افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
4

دستگیری 10 عامل بازار سیاه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و الدیل/ کلاهبرداری به بهانه بلیت فروشی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 143858
دستگیری 10 عامل بازار سیاه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و الدیل/ کلاهبرداری به بهانه بلیت فروشی – پرسپولیس نیوز

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری 10 نفری که به بهانه فروش بلیت بازی فوتبال تیم های پرسپولیس و الدیل قطر اقدام به ایجاد بازار سیاه و کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان کرده بودند، خبر داد. سرهنگ داود معظمی گودرزی با بیان اینکه کلاهبرداران و مجرمان سایبری از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سوء استفاده […]

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری 10 نفری که به بهانه فروش بلیت بازی فوتبال تیم های پرسپولیس و الدیل قطر اقدام به ایجاد بازار سیاه و کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی با بیان اینکه کلاهبرداران و مجرمان سایبری از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سوء استفاده از مردم استفاده می کنند، گفت: در روزهای اخیر چند شهروند با مراجعه به پلیس فتا اعلام کردند که قصد خرید اینترنتی بلیت بازی پرسپولیس و الدیل را دارند. آنها کلاهبرداری شده بودند.

وی افزود: ماموران پلیس سایبری مرکز فتای بلافاصله تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی های انجام شده مشخص شد افراد سودجو با انتشار آگهی های متعدد در فضای مجازی، کاربران را به بهانه آنلاین بودن به سمت صفحات فیشینگ جعلی سوق می دادند. خرید بلیت این مسابقه و اقدام به سرقت، اطلاعات بانکی و برداشت غیرمجاز از حساب شما.

معظمی گودرزی ادامه داد: این کلاهبرداران در اغلب موارد بلیت در اختیار ندارند و تنها با تبلیغات دروغین از مردم کلاهبرداری می کنند و به بهانه فروش اینترنتی بلیت قبل از ارسال به نام ودیعه و یا بلافاصله به فروش می رسانند. . بلیط.

رئیس پلیس فتا پایتخت نسبت به دلالان مجازی هشدار داد: در برخی موارد دلالان و فرصت طلبان برای فروش بلیت این مسابقه در فضای مجازی بازار سیاه ایجاد کردند و بلیت های این مسابقه را با قیمت های بسیار بالا فروختند که بیش از 10 مورد. افراد این افراد بازداشت و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه مراجعه شهروندان به سایت ها و مراکز اعلام شده از سوی مراجع رسمی برای خرید بلیت مسابقات فوتبال و … ضروری است، توصیه کرد: گول ادعاهای کذب دلالان مجازی را نخورید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. از طریق شرکت های معتبر در مرکز قرار داده و این کار را با نماد تأیید انجام دهید.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)