افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

سیاست دولت کاهش بار مالیاتی بر کارمندان، کارگران و شرکت هاست

  • کد خبر : 143399
سیاست دولت کاهش بار مالیاتی بر کارمندان، کارگران و شرکت هاست

به گزارش بازار، سید احسان خاندوزی روز یکشنبه پس از نشست مشترک با اعضای کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه یکی از اولویت های دولت در حوزه دیپلماسی اقتصادی توسعه روابط با کشورهای همسایه است کشورها و شرکای راهبردی، چهار لایحه در این زمینه و مربوط به کشورهای مختلف در مورد افزایش […]

به گزارش بازار، سید احسان خاندوزی روز یکشنبه پس از نشست مشترک با اعضای کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه یکی از اولویت های دولت در حوزه دیپلماسی اقتصادی توسعه روابط با کشورهای همسایه است کشورها و شرکای راهبردی، چهار لایحه در این زمینه و مربوط به کشورهای مختلف در مورد افزایش سرمایه جمهوری اسلامی در بانک های خارجی، موافقت نامه های مالیاتی و مسائل مربوط به گمرک و الحاق به سازوکار همکاری های مالی «کمربند و جاده» کشورهایی که بیش از 30 کشور در جهان و منطقه دارند، توسط هیئتی که دولت به شورای اسلامی فرستاده شد.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: با توجه به اینکه کلیات این لوایح در جلسات قبلی کمیسیون اقتصادی تصویب شد، امروز در جلسه ای با همکاری اعضای کمیسیون اقتصادی موفق شدیم جزئیات لوایح چهارگانه را به تصویب برسانیم. کمیسیون. کمیسیون.

خاندوزی در خصوص درآمد مالیاتی دولت در لایحه بودجه 1403 گفت: در سال های اخیر مصوبات خوبی در مجلس در خصوص قوانین مالیاتی از قانون پایانه های مغازه و نظام مودیان تا اصلاح قانون مستقیم و ارزشی داشته ایم. هزینه ها مالیات‌های اضافه شده که در سال 1400 تصویب و تصویب شد. همه اینها به کاهش شناسه‌های مالیاتی جدید و فرار مالیاتی در طی دو سال پس از شروع دولت بیش از همه سال‌های گذشته کمک کرد.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: به تناسب افزایش مودیان که امروز از مرز 8 میلیون نفر گذشته است و پیش بینی می کنیم تا پایان سال افزایش یابد، درآمدهای مالیاتی دولت نیز افزایش می یابد. اما سیاست دولت و مجلس بر اقشار پردرآمد و جلوگیری از فرار مالیاتی کلان و کاهش بار مالیاتی کارمندان، کارگران، شرکت ها و گروه های ضعیف متمرکز است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین رقمی که در رسانه ها در مورد افزایش مالیات در لایحه 1403 بزرگنمایی شده است چیزی بیش از افزایش متعارف همزمان با رشد تولید ناخالص داخلی و درآمد ملی اقتصاد نیست. تورم و علاوه بر رشد اقتصادی که در کشور اتفاق می افتد. افزایش اضافی در لایحه به عنوان فشار مضاعف بر مردم وجود ندارد و دولت آن را در نظر نمی گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.