افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

ضایع است اگر زنی سایز سینه خود را نداند / به شما بگویم چگونه آن را درست تشخیص دهید

  • کد خبر : 143949
ضایع است اگر زنی سایز سینه خود را نداند / به شما بگویم چگونه آن را درست تشخیص دهید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خرید سایز سوتین به اندازه خرید لباس مهم است، شاید حتی بیشتر! زیرا برای خرید لباسی که کمی گشادتر یا کمی تنگ تر است مشکل چندانی نخواهید داشت و به هر حال می توانید با کمی ترفند آن را درست کنید. اما زمانی که اندازه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خرید سایز سوتین به اندازه خرید لباس مهم است، شاید حتی بیشتر! زیرا برای خرید لباسی که کمی گشادتر یا کمی تنگ تر است مشکل چندانی نخواهید داشت و به هر حال می توانید با کمی ترفند آن را درست کنید. اما زمانی که اندازه سوتین شما دقیق نباشد، دچار مشکل خواهید شد. اگر کمی سفت باشد احساس بد خفگی می دهد و به بافت سینه و سیستم لنفاوی آسیب می رساند که کاملا مضر است. اگر کمی پهن باشد، کمی آزاردهنده است و می تواند شکل نه چندان جالبی به سینه شما بدهد. اما از طرف دیگر، اکثر خانم ها در تشخیص سایز صحیح خود با مشکل مواجه هستند، زیرا دقیقا نمی دانند سایزشان چقدر است. خبر خوب این است که اکنون می توانید با مطالعه و دنبال کردن این مقاله پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

اندازه بند سینه را اینگونه بگیرید

برای دانستن اندازه دقیق سینه، باید اندازه نوار سینه و دور سینه را بدانید. برای اندازه گیری سایز سینه از سوتین معمولی استفاده کنید. سوتینی که حاوی اسفنج نباشد و اصلاً پیچیده نباشد. البته این اندازه گیری را می توان بدون سوتین انجام داد. جلوی آینه بایستید و بدن خود را بدون خم شدن یا خمیدگی در صاف ترین حالت خود نگه دارید. سپس با استفاده از یک متر، پایین ترین قسمت سوتین را اندازه بگیرید. فراموش نکنید که تغییرات هورمونی در بدن شما در کمترین حد خود قرار دارد و اگر بدن شما متورم است، فعلاً آن را اندازه نگیرید.

فراموش نکنید که هنگام اندازه گیری دستان شما باید کاملا صاف و نرمال باشد، پس بهتر است از نفر دوم استفاده کنید و برای به دست آوردن اندازه دقیق کمک بخواهید. گیج نباید خیلی سفت یا شل باشد، پس مراقب باشید.

اندازه مناسب سوتین

حالا اندازه سینه را برای تعیین سایز سینه بند.

به همین ترتیب، برای اندازه گیری کانتور سینه، استفاده از سوتین مناسب بدون اسفنج توصیه می شود. سپس نوار را از بزرگترین قسمت سینه بردارید و آن را بچرخانید و دقت کنید که نوار در هیچ جای سینه تاب نخورده و صاف و درست باشد. سینه باید در پایین ترین حالت خود باشد و توسط سوتین بلند نشود.

اگر یکی از سینه‌های شما بزرگ‌تر یا افتادگی‌تر است، باید بر اساس سینه بزرگ‌تر اندازه بگیرید.

حالا به جدول زیر نگاه کنید و درست انتخاب کنید. توجه داشته باشید سایزهای اروپایی رایج در ایران بر حسب سانتی متر محاسبه می شود. در جدول زیر می توانید جدول سایزهای سوتین اروپایی از 60 تا 110 را مشاهده کنید، سایز رایج سوتین اروپایی بین 60 تا 140 می باشد.

اندازه مناسب سوتین

نمودار راهنمای تبدیل سایز سوتین

چگونه بفهمیم که اندازه سوتین برای ما مناسب نیست؟

قطعاً این که آیا سایز سوتین برای شما مناسب است یا نه، چیزی است که به راحتی متوجه خواهید شد. اما اگر بخواهیم دقیق تر و صحیح تر بیان کنیم باید بگوییم وقتی بند سوتین مدام از روی شانه می افتد یا آنقدر تنگ است که همه چیز روی شانه ها قرار می گیرد و تحت فشار است، اندازه مناسبی ندارد! از طرفی سینه از بالا یا پایین سوتین بیرون زده و پارچه سوتین به خوبی به بدن نمی آید.

اگر اندازه سوتین وجود ندارد، باید بند پشتی را روی آخرین قلاب ببندید. بند پشتی سوتین در قسمت کمر باید مدام در حال حرکت و بالا و پایین رفتن باشد. فنر یا سیم زیر سوتین به داخل پوست می رود! و در نهایت با بستن سوتین گردن یا کمر شما درد می کند که واقعا وحشتناک است.

اندازه مناسب سوتین

سوتین برای سینه هایی که باسن پرتر دارند مناسب است.

باید سوتینی بخرید که قسمت پایین سینه را پر کند، بیشتر شبیه سوتین بالکن. این مدل خاصیت لیفت و بالا بردن سینه را دارد که باید بگوییم علاوه بر لیفت، جذاب و در عین حال راحت نیز هست که همه از ویژگی های یک سوتین مناسب است.

سوتین مناسب برای سینه هایی که تاپ پهن تری دارند.

اگر سینه های پرتری در بالا دارید، بهتر است سوتینی تهیه کنید که کل سوتین را بپوشاند و فضای کمی باقی بگذارد. علاوه بر این، این مدل سوتین برای خانم هایی با سینه های نوک تیز مناسب است.

اندازه مناسب سوتین





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.