افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

بازی جنجالی در خط برگشت/ سپاهان به دنبال شگفتی سازی در عربستان است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 143666
بازی جنجالی در خط برگشت/ سپاهان به دنبال شگفتی سازی در عربستان است – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه ۲۲ آذرماه در یکی از حساس ترین دیدارهای این فصل در ورزشگاه شهرک ورزشی ملک عبدالله جده به مصاف الاتحاد عربستان می رود. سپاهان در 5 بازی اخیر خود در این فصل لیگ قهرمانان آسیا 3 برد، 1 تساوی و 1 باخت (با رای […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه ۲۲ آذرماه در یکی از حساس ترین دیدارهای این فصل در ورزشگاه شهرک ورزشی ملک عبدالله جده به مصاف الاتحاد عربستان می رود. سپاهان در 5 بازی اخیر خود در این فصل لیگ قهرمانان آسیا 3 برد، 1 تساوی و 1 باخت (با رای AFC) کسب کرده است و با 10 امتیاز و اختلاف دو امتیازی با الاتحاد در رده دوم جدول گروه C قرار دارد. .

اولین دیدار این دو تیم با حواشی زیادی همراه بود و با تصمیم ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازی لغو شد و در ادامه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. طبق قانون جدید در خصوص صعود 3 تیم برتر از 5 گروه دوم، تیم سپاهان اکنون با اختلاف بهتری نسبت به نوبهار ازبکستان در صدر جدول قرار دارد و در صورتی که شاگردان “خوزه مورائیس” اتحاد را شکست دهند. خانه، به علاوه آنها یک کار عالی انجام خواهند داد.

غیبت دو مهره تاثیرگذار سپاهان

در بازی هفته گذشته لیگ قهرمانان آسیا، تیم سپاهان در حالی میزبان نیروی هوایی عراق بود که با 9 بازیکن بازی را به پایان رساند اما با توجه به پیروزی ارزشمندی که کسب کرد، امید خود را برای صعود به مرحله حذفی حفظ کرد. هادی محمدی و محمدجواد حسین نژاد دو بازیکن کلیدی سپاهان به دلیل محرومیت نمی توانند سپاهان را در این دیدار همراهی کنند و خوزه مورایس باید به جای این دو بازیکن از دیگر بازیکنان خود استفاده کند. امید نورافکن که به همراه این تیم به عربستان سفر کرده است به دلیل نداشتن کارت بازی و مصدومیت نمی تواند در سپاهان به میدان برود.

الاتحاد عربستان قطعا کریم بنزما را در ترکیب خود نخواهد داشت و شانس انگولو کانته ستاره فرانسوی این تیم نیز بسیار ضعیف است اما احمد حجازی پس از چندین ماه موفق شد به این بازی راه یابد. مصدومیت و در قلب خط دفاعی اتحاد خواهد بود.

آمار ضعیف سپاهان در تقابل با اتحاد

در صورت تساوی، الاتحاد می تواند به عنوان رهبر به مرحله حذفی صعود کند، اما مارسلو گیاردو، سرمربی اتحاد، دوست ندارد در اولین بازی حساس خود در رقابت های آسیایی شکست بخورد و آن هم در خانه، و به گفته هوادارانش، او امیدوار است پیروزی در این مسابقه

این دو تیم در دو دیدار لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 هر دو با برتری نماینده عربستان به مصاف هم رفتند و در بازی رفت با نتیجه 4 بر صفر و در بازی برگشت با نتیجه 2 برنده پیروز شدند. 0 و بازیکنان علاوه بر نتایج فصل 1395، سپاهان می تواند در این دیدار انتقام خود را از الاتحادیه نیز بگیرد.

دیدار جنجالی در خط برگشت/ سپاهان به دنبال شگفتی سازی در عربستان است

رضاییان بهترین گلزن سپاهان در آسیا است

رامین رضاییان با 3 گل بهترین آمار را در بین سایر بازیکنان سپاهان دارد و پس از او رضا اسدی، فرشاد احمدزاده، عیسی آل کثیر، محمد قربانی و محمدجواد حسین نژاد نیز دو گل زده اند. سپاهان در 5 بازی اخیر خود 1 باخت و 4 برد را به ثبت رساند و شاگردان مورائیس تنها باخت مقابل ملوان بود که 3 بر 2 مغلوب میهمان خود شدند.

الاتحاد در 5 بازی اخیر خود 3 برد، 1 تساوی و 1 باخت به ثبت رسانده است که تنها باخت شاگردان گایاردو در برابر نیروی هوایی عراق بوده است. عبدالرزاق حمدالله، مهاجم الجزایری الاتحاد با 3 گل بهترین گلزن این تیم در رقابت های آسیایی است و رومارینیو با 2 گل در رتبه های بعدی قرار دارد.

این دیدار برای هر دو تیم بسیار حساس است، از طرفی اتحاد نمی خواهد در خانه مقابل هزاران هوادار ببازد و از طرف دیگر سپاهان می خواهد با پیروزی مقابل نماینده وارد مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شود. عربستان سعودی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.