غنی ترین شهرهای اروپا آشنا خواهید شد. بیشتر جاذبه های وین با وسایل نقلیه عمومی به راحتی قابل دسترسی هستند. پس از رسیدن فرودگاه وین می توان کارت برنده (کارت وین) آن را دریافت کنید و از حمل و نقل عمومی اتریش به صورت رایگان استفاده کنید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری وین از تخفیف برخوردار شوید. شما می توانید این کارت ها را به مدت یک، دو و سه روزه با پیشنهادات مختلف خریداری کنید.

در بعدی، معروف ترین مکان های وین. به شما معرفی خواهیم کرد.

کاخ چانبران | کاخ شونبرون

کاخ شونبرون یکی از باشکوه ترین ساختمان های اتریش است. قدمت کاخ شونبرون در اتریش به سال 1660 برمی گردد. در حال حاضر از 1441 اتاق، تنها 45 اتاق از این کاخ قابل بازدید است. معماری کاخ شونبرون در اتریش به سبک باروک و متقارن طراحی شده و با بسیاری از پنجره ها و مجسمه های مشابه تزئین شده است. امپراتوران زیادی در این کاخ به دنیا آمدند و اکنون خانواده هابسبورگ در این کاخ زندگی می کنند. بازدید از باغ شانبران رایگان است، اما برای بازدید از کاخ باید بلیط تهیه کنید.

از مهمترین قسمت های کاخ شنبران، تالار آیینه شنبران جایی که موتزارت به نوشتن و پخش موسیقی می پرداخت. این کاخ یک اتاق مخفی نیز دارد که اتاق ملاقات مخفی ماریا ترزا بوده است. طراحی دیوارهای این اتاق از چوب اقاقیا و تزئین شده با مینیاتورهای هندی و ایرانی است. اگر اهل کوهنورد نیستید، تورهایی وجود دارد که شما را با ماشین به تمام نقاط باغ می برد.

اگر در این سفر فرزندانی به همراه دارید، می توانید آنها را به آنجا ببرید موزه کودک حمل. در این موزه کودکان علاوه بر دیدن اسباب بازی ها و اتاق خواب های شاهزادگان اتریشی می توانند با پوشیدن لباس های خود عکس های یادگاری بگیرند.

6 15
  • برای رفتن به کاخ شنبران می توانید از خط زیرزمینی U4 با ترامواهای 10 و 60 و اتوبوس 10A استفاده کنید و در ایستگاه Schottenring پیاده شوید.
  • ساعت بازدید از کاخ شنبران از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر و بازدید از پارک کاخ شانبران از ساعت 6:30 صبح تا 20 شب می باشد.

آدرس کاخ شنبران در گوگل مپ

کاخ هافبورگ کاخ هافبورگ

از دیگر کاخ ها و جاذبه های زیبای اتریش در وین می توان به کاخ هافبورگ اشاره کرد. کاخ سلطنتی هافبورگ امروز به عنوان مقر اصلی ریاست جمهوری و دفتر اصلی ادارات دولتی اتریش. استفاده شده. معماری اتاق های کاخ هافبورگ به سبک گوتیک، رنسانس، باروک، روکوکو و کلاسیک است و به قرن سیزدهم باز می گردد.

جواهرات سلطنتی اتریش در دو قسمت این کاخ نگهداری می شود. در یک قسمت تاج، مانتو و عصای پادشاه و در قسمت مذهبی آثار باستانی مقدسین را می بینید. علاوه بر موزه جواهرات سلطنتی در کاخ هافبورگ اتریش، می توانید از آپارتمان های امپراتوری، موزه نقره، کلیسای امپراتوری، موزه تاریخ طبیعی و موزه سی سی دیدن کنید. با توجه به جاذبه های زیاد کاخ و پیاده روی طولانی، بهتر است کفش راحتی بپوشید.

2 18
  • برای رفتن به کاخ Pfauberg می توانید از خط مترو U3، تراموا خطوط 1، 2، D و 71 و اتوبوس خطوط 1A و 2A استفاده کنید تا به این کاخ سلطنتی برسید.

