افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

جزئیات 2 جنایت عجیب در تهران! / دلت کباب می شود!

  • کد خبر : 143498
جزئیات 2 جنایت عجیب در تهران!  / دلت کباب می شود!

به گزارش رکنا، اولین پرونده با ناپدید شدن مرد میانسال آغاز شد. او در اردیبهشت امسال با یکی از دوستانش به نام ایرج قرار گذاشت و سپس به طرز عجیبی ناپدید شد. به گفته خانواده مرد گمشده، وی دچار مشکلات روحی و روانی بوده و قرار بود دوستش ایرج او را در بیمارستان روانی بستری […]

به گزارش رکنا، اولین پرونده با ناپدید شدن مرد میانسال آغاز شد. او در اردیبهشت امسال با یکی از دوستانش به نام ایرج قرار گذاشت و سپس به طرز عجیبی ناپدید شد. به گفته خانواده مرد گمشده، وی دچار مشکلات روحی و روانی بوده و قرار بود دوستش ایرج او را در بیمارستان روانی بستری کند. همین برای سفارش کافی بود. دستگیری پردازش شود

او چندی پیش دستگیر شد و با وجود اینکه اصرار بر بی گناهی خود داشت، سرانجام پس از 7 ماه مخفی کاری آدم کشی به دوستش فاش کرد. وی گفت: آن روز با دوستم برای بستری شدن او در بیمارستان اعصاب و روان به بهروز رفتیم اما بیمارستان جا نداشت. در راه به دلیل خماری به بیابان های قرچک رفتم که مواد مخدر مصرف کنم، اما دوستم بهروز مدام گلایه می کرد و برای زودتر رفتن ما بهانه می آورد. اعتراض او مرا عصبی کرد تا اینکه چند ضربه به او سنگ زدم. وقتی او را مرده دیدم، ترسیده فرار کردم.

دومین جنایت بعدازظهر شنبه یازدهم آذرماه در پارکی واقع در جنوب تهران رخ داد. قربانی در درگیری با چوب بیسبال جان خود را از دست داد. طبق تحقیقات، مقتول به همراه دوستانش روی نیمکت پارک نشسته بودند. سیگار دقایقی بعد قاتل و چند نفر دیگر وارد پارک شدند و به مقتول و دوستانش اعتراض کردند.

این موضوع باعث درگیری بین آنها شد و پس از دقایقی قاتل به مقتول اعتراض کرد که چرا موتورسیکلتش را دزدیده است. او تصور می کرد مقتول و دوستانش برای انتقام از موتور سیکلتش سرقت کرده اند. این موضوع باعث شد قاتل با چوب بیسبال مقتول را بزند و جان او را بگیرد.

در پی این حادثه، گروهی از کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل فراری آغاز کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.