افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

رئیس جمهور در دیدار با همتای کوبایی خود: تبادل توانایی بین دو کشور می تواند تحریم ها را خنثی کند

  • کد خبر : 143839
رئیس جمهور در دیدار با همتای کوبایی خود: تبادل توانایی بین دو کشور می تواند تحریم ها را خنثی کند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله رئیسی رئیس جمهور در نشست خبری با همتای کوبایی خود گفت: همکاری خوبی با کوبا داریم و این همکاری در حال توسعه است. وی ادامه داد: ایران و کوبا کارهای مشترک خوبی در زمینه علم و فناوری انجام داده اند. یکی از اثرات این همکاری ایجاد واکسن […]

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله رئیسی رئیس جمهور در نشست خبری با همتای کوبایی خود گفت: همکاری خوبی با کوبا داریم و این همکاری در حال توسعه است.

وی ادامه داد: ایران و کوبا کارهای مشترک خوبی در زمینه علم و فناوری انجام داده اند. یکی از اثرات این همکاری ایجاد واکسن مشترک بود.

رئیسی تاکید کرد: ایران هم در حوزه بیوتکنولوژی و هم در فناوری نانو ظرفیت بالایی دارد و می توانیم این ظرفیت را با کوبا مبادله کنیم. اسناد امضا شده پایه و اساس بهبود روزانه همکاری بین دو کشور خواهد بود.

رئیس جمهور افزود: تصمیم گرفتیم روابط دو کشور را در زمینه های مختلف ارتقا دهیم. این یکی از راه های مهم خنثی سازی تحریم ها است.

وی افزود: مقاومت دو کشور در برابر نظام سلطه ویژگی مشترکی است که ما را در معرض تحریم های آمریکا قرار داده است. آنچه می تواند تحریم ها را خنثی کند، تبادل توانایی ها بین دو کشور است.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به جنایات صهیونیست ها خاطرنشان کرد: هیچ یک از سازمان های بین المللی نتوانستند ماشین جنگی صهیونیست ها را متوقف کنند. امروز رژیم صهیونیستی با نژادپرستی، جنایت علیه بشریت و نسل کشی مردم فلسطین را می کشد.

وی افزود: در تشکیل ائتلاف حمایت از مردم فلسطین با مشارکت همه کشورهای همسو با رئیس جمهور کوبا هم عقیده هستیم.

ادامه بده…




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.