آدرس کاخ هافبورگ در نقشه گوگل

اپرای دولتی وین اپرای دولتی وین

اپرا یکی از معروف ترین مکان های وین است. از سال 1625 که اولین اجرای اپرا در این سالن برگزار شد، صدای موسیقی حتی یک روز هم قطع نمی شود و هر سال حداقل 300 اجرای اپرا و باله در اینجا برگزار می شود. طراحی معماری اپرای دولتی وین به سبک رنسانس است و راه پله شویند فویر در ابتدای ورودی توجه گردشگران را به خود جلب می کند.

با رزرو آنلاین یکی از نمایش های اپرای ایالتی وین، می توانید موسیقی های مختلف را با بهترین کیفیت و زنده گوش دهید. یکی از نکات جالب تماشای برنامه ها زیرنویس آنها به زبان های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، روسی، چینی، ژاپنی و اسپانیایی است.

5 17
  • برای بازدید از اپرای وین، می توانید از خط مترو U1 و خط اتوبوس N66 استفاده کنید تا به این مکان فوق العاده برسید.

آدرس اپرای دولتی وین در نقشه گوگل

پارک ایالتی Stadtpark

پارک ایالتی وین یکی از معروف ترین پارک های وین. در بین گردشگران بسیار محبوب است. عبور رودخانه وین یا Wienfluss از مرکز Stadtpark زیبایی آن را دو چندان کرده است. آب و هوای مطبوع این پارک، فضاهای سبز و جاذبه های گردشگری مانند آبگرم کورسالون و مجسمه شاعران و نویسندگان مشهوری چون امیل جیکوب و شیندلر توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کند.

7 12

آدرس پارک ایالتی در نقشه گوگل

خیابان گرابن وین | رکورد خیابان

تماشای ساختمان های کلاسیک و گذر از کنار سنگفرش های باستانی و تاریخی خیابان Graben Vienna لذتی وصف ناپذیر دارد. خیابان گرابن یکی از آن هاست معروف ترین خیابان های وین. که به دلیل وجود فروشگاه های برندهای لوکس، بوتیک های مستقل، فروشگاه های ساعت و برندهای معروف لوازم آرایش، آن را به یک مرکز خرید محبوب تبدیل کرده است.

1 25

آدرس گرابان در نقشه گوگل

مدرسه سوارکاری اسپانیایی وین مدرسه سوارکاری اسپانیایی

اگر به اسب سواری علاقه دارید، توصیه می کنیم مدرسه سوارکاری وین را از دست ندهید. مدرسه سوارکاری اسپانیایی در وین به دوران امپراتوری هابسبورگ برمی گردد و به عنوان یکی از بهترین موسسات آموزشی برای درساژ کلاسیک شناخته می شود. برای دیدن نمایش های مدرسه سوارکاری وین می توانید از وب سایت مدرسه سوارکاری بلیط تهیه کنید.

8 10
  • برای رفتن به مدرسه سوارکاری اسپانیا می توانید از خطوط مترو REX1، S1، S2، S3، S50، خطوط تراموا U1، U3، U4 و خطوط اتوبوسرانی 48A، 57A، 59A، N25، N31 استفاده کنید.

نشانی مدرسه سوارکاری اسپانیایی وین در Google Maps

کلیسای جامع سنت استفان | سنت استفان

کلیسای جامع سنت استفان یکی دیگر از مواردی است که باید در وین ببینید و یکی از کلیسای جامع است مهمترین کلیساهای اتریش امروزه این کلیسای اسقف اعظم کاتولیک وین است. ارتفاع این کلیسای جامع و سقف های کاشی کاری شده آن همه بازدیدکنندگان را شگفت زده خواهد کرد. آنچه در بازدید از کلیسای جامع سنت استفان جالب است، محراب های گران قیمت و زیبا، کتاب های باستانی و مقبره امپراتور فردریک سوم است.

4 16

آدرس کلیسای جامع سنت استفان در نقشه گوگل

باغ وحش وین باغ وحش وین

با سفر به وین شما می توانید از قدیمی ترین باغ وحش جهان. بازدید از باغ وحش وین یادگاری از مجموعه حیوانات امپراتور فرانسیس اول است که قدمت آن به سال 1752 باز می گردد. این باغ وحش به سبک باروک طراحی شده است و حدود 750 گونه از حیوانات در زیستگاه طبیعی خود نگهداری می شوند.

با بازدید از باغ وحش Tiergarten Schönbrunn یا باغ وحش وین می توانید حیوانات کمیاب مانند پاندا، زرافه، شیر دریایی، پنگوئن و … را ببینید.

9 کپی 6
  • با مترو خط S45، تراموا U4 و اتوبوس خطوط 10A، N60 به باغ وحش بروید.
  • ساعات کاری باغ وحش آبی وین از ساعت 9:00 صبح تا 16:30 تا 6:30 بعد از ظهر است که بسته به ماه های سال تغییر می کند.

آدرس باغ وحش وین در نقشه گوگل

برج دانوب وین برج دانوب

برای دید 360 درجه از شهر وین، برج دانوب وین را از دست ندهید. برای بالا رفتن از این برج دو آسانسور وجود دارد. پس از مشاهده شهر از ارتفاع 155 متری می توانید از رستوران و کافه برج که کمی بالاتر قرار دارد استفاده کنید. رستوران گردان دانوب به سبک سال 1960 ساخته شده و در ساخت آن از مدرن ترین فناوری ها استفاده شده است.

البته برای بازدید از برج نیازی به بالا رفتن نیست. برای آشنایی و راحتی گردشگران، حدود 60 مانتیور در ورودی برج دانوب وجود دارد تا با تاریخ شهر و این مکان آشنا شوید.

1 24
  • برای رفتن به برج دانوب می توانید با خط U1 به ​​ایستگاه Kaisermühlen-VIC بروید سپس با حدود یک ربع پیاده روی به برج دانوب خواهید رسید.
  • برج دانوب از دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب. نمایشنامه.

آدرس برج دانوب وین در نقشه گوگل

کافه دمل وین دمل کافه

پس از گشت و گذار در وین، وقت آن است که از یک غذا یا نوشیدنی خوشمزه لذت ببرید. کافه دمل قدیمی ترین شیرینی فروشی در وین در سال 1786 افتتاح شد. برای پخت این کیک ها و شیرینی ها دستورات خاصی وجود دارد که طعم دسرها و شیرینی های شما را منحصر به فرد می کند.

3 20

آدرس کافه Demel Vienna در نقشه گوگل

وین؛ شهری که باید از نزدیک نظاره گر آن بود

وین در طول تاریخ خود شاهد تغییرات زیادی بوده است. وین نه تنها به عنوان شهر موسیقی کلاسیک و اپرا شناخته می شود، بلکه فرهنگ و معماری شهری آن را از سایر شهرهای اتریش و حتی اروپا متمایز می کند. مکان های توریستی وین تنها به کاخ ها و موزه ها محدود نمی شود، بلکه می توانید از آن دیدن کنید کپی از وین نش بازار که یکی از محبوب ترین بازارهای وین. مردم محلی و آداب و رسوم آنها را بشناسید. این بازار نیز گزینه خوبی برای خرید سوغاتی است. در این مقاله دیدنی های وین با عکس تقدیم شما می کنیم. اگر تجربه سفر به این شهر زیبا را دارید، تجربیات خود را با ما و خوانندگان ما در میان بگذارید.

سوالات متداول در مورد سفر به وین

وین کجاست؟

وین در شمال شرقی اتریش و در کنار رودخانه دانوب واقع شده است.

جاذبه های وین کجاست؟

این شهر مملو از آثار تاریخی و توریستی است و کاخ شونبرون، کاخ هافبورگ، اپرای دولتی وین، استادپارک، خیابان گرابن وین، کلیسای جامع سنت استفان، مدرسه سوارکاری وین و برج دانوب تنها بخشی از آثار مهم این شهر هستند. .

بهترین زمان برای سفر به وین چه زمانی است؟

از آوریل تا اوایل اکتبر بهترین زمان برای سفر به اتریش و بازدید از جاذبه های وین است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.